Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die ik ga is uitchecken ben wel benieuwd want meestal vind ik horror vaak slecht en absoluut niet eng/spannend, de hele saw reeks vond ik geen bal aan bijvoorbeeld. het lijkt bij horror altijd wel of alleen de oude films goed zijn en dat er geen goede nieuwe meer worden gemaakt ofzo.Ik ben zelf een horror liefhebber, Toen ik The Thing(1982) zag op 4jaarige leeftijd was ik al verkocht en nu nog steeds, blijft een goed strak verhaal, vooral omdat het zo geisoleerd is en goed geacteert is. 10+
ziet er ook al gewoon ****ed uit eigenlijk![]()
Splice
Had sowieso geen hoge verwachtingen maar dit was echt een teleurstelling zeker naar het einde toe. 6-/10
Valt me beetje tegen van de maker van Cube.
Splice
Had sowieso geen hoge verwachtingen maar dit was echt een teleurstelling zeker naar het einde toe. 6-/10

The Social Network (2010)
Filmdocu over de maker van Facebook en een beetje de stijd rondom wie nou mag cashen voor de site. Erg vermakelijke film moet ik zeggen, ik hou altijd wel van het type rise&fall films, en eigenlijk vooral zonder fall zoals in deze film. Acteerwerkt is niet altijd even hoogstaand maar het verhaal is vermakelijk genoeg om je aandacht er bij te houden. Wel een aanradertje. 7+/10
Gisteren buried gezien. Weet niet goed wat ik er van moet denken.
Anderhalf uur in een houten kist, ik kreeg het er zelf benauwd van. Dat moet wel één van de goedkoopste films zijn die ze ooit gemaakt hebben
7/10
Die vond ik echt wel goed, het einde was ook goed op zich
![]()
Splice

)