MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hey zijn er eigenlijk meer mensen hier die de site www.rlslog.net checken? Ik heb namelijk het idee dat er nasty ass trojans op die site zitten. Mijn computer is nu al een paar keer compleet ge****ed met een rete irritent mallware defense virus, en ik weet zeker dat het van die site komt (virusscanner stopt vaak een trojan als ik op die site kom, behalve laatst en diezelfde dag nog was mijn pc ge****ed.

Idem, nog niet zo lang geleden altijd prima gedaan nooit problemen sinds kort krijg ik ook meldingen en een firefox error '' 3d parsing error''.
Kwaliteit is dus blijkbaar achteruit gegaan :( .
Ik zelf gebruik dan nu ook
dus heb rlslog laten varen :rolleyes:

Idem, nog niet zo lang geleden altijd prima gedaan nooit problemen sinds kort krijg ik ook meldingen en een firefox error '' 3d parsing error''.
Kwaliteit is dus blijkbaar achteruit gegaan :( .
Ik zelf gebruik dan nu ook
dus heb rlslog laten varen :rolleyes:

Ja echt irritant. Tijdje geleden mijn hele laptop opnieuw moeten installeren, klote werk, durf die site niet meer op. Ga die link van je ff proberen, thnx!

Hey zijn er eigenlijk meer mensen hier die de site www.rlslog.net checken? Ik heb namelijk het idee dat er nasty ass trojans op die site zitten. Mijn computer is nu al een paar keer compleet ge****ed met een rete irritent mallware defense virus, en ik weet zeker dat het van die site komt (virusscanner stopt vaak een trojan als ik op die site kom, behalve laatst en diezelfde dag nog was mijn pc ge****ed.

ik kijk op rlslog voor de nieuwe releases, maar downloaden doen ik via warezforum, op rlslog zijn er veel die valse links of links met trojans posten. Maar heb nog nooit een virus binnegehaald via daar

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.844

Nergens last van! (Chrome)

Hier een alternatief: http://www.scnsrc.net/films/

Laatst bewerkt:
[foto]http://screenrant.com/wp-content/uploads/halloween-2-poster1.jpg[/foto]Halloween II

OK people, gisterenavond dan eindelijk deze gezien, en ik weet niet waar ik moet beginnen. Allereerst wil ik zeggen dat waar ik zombie's eerste deel nog erg goed vond dit volledig de mist ingaat volgens mij. het verhaal vind ik uiterstmate erg weird maar begrijpelijk ook vanwat rob zombie probeert te doen. De band met michaels moeder en z'n jeugdige zelf...Maar ik voel deze gewoon niet en het feit dat michael belange niet meer de sluipende emotieloze kl***zak is....maar eerder een zwerverige aggressie junk die kreunt en hijgt als hij toeslaat doet me helemaal niets. Where's the michael we wanna see??

Nee, als hardcore meyers fan vind ik dit geen goed deel. Zombie mag dan wel z'n eigen kijk en manier willen hanteren op deze legend. Maar ik denk niet dat er veel appreciatie voor zal zijn.

Nuja de film can't all be bad en de enige noemenswaardige acteerprestaties vind ik van Malcolm Mcdowell (dr loomis) en vooral brad dourif (die flik). Verder moet je niet hopen op een goede casting. Laurie irriteert me enorm als psychotisch zeikwijf die niets anders doet dan blijten en vloeken. En nuja nee dit deel voelde ik gewoon niet. Dan had ik meer plezier bij de remake van Friday the 13th

Overigens moet je deel 1 van rob zombie (HALLOWEEN) gewoon echt wel een kans geven als je toch wil kijken naar een meyer's prent met je vrienden of vriendin. Nu maar hopen dat de remake van "nightmare on elm street" wat word, alhoewel ook daar niet veel hoop is vind ik

3,5/10

Beetje jammer dan idd

de remake van friday the 13th vond ik wel erg goed, zelfs beter dan al de andere eigenlijk.

De remake van Texas Chainsaw masacre was ook best ok

kijk ook wel uit of de remake goed is van Nightmare on Elm Street :)

Beetje jammer dan idd

de remake van friday the 13th vond ik wel erg goed, zelfs beter dan al de andere eigenlijk.

De remake van Texas Chainsaw masacre was ook best ok

kijk ook wel uit of de remake goed is van Nightmare on Elm Street :)

YEP, i'm also looking forward to elmstreet ;-)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren Step Brothers gezien, ik had er mijn twijfels bij maar het was gewoon een geniale film. Flink wat afgelachen:D

7,5/10

weet niet of iemand hem al gezien heeft, maar heb net The Imaginarium of Dr. Parnassus gekeken.

