MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Uhuh, ben ik met je eens. Ik vind naar de bioscoop gaan ook tig keer leuker dan een film thuis kijken.

Film pp = 10 euro (3D: 11)
cola = 2,6
chips/popcorn = 2,5
nachos (dubbele portie, duh) = 5
water = 2,6

Etc

Ga met z'n 2en kijken en je betaalt MINSTENS 30 euro.

Downloaden: 0 euro.
Nootjes/melk/iets: 0 euro.

Voor de arme student dus een groot verschil. ;)

Film pp = 10 euro (3D: 11)
cola = 2,6
chips/popcorn = 2,5
nachos (dubbele portie, duh) = 5
water = 2,6

Etc

Ga met z'n 2en kijken en je betaalt MINSTENS 30 euro.

Downloaden: 0 euro.
Nootjes/melk/iets: 0 euro.

Voor de arme student dus een groot verschil. ;)

Haha, je hebt gelijk.. maar ik zei: LEUKER he.. niet goedkoper. :p
Trouwens, zoveel eet ik echt niet als ik naar de bios ga.. hooguit een medium popcorn. En als ik echt trek heb, van die chocolade-'chipies', in die rode verpakking. Ik neem daarnaast altijd mijn eigen flesje water mee..

The Big Lebowski: 7.5/10

Toy Boy : 7/10 , wel leuke film om samen met vriendin te bekijken :D

Laatst bewerkt:
Gisteren "American History X" gekeken

American%20History%20X.jpg

Kon me vaag herrineren dat ik deze film wel gezien had maar wist er niks meer van dus gister wezen kijken. Uitstekende film met heel goed acteerwerk van alle spelers. Sommige momenten zijn behoorlijk grof. Iedereen kent natuurlijk de scene van de n*ger op de stoeprand wel.

9/10

vind american history X ook één van de betere films ja, zou ook een 9/10 geven.

pineapple express: zalige komedie!!! :roflol: echt een aanrader voor iedereen die voor een beetje domme humor is, ik vind dit toch één van de beste komedies die ik al heb gezien, heb mij een paar keer kapot gelachen. 8/10

vind american history X ook één van de betere films ja, zou ook een 9/10 geven.

pineapple express: zalige komedie!!! :roflol: echt een aanrader voor iedereen die voor een beetje domme humor is, ik vind dit toch één van de beste komedies die ik al heb gezien, heb mij een paar keer kapot gelachen. 8/10

Pineapple express is zeker een goede film. Veel beter dan hangover of al die andere overrate films.

Pineapple express vond ik eerder matig maar goed kijkbaar. Heb je Forgetting Sarah Marshall al gezien critmonster? Ook een leuke komedie.

En The Hangover was echt wel beter dan Pineapple express.

Pineapple express vond ik eerder matig maar goed kijkbaar. Heb je Forgetting Sarah Marshall al gezien critmonster? Ook een leuke komedie.

Ik vond persoonlijk van niet. Ik vind Hangover heel erg overrated, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Forgetting Sarah Marshall is idd ook een leuke film en zo zijn er tig anderen die erg vermakelijk zijn.

Gisteren Salt gezien. Ik had er totaal niks van verwacht. Maar het was een erg vermakelijke film. Verhaal is een tikkeltje voorspelbaar maar Jolie deed het erg goed imo. Het leek wat op de Bourne reeks maar de kwaliteit kwam natuurlijk verreweg niet in de buurt. Toch een erg leuke film en een vrij origineel verhaal waarbij je veel zaken met een korreltje zout moet nemen, maar dat is in bijna elke film zo. Als er een deel 2 komt zal ik die zeker gaan kijken.

7.5 uit 10.

Laatst bewerkt:
Salt

Toch wel een erg goede actie film.
Had zo mijn twijfels erover maar heb toch wel genoten van de film.:)
Het is best wel een denk film, aan het begin weet je niet wie wat nou is en dat word langzaam duidelijk.

Ik zou de film wel een 8/10 geven.

http://www.youtube.com/watch?v=FNkTFao5_UI

Pineapple express is zeker een goede film. Veel beter dan hangover of al die andere overrate films.

Ik heb the hangover ook gezien. Die vond ik middelmatig, maar toch zeker niet vergelijkbaar met pineapple express qua humorgehalte. Zou hem een 6/10 geven denk ik. De humor van pineapple express lag mij echt enorm goed :roflol:

Forgetting Sarah Marshall heb ik hier liggen, misschien dat ik hem deze avond wel eens kijk, bedankt voor de tip :D

Ik vind eigenlijk dat er maar heel weinig films zijn die het niveau van 'vermakelijk' overstijgen en dan echt in de categorie 'grappig' vallen. Pineapple express was daar één van, ookal moet ik eerlijk toegeven dat ik niet zo snel moet lachen bij iets, dus misschien daarom.

Ergens vind ik de pineapple express niet te vergelijken met the hangover..maar als ik moest kiezen,,the hangover.

ook is forgetting sarah marshall wel een goeie comedy maar vind ik i love you man net dat tikkeltje beter

Ergens vind ik de pineapple express niet te vergelijken met the hangover..maar als ik moest kiezen,,the hangover.

ook is forgetting sarah marshall wel een goeie comedy maar vind ik i love you man net dat tikkeltje beter

Ik geniet persoonlijk meer van films zoals: Adventureland, Sexdrive, Bart got a room, Old school, etc dan de Hangover.

