Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Niet echt. Zit onnodig veel smerigheid in en het verhaal slaat nergens op. De acteurs doen het wel goed en de actiescenes zijn ook goed. Ik geef hem een 6,5.

Niet echt. Zit onnodig veel smerigheid in en het verhaal slaat nergens op. De acteurs doen het wel goed en de actiescenes zijn ook goed. Ik geef hem een 6,5.

de een na laaste scene zit veel viezigheid in maar wel veel romantiek :D
als ze de organen aan het uitscannen zijn

Hmm, ik snap niet dat onze "Corleoné" moeite heeft met het juist interpreteren van een film. Hij leest immers boeken van de filosoof Nietzsche..Daar moet je toch een juiste interpretatie van verwachten?

:roflol:
Ok, ik dacht idd dat ze hem gingen doden. Heb er even niet meer bij stilgestaan dat die vuurtoren idd voor een behandeling was om hem niet meer bewust te maken, die lobotomie, en het dus dat was waar hij op het einde bewust voor koos.

Laatst bewerkt:
The Losers

Leuke actiefilm met de nodige humor. Doet denken aan de videogame Battlefield: Bad Company.

7/10

Gisteren de film "the number 23" gezien.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vrij matige film. Kon me niet echt boeien en mee nemen in het verhaal.
Opzich nog wel een aardige climax, maar daar is ook alles mee gezegd.
Jim Carrey vond ik het trouwens nog wel prima doen in zo'n serieuze rol.

6/10

There will be blood.

Deze film ook maar is gezien, ik moet zeggen dat ik me prima heb vermaakt. Het verhaal is wel apart, maar op momenten erg langdradig.
Dat ligt dus niet aan de speelduur, maar aan de lang uitgesponnen scenes.
En de rest van de cast kan het niveau van Day-Lewis niet bijbenen.
Wel eentje om gezien te hebben.

Ik geef het een 8- en ben dus veel minder enthousiast dan de meeste cinefielen.

Gisteren "I am legend" gekeken.
Aardige film. Borduurd voort op het zo vaak herhaalde "iedereen heeft een virus en is een zombie" idee. De beelden van een leeg Manhatten waren wel leuk om te zien. Beetje jammer vond ik toch de momenten dat ik zag dat het computeranimaties waren. Dat soort dingen kunnen me enorm storen aan een film. Het verhaal was eigenlijks al vaak genoeg verteld dus dat was niet echt interessant.

7,5/10

Gister "The Bounty hunter" gekeken.

bounty%20hunter.jpg

Ik vond het niet echt een knaller, geef het een 6/10. Weinig tot geen actie in de film, en een matig verhaal wat steeds weer voorspelbaar blijft. Ik had toch wat meer actie op het scherm verwacht van onze "King Leonidas" uit de film "300". Misschien dat het soap sterretje Jennifer Aniston beter in "Friends" had kunnen blijven in plaats van te willen stralen in een actiefilm. Eenmaal een soap-imago, is het moeilijk een goeie andere rol neer te zetten.

soap? Sit-com sterretje:P

9/10

Gisteren gezien echt een bruute film met een steengoed verhaal!

Kick-Ass%20movie%20poster%20final.jpg

9/10

Had totaal geen hoge verwachtingen van deze film, maar is echt een zeer vermakelijke film, zeker de moeite waard om te kijken!

Kick-ass was leuk ja, laatst ook gezien. Over the top maar creatief en zeker uniek. Inception wil ik ook zien binnenkort, beetje Matrix-achtig heb ik me laten vertellen.

Ook gister inception gekeken. Vond t een goede film.
Iemand nog meningen over het einde ? Was het wel of geen droom ? :P

Ik ook:D Zeker gezien ik nu zo'n mediastation heb met HD mogelijkheden:cool:

Voor de mensen die inception al gezien hebben een hele vette recensie/analyse. Niet lezen als je nog naar de film moet:
[Link niet meer beschikbaar]

shrek 3

leuke film, vond vooral die stukken met die ezel enorm grappig (ingesproken door murphy) en natuurlijk die kat.
verder had ik wel wat meer humor verwacht, terwijl het nu toch meer op actie gericht was.
en 3d was gewoon cool, maar vind wel dat ze er wat meer gebruik van moesten maken.
8/10

A-Team

Geweldige film, veel humor/actie.
8/10

Ik denk dat het wel een droom is. Alles is een beetje té perfect aan het einde, en de kids zijn niet ouder geworden. Bovendien blijft dat ding te lang spinnen lijkt me:)

Leuke film! Ik had er minder van verwacht omdat hij van Disney is, maar hij is voor een kinderfilm goed gelukt om ook de volwassen kijker te boeien. Uiteraard de nodige special effects die je anno 2010 mag verwachten. Een paalbare chick in de film, en een bekende hollywood ster (Nicolas Cage) wat deze film verrassend aangenaam maakt.

Hier en daar lijkt de film een wat té herkenbare raakvlakken te hebben met de Harry Potter reeks wat wel wat van de originaliteit af haalt, maar desondanks zit het verhaal toch wel leuk in elkaar.

8/10

PS: En dit voor een Disney film? :thumbup:

Terug
Naar boven