The Imaginarium of Doctor Parnassus is een Britse langspeelfilm uit 2009 geregisseerd door Terry Gilliam.
Het was de laatste rol voor Heath Ledger die overleed tijdens de opnames. De makers wilden hoe dan ook door met de productie, als eerbetoon. Regisseur Terry Gilliam bedacht een creatieve oplossing: Johnny Depp, Jude Law en Colin Farrell namen ieder een deel van de hoofdrol voor hun rekening. Deze gedaantewisseling komt door de aard van de film helemaal niet vreemd over: Gilliam neemt de kijker mee in zijn meest avontuurlijke, surrealistische en bizarre fantasiewerelden die vaak doen denken aan de sT van Tim Burton (Big Fish).
Doctor Parnassus wil zijn duivelse deal met Mr. Nick - onsterfelijkheid in ruil voor de hand van zijn dochter - koste wat kost wijzigen vlak voordat ze 16 wordt en hij haar volgens afspraak moet afstaan. De verschijning van de mysterieuze Tony zorgt echter voor zoveel onrust dat de deal helemaal mis dreigt te lopen...
The Imaginarium of Doctor Parnassus is in 2010 genomineerd voor twee Oscars: Best Achievement in Art Direction en Best Achievement in Costume Design.

Normaal gesproken hou ik niet echt van zulk soort films, maar deze film vond ik echt geweldig, het verhaal, hoe het in elkaar is gezet, het acteer werk het klopt gewoon. Erg leuk en vermakelijke film met lach wekkende momenten. Heath Ledger's laatste film, en door de makers goed er op in gespeeld w.b. het feit dat hij tijdens de opnames is overleden! Ik ben ook zeker blij dat ze de opnames hebben voort gezet!
Een van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien!!

ik ga hem gewoon een 9/10 geven :)

Gisteren gezien: Cheech & Chong - Up in smoke

Echt een geweldige (chill) film met een hilarisch duo. Vooral Chong (die ook voorkomt in "Half Baked" als de squirrel master :D) is echt geniaal. Dus als je films a la "The Big Lebowski", "Dazed and confused" goed vindt, is dit echt een aanrader.

blah. Ten eerste bijna 1 1/2 uur met koppijn naar die film gekeken en niks meegekregen van die '3D sensatie'. Na dat 1 1/2 uur konden mijn ogen zich eindelijk een beetje settelen op de beelden, niet dat ik daarna ook maar iets in 3D zag overigens.

Verder is het verhaaltje weinig boeiend en vrij standaard. 1 dimensionale karakters, de good guys zijn echt goed en de bad guys zijn een stel slopers die alleen denken aan hun eigen belangen. De plaatjes zijn wel fraai maar ik kreeg toch grotendeels het idee dat ik naar een computergame aan het kijken was.

Voor de plaatjes een 8 a 9, voor het verhaal een 4. Gemiddeld een 6 a 6 1/2 dus. Deze grote blauwe smurfenfilm was in ieder geval niet aan mij besteed.

Hoef ook gelijk nooit meer naar een 3D film te gaan, scheelt me weer koppijn. Met die ouderwetse rood-groene brilletjes zie ik wel 3D maar met die nieuwe brillen dus zo als niets.

Avatar deed mij ook weinig. De film werd hier zo opgehemeld. Weinig sympathie voor de hoofdacteurs. Alles ging te snel. Hij komt daar en is meteen een van hen.(bij een disney film is er meer emotie), niet het verwachte epische gevecht op het eind. En de beelden, volgens sommige alsof er een nieuwe wereld voor je open gaat, allemaal steeds net niet.

Avatar deed mij ook weinig. De film werd hier zo opgehemeld. Weinig sympathie voor de hoofdacteurs. Alles ging te snel. Hij komt daar en is meteen een van hen.(bij een disney film is er meer emotie), niet het verwachte epische gevecht op het eind. En de beelden, volgens sommige alsof er een nieuwe wereld voor je open gaat, allemaal steeds net niet.

Ik hoopte echt dat die Na'vi volledig werden uitgeroeid in het eerste gedeelte, maar dat kan ook komen door de koppijn die ik kreeg van die '3D'-beelden en die smurfenkleur van die lui :D

Het is een mooi staaltje van wat er tegenwoordig mogelijk is qua special effects maar alleen special effects maken een film niet. The Terminator II was ooit de duurste film, niet toevallig ook gemaakt door James Cameron. Dat was voor die tijd de film die liet zien wat er met special effects mogelijk was. Maar The Terminator 2 heeft ook nog een verhaal dat boeit en de karakters komen beter uit de verf. Avatar doet behalve de special effects vrij leeg aan, zoals eerder gezegd het lijkt meer op een computergame dan op een film.

http://www.youtube.com/watch?v=RkxuPxdsZ58&feature=related

Cameron heeft voor 1 van de scenes leentje buur gespeeld bij Baraka (vanaf 40 seconden). Zie dan toch liever George Lucas die leentje buur speelde bij Leni Riefenstahl.

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Ook nog (download) The Imaginarium of Doctor Parnassus gezien. Een echte Terry Gilliamfilm met hier en daar duidelijke Monty Pythoninvloeden. De fantasiewerelden worden fraai weergegeven en het verhaal kent enkele duistere kanten. Zeker een film die zal aanspreken als je houdt van de Gilliam en/of Monty PythonsT.

7,5/10

Laatst bewerkt:

blah. Ten eerste bijna 1 1/2 uur met koppijn naar die film gekeken en niks meegekregen van die '3D sensatie'. Na dat 1 1/2 uur konden mijn ogen zich eindelijk een beetje settelen op de beelden, niet dat ik daarna ook maar iets in 3D zag overigens.

Verder is het verhaaltje weinig boeiend en vrij standaard. 1 dimensionale karakters, de good guys zijn echt goed en de bad guys zijn een stel slopers die alleen denken aan hun eigen belangen. De plaatjes zijn wel fraai maar ik kreeg toch grotendeels het idee dat ik naar een computergame aan het kijken was.

Voor de plaatjes een 8 a 9, voor het verhaal een 4. Gemiddeld een 6 a 6 1/2 dus. Deze grote blauwe smurfenfilm was in ieder geval niet aan mij besteed.

Hoef ook gelijk nooit meer naar een 3D film te gaan, scheelt me weer koppijn. Met die ouderwetse rood-groene brilletjes zie ik wel 3D maar met die nieuwe brillen dus zo als niets.

Ik ben het helemaal met je eens.. Heb hier al eerder iets soortgelijks gepost en toen vond iedereen mij een idioot :+

Laatst bewerkt:
Nou mensen, kom maar met het commentaar.. Een 6,5 gemiddeld..

Of een 6, ben er nog niet helemaal uit hoeveel ik voor de visuals moet geven. De film nog maar eens zien maar dan niet in 3D, nu heb ik 1 1/2 uur naar troebel beeld gekeken en dat verstoort de filmbeleving wel. Zonder die vertroebeling blijft het verhaal overigens net zo ruk en de dialogen zijn totaal ondergeschikt aan de visuals. Eyecandyfilms zijn denk ik niet aan mij besteed als er ook nog een verhaal verteld moet worden en Cameron komt net even te serieus over met zijn natuurvolk dat bedreigd wordt. Het is dus niet zo dat Cameron het bedoeld heeft om het verhaal volledig ondergeschikt te maken aan de visuals.

Ben overigens niet tegendraads om tegendraads te zijn, vaak genoeg geef ik hogere beoordelingen dan gemiddeld maar Avatar viel me gewoon tegen na alle hype er omheen. Zonder hype blijft het crappy verhaaltje nog steeds crappy en zit je gewoon bijna 3 uur naar een vrij hoogstaand visueel schouwspel te kijken.

Laatst bewerkt:
Toch vreemd dat ze dan voor die nieuwe brillen hebben gekozen, als ze zo hard zuigen???

Een 6 kan ik haast niet geloven, als je ziet wat voor bagger allemaal een 6 krijgt op de meeste review sites.

Toch vreemd dat ze dan voor die nieuwe brillen hebben gekozen, als ze zo hard zuigen???

Een 6 kan ik haast niet geloven, als je ziet wat voor bagger allemaal een 6 krijgt op de meeste review sites.

Het is een gemiddelde en films beoordeel ik per stuk en normaal gesproken per genre. Het verhaal en de dialogen zijn crap en dat vind ik toch wel enigzins belangrijk in een film die zichzelf ook vrij serieus lijkt te nemen. Heb in ieder geval weinig (donkere) humor kunnen ontdekken in de film, dat had de crappy dialogen misschien wat dragelijker gemaakt.

Een thriller die een 7 krijgt is in ieder geval niet vergelijkbaar met een visueel schouwspel als Avatar die ik gemiddeld een 6 geef.

Ha, ik ben dus niet de enige die Avatar maar niks vond! Wat een verademing.

Terug
Naar boven