XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

expandables had wat langer mogen duren dan was die stuk beter geweest

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man

Riggs served 6 months in Chino for exposing himself to an eight year old.

Dicaprio heeft met deze film ook terug zijn status van 1 van de grootste acteurs allertijden verzilverd, eveneens Nolan die maar weer eens bewijst in elk geval 1 van de grootste regisseurs van deze tijd te zijn.

Vind je Bale nog steeds beter? :knipoog:

Vind je Bale nog steeds beter? :knipoog:

Haha, niet echt eig, moet nu toch toegeven dat ik Dicaprio wel wat meer talent vind hebben dan Bale, hij precies net wat meer feeling heeft. Maar kan mss ook voor een deel liggen aan het type rollen die hij al gespeeld heeft en het feit dat hij al meer topfilms op z'n naam heeft staan. Ben zoiezo wel enorm benieuwd naar Bale zijn prestatie in The Fighter.

Laatst bewerkt:
Riggs served 6 months in Chino for exposing himself to an eight year old.
I dropped off the money exactly as per... look, man, I've got certain information, all right? Certain things have come to light. And, you know, has it ever occurred to you, that, instead of, uh, you know, running around, uh, uh, blaming me, you know, given the nature of all this new shit, you know, I-I-I-I... this could be a-a-a-a lot more, uh, uh, uh, uh, uh, uh, complex, I mean, it's not just, it might not be just such a simple... uh, you know?

Paar dagen geleden Big Lebowski ook nog maar een keer gekeken. Echt een heerlijke film. Bijna perfect.

iemand mr nobody al gezien? volgens sommigen de echte topper van het jaar.

Ben het er niet mee eens. De film doet me een beetje denken aan "The Fountain". Probeert met mooie shots en een zeer verwarrende opbouw de pretentie te wekken dat het bijzonder verhaal is met diepgaande filosofische boodschappen terwijl het in werkelijkheid gewoon 2 en half uur bullshit is waarbij ik de helft van de tijd heb zitten gapen van verveling en de andere helft mijn hoofd heb zitten krabben over wtf er nou allemaal gebeurt.

Echt een afrader als het aan mij ligt. Ze hadden die film makkelijk een uur korter kunnen maken en het had er beter op geworden. Echter als je fan bent van The Fountain, en je gelooft dat een verwarrende film een diepe film is, dan kan het mogelijk interessant zijn.

Ook jammer dat ze er tussen neus en lippen door nog allerlei achterhaalde wetenschappelijke ideeën tegenaan gooien die niet of nauwelijks relevant zijn voor het "verhaal".

Laatst bewerkt:
The expandables MOET ik gewoon zien!

Heeft iemand hier SALT gezien? Is die goed..

She's out of my league.

Voorspelbaar filmpje, van begin tot eind vol met clichés. Niet veel geslaagde grappen. 5,5

Laat me weten hoe die is..:D

en of het waard is om daarvoor naar de bios te gaan.. of dat ik beter the expandables kan bekijken in de bios.

Als je de keuze hebt tussen salt en the expendables weet je zowiezo al welke je in de bios moet zien...

The Expendables he..

Hmm, ja, ik weet genoeg.

Nouja, the expendables zal wel een old skool actiefilm zijn zoals ze allang niet meer gezien zijn plus de cast is werkelijk enorm met alle die namen..

Maar m'n ouders zijn dit weekend naar salt gaan kijken en vonden hem ook wel boeien...Maar daar zal wel een mix van spionage/actie inzitten terwijl ik denk dat the expendables gewoon knallen, exploderen en languit genieten is....Of ga gewoon tweemaal naar de bios,,,doe ik ook altijd

Nouja, the expendables zal wel een old skool actiefilm zijn zoals ze allang niet meer gezien zijn plus de cast is werkelijk enorm met alle die namen..

Maar m'n ouders zijn dit weekend naar salt gaan kijken en vonden hem ook wel boeien...Maar daar zal wel een mix van spionage/actie inzitten terwijl ik denk dat the expendables gewoon knallen, exploderen en languit genieten is....Of ga gewoon tweemaal naar de bios,,,doe ik ook altijd

Hahaha inderdaad en dat spreekt mij heel erg aan, maar aan de andere kant vind ik spionage/actie/spanning (niet wetende wat de "waarheid" is, pas nadat de film afgelopen is) ook geweldig.. hmm, dan maar 2x naar de bios. :) Zulke films moet je gewoon in de bios zien,.. had ze ook wel online kunnen bekijken anders, maar nee, op een grote scherm kijken.. heer-lijk!

Vandaag nog eens Apocalypto opnieuw bekeken, blijft toch een schitterende film hé. Sterk verhaal en vooral een prachtig decor.
8/10

Vandaag ook Bienvenue chez les Ch'tis gezien. Mijn verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog gespannen: leuk verhaal, soms eens lachen, goed acteerwerk, overall feel good film maar als ik me niet vergis heeft die in het verleden nog redelijk hoog in de top 250 van IMDB gestaan (nu niet meer)
7.5/10

Dit weekend eens Mr. Nobody, Whale Rider en The Big Lebowski huren.

