phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man
Dicaprio heeft met deze film ook terug zijn status van 1 van de grootste acteurs allertijden verzilverd, eveneens Nolan die maar weer eens bewijst in elk geval 1 van de grootste regisseurs van deze tijd te zijn.

I dropped off the money exactly as per... look, man, I've got certain information, all right? Certain things have come to light. And, you know, has it ever occurred to you, that, instead of, uh, you know, running around, uh, uh, blaming me, you know, given the nature of all this new shit, you know, I-I-I-I... this could be a-a-a-a lot more, uh, uh, uh, uh, uh, uh, complex, I mean, it's not just, it might not be just such a simple... uh, you know?Riggs served 6 months in Chino for exposing himself to an eight year old.
iemand mr nobody al gezien? volgens sommigen de echte topper van het jaar.
The expandables MOET ik gewoon zien!
Heeft iemand hier SALT gezien? Is die goed..

Laat me weten hoe die is..
en of het waard is om daarvoor naar de bios te gaan.. of dat ik beter the expandables kan bekijken in de bios.
Als je de keuze hebt tussen salt en the expendables weet je zowiezo al welke je in de bios moet zien...
Nouja, the expendables zal wel een old skool actiefilm zijn zoals ze allang niet meer gezien zijn plus de cast is werkelijk enorm met alle die namen..
Maar m'n ouders zijn dit weekend naar salt gaan kijken en vonden hem ook wel boeien...Maar daar zal wel een mix van spionage/actie inzitten terwijl ik denk dat the expendables gewoon knallen, exploderen en languit genieten is....Of ga gewoon tweemaal naar de bios,,,doe ik ook altijd
Zulke films moet je gewoon in de bios zien,.. had ze ook wel online kunnen bekijken anders, maar nee, op een grote scherm kijken.. heer-lijk!Hahaha inderdaad en dat spreekt mij heel erg aan, maar aan de andere kant vind ik spionage/actie/spanning (niet wetende wat de "waarheid" is, pas nadat de film afgelopen is) ook geweldig.. hmm, dan maar 2x naar de bios.Zulke films moet je gewoon in de bios zien,.. had ze ook wel online kunnen bekijken anders, maar nee, op een grote scherm kijken.. heer-lijk!

dit waren ze.Een geweldige oorlogs en maatschappij kritische film een 5 (maximum!) geven en dan het desalnietemin alleraardigste Eden Lake belonen met 3,5 punt hoger. Natuurlijk! Ik hoop nog veel meer van dit soort recensies te mogen lezen van uw hand.