Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The A-Team

Vond het echt een toffe film.:)
Soms wel wat extreme actie maar voor de rest echt een vette film. Een hoop aktie met humor. Zeker een aanrader!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren District 9 gekeken

Ik had eigenlijks een hele andere film verwacht. Dat het meer opgebouwd werd. Maar dat viel dus wat tegen. Ik had gelukkig niet constant het idee dat ik naar computeranimaties zat te kijken. Verhaal vond ik wat matig.

Al met al een 7

HACHI , die wil ik zeker gaan kijken.

Ja, ik ook. Alleen geen zin om me k*t te gaan voelen of zo, net zoals ik dat bij the lovely bones had gedaan...

Niet voor het grote publiek maar voor de liefhebbers. Een zeer brute en rauwe film over vikings op een tocht naar het heilige land. Echt een stukje kunst, geweldige shots, prachtige landschappen en haarscherp beeld. Een film om absoluut in HD te bekijken dus. De gehele film voel je de spanning, voor mensen die Antichrist hebben bekeken, zo'n sT is deze film ook. Er wordt nauwelijks in gesproken, maar de regisseur slaagt erin om je echt helemaal te verplaatsen naar waar en wanneer de film zich afspeelt. Helaas ontbreekt het aan een plot waardoor de hele film opbouwt naar een climax die eigenlijk nooit komt. Wel veel symboliek, prachtige beelden, en een goed beeld van de vikingtijd dus. Als je alleen van snelle hollywoodfilms houdt kun je deze beter laten schieten, maar voor de liefhebber zeker de moeite waard.

7/10

Hebbie hier toevallig een torrent van?

Heeft iemand een goede NZB van de film "The Tournament"? OP FTD staat er maar 1 alleen die is niet compleet :(

Nou, verbeter me dan..Ik denk zelf dat jij het niet begrepen hebt:

aan het einde zit hij met een man op een witte trap een sigaret te roken. Tijdens de conversatie komt zijn psycholoog erachter dat de behandeling niet geholpen heeft. Hij wordt weer mee genomen, en ik veronderstel dat ze hem nu achterlijk gaan maken, gezien hij drie kansen heeft gehad en alle behandelingen niet bij hem aanslaan.

En nu jouw interpretatie.
De behandeling heeft juist wel geholpen. Is ook het geniale aan de film. Op het laatste zegt hij namelijk, wat is erger, leven als een moordenaar of waardig sterven ofzo.., dan roept z'n psychiater, Teddy? Hij wil dus gewoon dood.

Hij doet alsof hij gek is, hij kan niet leven met zichzelf in de normale wereld omdat hij zijn vrouw vermoord heeft. Liever dood als een gek dan leven als een beest.

Idd.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand een goede NZB van de film "The Tournament"? OP FTD staat er maar 1 alleen die is niet compleet :(

Dat is toch die film van dat toernooi met al die huurmoordenaars? Dat is een toffe film idd. (Ik kan je verder niet helpen)

edit.

b*ch Slap (2009)

Charlies Angels meets Reservoir Dogs on LSD. Geregisseerd door een Tarantino wannabee. tet*en, flashbacks, 1 lokatie, tet*en, girl-girl action, samurai zwaard, tet*en en het-is-niet-wat-het-lijkt-plot.

trio_to_gage2_m.jpg

Waardering: 1/5 (tet*en)

De behandeling heeft juist wel geholpen. Is ook het geniale aan de film. Op het laatste zegt hij namelijk, wat is erger, leven als een moordenaar of waardig sterven ofzo.., dan roept z'n psychiater, Teddy? Hij wil dus gewoon dood.

Idd.
Hmm, nu begin ik zelf ook te twijfelen. Ik dacht dat de behandeling niet geslaagd was, omdat hij zich weer paranoïde begon te gedragen.

city island

http://www.youtube.com/watch?v=1V8ldV0jSdY

8/10

Leuke film met andy garcia... over een familie, welke allemaal verschillende "geheimen" hebben.

de moeite waard. leuk verhaal,
gelukkig geen film met cheesy over over de top humor!

.

Nope! Swafcore heeft gelijk.

nope, hij gaat mee voor een speciale behandeling waardoor hij niks tot weinig meer bewust meemaakt. Het bizarre is dat hij wel bij is en speelt alsof hij nog steeds de rechercheur is. Na het knikje zegt hij dat hij in de toekomst als goed mens zal sterven op deze manier en niet als ware gek. Beter opletten voortaan! ;) In de vuurtoren zeggen ze ook dat dit zijn laatste kans en dat hij anders zo`n speciale behandeling krijgt waardoor je geen kwaad kan doen en dus geen doodstraf oid.

Hmm, ik snap niet dat onze "Corleoné" moeite heeft met het juist interpreteren van een film. Hij leest immers boeken van de filosoof Nietzsche..Daar moet je toch een juiste interpretatie van verwachten?

Hmm, ik snap niet dat onze "Corleoné" moeite heeft met het juist interpreteren van een film. Hij leest immers boeken van de filosoof Nietzsche..Daar moet je toch een juiste interpretatie van verwachten?
:roflol:

het verhaal eindigt omdat hij meegenomen wordt voor orbitale lobotomie kijk hem anders nog een keer over :p

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Is repoman goed ?

Terug
Naar boven