- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt. Zit onnodig veel smerigheid in en het verhaal slaat nergens op. De acteurs doen het wel goed en de actiescenes zijn ook goed. Ik geef hem een 6,5.

Niet echt. Zit onnodig veel smerigheid in en het verhaal slaat nergens op. De acteurs doen het wel goed en de actiescenes zijn ook goed. Ik geef hem een 6,5.

Hmm, ik snap niet dat onze "Corleoné" moeite heeft met het juist interpreteren van een film. Hij leest immers boeken van de filosoof Nietzsche..Daar moet je toch een juiste interpretatie van verwachten?

Jammer van die slechte cam-versies huhKick-ass was leuk ja, laatst ook gezien. Over the top maar creatief en zeker uniek. Inception wil ik ook zien binnenkort, beetje Matrix-achtig heb ik me laten vertellen.

Idd... en sowieso wil ik vanaf nu alleen nog HD 1080 kwaliteit voor toppers.
Ook gister inception gekeken. Vond t een goede film.Iemand nog meningen over het einde ? Was het wel of geen droom ?
Ook gister inception gekeken. Vond t een goede film.Iemand nog meningen over het einde ? Was het wel of geen droom ?