Damn, nee, ik vond pineapple express echt VEEL beter dan the handover. I love you, man vond ik ook een zalige film ja :roflol:

De slowchat graag zo beperkt mogelijk houden hier en reviews moeten beetje goed onderbouwd worden, dit is goed en dat is beter hebben we niet zoveel aan, vooral als die mening ook nog eens weinig draagkracht heeft.

Fighting: Ik had niet veel verwacht van deze film. Ik verwachtte een film met veel overdreven vechtscenes en een verhaal van iemand die pit fights ging doen voor geld omdat hij een slecht leven had en geld nodig had, blabla. Daar leek het ook een beetje op. Het verhaal was een pure cliché, zoals ik al dacht, iemand die geld nodig heeft en gaat vechten en zonder enige training al meteen aan zijn eerste gevecht begint. De vechtscenes zelf vond ik ook erg slecht, weinig realisme en vrij slecht gefilmd. Een cliché zoals elke andere film van dit genre, voegt helemaal niets extra toe. Zeker niet de moeite waard om te kijken, tenzij je de slechte vechtscenes kunt vergeten en een acceptabel verhaal wil zien dat je hoogstwaarschijnlijk bekent zal voorkomen. 3/10.

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

De slowchat graag zo beperkt mogelijk houden hier en reviews moeten beetje goed onderbouwd worden, dit is goed en dat is beter hebben we niet zoveel aan, vooral als die mening ook nog eens weinig draagkracht heeft.

wat moet dat beteken? ???

Laatst bewerkt:
Te weinig onderbouwing vanuit jezelf en tegelijk erg controversieel.

Salo, or the 120 days of sodom: Dit is, zonder enige twijfel, de meest zieke film die ik ooit gezien heb. Zeker al omdat de film in 1975 gemaakt is en ik zou denken dat dit soort onderwerpen toen toch taboo waren.. Deze film is voor tientallen jaren in héél veel landen verboden geweest en ik kan vrij goed begrijpen waarom dat zo is. Toen ik de film zag liggen in de free record shop (damn, wat was het lang geleden dat ik een film had gekocht en niet gedownload :roflol:) had ik er heel veel interesse in. De uitleg vertelde over jongens en meisjes die gevangen genomen werden en gemarteld werden. Ik verwachte dus een film in de aard van Saw en Hostel, maar damn, wat kreeg ik iets anders. Ik heb de film nu een week geleden gezien, moest ik er meteen een review over geschreven hebben had hij meteen een nul gekregen. Maar nu ik erover nadenk zat er toch nog wel iets van inhoud in, en zijn de dingen die erin gebeurde echt wel erg. Het verhaal is dus vrij eenvoudig, een aantal rijke mensen nemen 7(7 dacht ik toch?) jongens en 7 meisjes gevangen. Ze moeten dan de meest gruwelijke dingen op seksueelgebied doen. Ik vind het spijtig dat je zo weinig te weten komt over wat er voor en erna gebeurde. Bijvoorbeeld: wat gebeurt er met de andere kinderen? Hoe zit het met de ouders van de kinderen? (op het begin wordt gezegd dat de vader van één van de kinderen een machtig politiek man is, dus die moest toch wel iets ondernemen om zijn kind terug te vinden?) enz... Dit is zeker geen film die je moet kijken tijdens je eten, dat ik alvast iets dat ik je kan garanderen. Ik begrijp niet echt de bedoeling van deze film, hoewel het wel een aardig beeld geeft over hoe ****ed up sommige mensen wel niet zijn. Ik had ook erg graag bij de film geweest toen hij gemaakt werd :roflol:. Het is erg moeilijk om deze film een punt te geven. Ik denk dat ik het op een 5/10 ga houden, omdat ik één van de 4 'delen' eruit toch écht erover vond.

'the circle of shit'

Nog iemand die deze film gezien heeft? Wat denken jullie erover? Ben ik héél erg benieuwd naar.

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Te weinig onderbouwing vanuit jezelf en tegelijk erg controversieel.

Sommige films vallen nu eenmaal in 2 regels samen te vatten.

Ging over uitingen als 'beter' en 'veel beter'. Als dat erg controversieel is is een goede recensie en onderbouwing wel gewenst.

Repulsion, zo'n oude klassieker (1965) van Polanski die iedere filmliefhebber gezien moet hebben. Al was het alleen maar om er een mening over te hebben. Een beklemmend inkijkje in de psyche van een getormenteerde jonge vrouw en haar psychotische kijk op haar kleine wereldje. De hoofdrolspeelster heeft duidelijk slechte ervaringen met mannen en heeft hierdoor een psychose opgebouwd die sterk tot uiting komt nadat haar zuster, bij wie ze in woont, een paar dagen op vakantie gaat. Sterke sfeer, prachtige camera standpunten, zeer effectief gebruik van het sombere appartementje waarin de hoofdrolspeelster langzaam psychisch doordraait. Geluid is subliem, zeer sfeervol en het piepstemmetje van de hoofdrolspeelster toepasselijk, ook al zegt ze gedurende de film heel weinig. Alles valt en staat bij haar gezichtsuitdrukkingen en het camerawerk. Enig minpuntje vond ik wel haar onnozelheid, was op bepaalde momenten vrij storend maar desalniettemin een zeer goede film ook al had ik er toch net iets meer van verwacht zo naar aanleiding van de status die de film geniet.

8/10

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven