AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Zombieland

1 van de weinige zombiefilms met een portie humor en een hoop schietactie. Voor het verhaal moet je hem zeker niet zien, maar om te ontspannen zeker een geslaagde film
7,5/10

Shaun of the dead

In het genre van zombieland maar deze kon me niet overtuigen. Was vooral geïrriteerd door de acteerprestaties.
6/10

Nu The Pacific part 1 aan het downloaden, heb er hoge verwachtingen van aangezien ze er een waanzinnig budget in hebben gestoken.

Pacific epi 1. Vond m goed, zeer benieuwd naar verdere afleveringen. Hopelijk net zo goed als bob. ( al twijfel ik op dit moment nog)

Laatst bewerkt:
Zombieland

1 van de weinige zombiefilms met een portie humor en een hoop schietactie. Voor het verhaal moet je hem zeker niet zien, maar om te ontspannen zeker een geslaagde film
7,5/10

Shaun of the dead

In het genre van zombieland maar deze kon me niet overtuigen. Was vooral geïrriteerd door de acteerprestaties.
6/10

Nu The Pacific part 1 aan het downloaden, heb er hoge verwachtingen van aangezien ze er een waanzinnig budget in hebben gestoken.
FYI: SotD krijgt overal hoge waarderingen, ZL scoort iets lager. Vond zelf SotD beter, zowel qua uitvoering als verhaal. Het is Britse stijl tegen Amerikaanse stijl en daar zit 'm het verschil in smaak denk ik.

Nog niemand The Pacific gekeken? Of wacht men tot 3 april wanneer Veronica zal beginnen met uitzenden.

Is hier al ergens een topic over. Ik vond er zelf niet veel aan. Uncle Sam promotie serie, vooral het begin was erg slecht. Leuke actie verder wel. Verder niet mijn ding.

AS IT IS IN HEAVEN

as_it_is_in_heaven_ver3.jpg

Wat een heerlijke film!

Shutter Island ga ik zo kijken, ben benieuwd.

Invictus

Met freeman en damon.

Geen zin in uitgebreide reviews. Ik vond m erg goed. Damen en freeman spelen erg goed.
8.0

Ook net gezien. Zelfde opinie hier. Zeer sterk in zijn genre en toch wel iets uniek door het heel apartheid verhaal. Is het trouwens complete fictie dat mandela iets voor het rugby deed of heeft hij hier werkelijk iets voor gedaan ?

Ook leuk dat het over rugby gaat, wat een brute sport toch.

Zojuist Shutter Island gezien.

Een goed opgezet verhaal. Heb genoten. Vond het plot een tikkeltje voorspelbaar.

Er is ook al een aardige downloadversie uit van Shutter Island. :thumbup:

harry-brown-crop.jpg

Britse misdaadfilm met Michael Caine over een buurt met ontspoorde jongeren (jaja erg actueel) die voor overlast zorgen en waar ook moord niet geschuwd wordt.

Film mist wat tempo en pit maar is verder wel prima geacteerd en in beeld gebracht. Enkele memorabele scenes dankzij Caine die het cool speelt, maar helaas niet het badass gehalte van een Liam Neeson uit Taken, wat me toch meer aanspreekt om eerlijk te zijn.

Voor een thriller/misdaadfilm lang niet slecht maar ook geen absolute topper in dit genre. Ik durf te stellen dat hier toch wat meer in zat. Alles in overweging genomen is dit voor mij toch een dikke 7,5 waard.

Aanrader als je geen bezwaar hebt tegen een over het algemeen rustige film met af en toe wat actie.

Ook net gezien. Zelfde opinie hier. Zeer sterk in zijn genre en toch wel iets uniek door het heel apartheid verhaal. Is het trouwens complete fictie dat mandela iets voor het rugby deed of heeft hij hier werkelijk iets voor gedaan ?

Ook leuk dat het over rugby gaat, wat een brute sport toch.

Oordeel zelf:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister Edge of Darnkness gekeken.

edge_of_darkness.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1226273/

Een brilliante film waar ik iig compleet we mee genomen door de acteer verdienste van Mel Gibson!
9/10.
Ik zat volledig in de film.

Het is meer mensen opgevallen mbt Avatar :+
[IMDB]Avatar 3D [/IMDB]

Ben afgelopen vrijdag ook naar avatar geweest. Wellicht lag het aan de projector of de plaats in de bioscoop (we zaten redelijk vooraan), maar het 3d effect viel mij wat tegen.. Mede wanneer ik dit vergelijk met de 3d-show in Disneyland Parijs waar alles echt op je af kwam..
Het verhaal van de film vond ik maar slapjes, vond er weinig origineels aan. Heb me wel vermaakt, maar na 2,5 uur was ik er wel een beetje klaar mee.

Cijfer geven vind ik moeilijk, gevoel zegt 6,5/10

??? noem eens 1 film wat hier op lijkt.

Pocahontas, Dances with Wolves om maar wat te noemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha idd. Maar deze film keek ik ook niet om het steengoede en vernieuwende verhaal :p Wist van te voren al hoe de film zou gaan (aan de trailer te zien). Was wel een hele leuke film om te zien, maar zeker weten overrated.

Defendor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwe comedy/drama met Woody Harrelson in de hoofdrol. In de film speelt Woody Harrelson een zelfverklaarde superheld die ze niet allemaal helemaal op een rijtje heeft. Beetje een aparte film dit. De film begint goed als een soort zwarte comedy, maar al vrij snel komt er een drama element in de film, waardoor de film voor mijn gevoel een beetje een identity crisis krijgt. Wil het nu een comedy of een drama film zijn. Er wordt uiteindelijk wat gespeeld met het hele omgaan met een verstandelijk gehandicapte wat ooit grappig kan zijn, en ooit pijnlijk confronterend, zoals ook deze film is. Al met al een leuke mix, maar naar het einde toe toch wat te voorspelbaar en moralistisch. Mja, wat doen we er mee. 7+/10

Zojuist aflevering 2 van The Pacicif gezien.
Heb me vermaakt. Maar het evenaart band of brothers lange na niet imo

Defendor

http://pic.leech.it/i/9cb99/4913b232defendor2.jpg

Nieuwe comedy/drama met Woody Harrelson in de hoofdrol. In de film speelt Woody Harrelson een zelfverklaarde superheld die ze niet allemaal helemaal op een rijtje heeft. Beetje een aparte film dit. De film begint goed als een soort zwarte comedy, maar al vrij snel komt er een drama element in de film, waardoor de film voor mijn gevoel een beetje een identity crisis krijgt. Wil het nu een comedy of een drama film zijn. Er wordt uiteindelijk wat gespeeld met het hele omgaan met een verstandelijk gehandicapte wat ooit grappig kan zijn, en ooit pijnlijk confronterend, zoals ook deze film is. Al met al een leuke mix, maar naar het einde toe toch wat te voorspelbaar en moralistisch. Mja, wat doen we er mee. 7+/10
Dat vind ik altijd zo jammer aan dergelijke Amerikaanse films. Het begint vaak goed maar naar het einde toe gaat het mis (zie ook Zombieland) terwijl Britse films dat 'aparte' blijven volhouden tot het einde.

Terug
Naar boven