PS: Ik ben zeer slecht in reviews schrijven.

Laatst bewerkt:
Hahaha inderdaad en dat spreekt mij heel erg aan, maar aan de andere kant vind ik spionage/actie/spanning (niet wetende wat de "waarheid" is, pas nadat de film afgelopen is) ook geweldig.. hmm, dan maar 2x naar de bios. :) Zulke films moet je gewoon in de bios zien,.. had ze ook wel online kunnen bekijken anders, maar nee, op een grote scherm kijken.. heer-lijk!

Inderdaad, ik vraag me af waarom er zoveel mensen niet meer veel naar de bios gaan. Veel beter voor jezelf om een film te beleven en al dat overmaats gedownload is totaal niet goed. Tuurlijk voor een film of twee maar om echt iedere biosmovie te gaan dowloaden vind ik echt overdreven.

the stand: van Stephen King (6 uur lang). Als we de soms wat zwakke special effects en voorspelbare plotwendingen vergeten (is al een oudere film) vind ik dit voor zo'n lange film te zijn een behoorlijk goede film. Redelijk goed geacteerd, een goed verhaal en een portie humor. Voor zo'n lange film was hij ook niet echt saai, het verhaal kon imo wel iets korter, maar ik vond het zijn charme wel hebben. Een 7/10 voor mij.

apocalypse now!: Eerlijk gezegd vond ik het maar een erg matige film. Toch zeker als je kijkt hoe hoog hij op imdb staat begrijp ik het helemaal niet. Een matig verhaal met matig acteerwerk, een aantal erg ****ed up dingen imo. voor mij een 5/10, maximum.

Surfen terwijl je gebombardeerd wordt? seriously?

SukiYaki Western Django: met Tarrentino. Dit is een héél erg rare film. Je moet heel erg gewoon worden aan het wel erg overdreven gedoe in de film, maar als je daar mee kunt leven vind ik het een behoorlijk goede film. Alleen spijtig dat je zo weinig te weten komt over het hoofdpersonage zijn verleden. Ik denk dat dit een like it or hate it film is, je bent nu eenmaal voor dit soort over-the-top gedoe of je bent er compleet tegen. Voor mij een 6.5/10 :)

I love you, man: een komedie met Lou Ferrengo in moest ik toch gewoon zien. Mijn verwachtingen lagen erg laag, maar eerlijk gezegd ben ik heel erg positief verrast. Een goede cast en veel humor met een vrij goed verhaal. Ik lach niet zo snel met komedies, maar hier heb ik toch een aantal keer goed gelachen. Een 8/10 voor mij.

Harry Brown: een redelijk goede film vond ik dit. Een vrij goed verhaal over wraak, een beetje voorspelbaar wel. Voor mij een 7/10.

Eden Lake: Dit vond ik één van de spannendste films die ik ooit gezien heb. Ik had er helemaal niet veel van verwacht, maar toch werd ik helemaal in het verhaal getrokken. ontzettend goed acteerwerk met een heel goeie plot, ik was enorm verbaasd hierover. 8.5/10.

Defiance: behalve van James Bond kende ik Daniel Craig helemaal niet, dus ik was erg nieuwsgierig naar deze film. Ik had een hersenloze actie-oorlogs film verwacht met veel explosies en schieten, maar in de plaats kreeg ik een waargebeurd verhaal met een ontzettend goed verhaal en heel goed acteerwerk. 8/10.

Weekendje alleen thuis levert altijd veel films op voor mij ;) dit waren ze.

Een geweldige oorlogs en maatschappij kritische film een 5 (maximum!) geven en dan het desalnietemin alleraardigste Eden Lake belonen met 3,5 punt hoger. Natuurlijk! Ik hoop nog veel meer van dit soort recensies te mogen lezen van uw hand.

Een geweldige oorlogs en maatschappij kritische film een 5 (maximum!) geven en dan het desalnietemin alleraardigste Eden Lake belonen met 3,5 punt hoger. Natuurlijk! Ik hoop nog veel meer van dit soort recensies te mogen lezen van uw hand.

Heb hem met 4 mensen gekeken en niemand vond er wat aan...
Na de spoiler uit mijn eerste post werd de film heel stom imo.

Ieder zijn eigen mening trouwens :)

Ieder zijn mening ok, maar het moet wel ernstig blijven. 'Matig acteerwerk' bij Apocalypse Now slaat natuurlijk nergens op.

Ja natuurlijk, ben ik ook wel helemaal met je eens maar ik vermoed dat jullie de essentie van Apocalypse Now gemist hebben. Lake Eden was trouwens best aardig tot het moment dat haar man werd vermoord en de film en de overgebleven hoofdrolspeelster transformeerde in een 13 in een dozijn boze survival mevrouw die haar belagers mores gaat leren. Voor je gevoel urenlange achtervolgingsscenes waarin iedere horror/suspense cliché uit de kast wordt getrokken om toch nog maar een episch eind te breien aan een film die zo aardig begon.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven