Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Van het weekend naar Jackass 3D geweest.
3D effecten waren er goed in verwerkt, maar sommige scenes waren helemaal niet in 3d opgenomen. Later was er gewoon een 3d filter overheen gesmeten. Zegmaar 50% vol 3d, andere 50% van de film normaal met 3d filter. :o

In ieder geval weer goed gelachen, maar was deel 2 toch de beste uit de tot nu toe trilogie. Het leek erop alsof Jackass 3d meer 'gerushed' was. Wat mij opviel was dat ze heel veel scenes met dieren hadden gefilmd(allemaal op dezelfde locatie en ruim 1/3 tot 1/4 van filmmateriaal). Leuke film om te zien, maar naar mijn mening geen film om in de bioscoop te zien. Jackass surft mee op de hype van 3D om zo natuurlijk meer centjes binnen te krijgen. De minste uit de trilogie.

6/10

The A-team (2010)

Viel me tegen. Zitten wel paar leuke scenes/grappen in maar veel meer van verwacht en niet gekregen. Vond ook niet alle rollen goed genoeg vertolkt. Plot werd slecht vertelt en film kon niet echt voldoende boeien. Vooral veel over the top onzin en dure effecten.

Liam Neeson en Bradley Cooper waren de enigen die het boeltje nog enigszins overeind konden houden. Jessica Biel heeft een leuk snoetje maar daarmee is ook alles gezegd.

7-/10

The A-team (2010)

Viel me tegen. Zitten wel paar leuke scenes/grappen in maar veel meer van verwacht en niet gekregen. Vond ook niet alle rollen goed genoeg vertolkt. Plot werd slecht vertelt en film kon niet echt voldoende boeien. Vooral veel over the top onzin en dure effecten.

Liam Neeson en Bradley Cooper waren de enigen die het boeltje nog enigszins overeind konden houden. Jessica Biel heeft een leuk snoetje maar daarmee is ook alles gezegd.

7-/10

Vond het aan de ene kant wel aardig dat ze niet enorm geforceerd hebben om zo dicht mogelijk bij de oude karakters te blijven, aan de andere kant mistte ik de excentriciteit, humor en sluwheid van de echte Hannibal om zo maar een voorbeeld te geven, deze Hannibal was meer macho dan sluw helaas. Zo ook met Murdock, beetje een vlak karakter recht tegenover de doorgeslagen mafkees uit de serie. Al met al niet onaardig op een bepaalde manier maar toch ook tegenvallend. 6/10

deze heb ik overlaatst gezien zonder ondertiteling (:fuu:) probeerde eens met ondertiteling maar deze kwam dan elke keer 3 sec te laat , erg irritant ( :fuu:)
anyway deze films vond ik stuk voor stuk goed , film reviews geef ik niet want daar ben ik niet de beste in
pc is nu wel naar de haaien door al mijn downloaden en mag weer binnen worden gestoken [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hostel 1&2 waren vrij slecht, maar 1 was kijkbaar.

deze heb ik overlaatst gezien zonder ondertiteling (:fuu:) probeerde eens met ondertiteling maar deze kwam dan elke keer 3 sec te laat , erg irritant ( :fuu:)

Als je geen sub kan vinden die sync loopt kan je dat zelf heel makkelijk snel oplossen, check deze link even: [Link niet meer beschikbaar].

Iemand "A Serbian Film" al gezien?

Goodfellas 1990

Opbouw van het verhaal zonder meer goed te noemen, acteerprestaties consequent op enkele onzuiverheden na. Documentaire stijl niet herkenbaar (wist ik vooraf niet). Sterke verhaallijn die de evolutie van zijn karakter mooi beschrijft, soms wel enigszins "schijnheilig" wat achteraf verklaart wordt door de autobiografische basis.

8.5

Goodfellas is een gruwelijke film!

Qoute stukje: "Yeah? You should be sorry. Don't ****in do it again and give me the money. Give me the ****in money, You hear me? You hear me, I gotta come here and you bust my balls? Give me the ****in money."

:roflol:

Paranormal activity 2Ik vond hem eigenlijk best goed, ik snap niet waar iedereen om zit te zeiken. Ik vond hem even goed als het eerste deel en als je deel 1 gezien hebt, kan je zeer goed de link leggen tussen bepaalde zaken. Beste is wel nog steeds dat je dit soort films lekker alleen kijkt, zonder iemand bij, in de nacht, geluid volle bak en je koptelefoon op. ik geef het toch mooi een 8/10

Buried
Verassende thriller met Ryan Reynolds. Nooit gedacht dat een film van 95 minuten met enkel een gast in een kist me zo kon boeien. Zeer benauwde sfeer krijg je ervan, en soms twijfel je of je wel de ernst of het komische ervan moet inzien. Met een zeer leuk einde....8/10

Saw 3D
Ik vond deze zogezegde laatste chapter van Saw erg vermakelijk. Tuurlijk moet deze film het wel enkel nog hebben van z'n weer zoveelste twist (waar je mij absoluut niet bij hoort klagen) en z'n schokkerige beelden. De traps vond ik best te pruimen maar één trap zag er me toch wel wat nep uit, maar voor de rest dik in orde....De 3D kwam er wel niet echt veel inzoeken volgens mij. Het einde vond ik weer dik in orde en laat zelfs volgens mij een opening voor SAW 8, maar ik denk dat ze het hierbij gaan laten. 7/10

Devil
Deze vond ik ietwat vreemd maar de tachtig minuten vlogen zo voorbij. Vijf mensen komen dus vast te zitten in de lift en later blijkt dat één van de vijf satan in hoogst eigen persoon is. Bijna de hele film speelt zich af tussen de security office en de lift, buiten een paar shots in de main entrance en op straat. Leuk thrillertje voor een avond. 6,5/10

[imdb]Celda 211[/imdb]

Is een aardige Spaanstalige prison-movie. Paar kleine minpuntjes maar verder een boeiend verhaal met goede acteurs. 7.5

[imdb]Iron Monkey[/imdb]

Een van de beste kung-fu films die ik ken. Lekker luchtig verhaaltje met aardig wat humor en vaart. En fantastische choreografie in de gevechten. Donnie Yen is altijd gruwelijk in vechtscenes uiteraard. Aanrader als je van het genre houdt. 8+

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf een horror liefhebber, Toen ik The Thing(1982) zag op 4jaarige leeftijd was ik al verkocht en nu nog steeds, blijft een goed strak verhaal, vooral omdat het zo geisoleerd is en goed geacteert is. 10+

Ik ben zelf een horror liefhebber, Toen ik The Thing(1982) zag op 4jaarige leeftijd was ik al verkocht en nu nog steeds, blijft een goed strak verhaal, vooral omdat het zo geisoleerd is en goed geacteert is. 10+

Blijft voor mij nog altijd één van de beste films ooit en beste horror movie. Zeker omdat je niet weet wie het nou is. Echt een klassieker.

Veel vrienden van mij heb ik ertoe aangespoord om deze film ook te kijken maar ze vinden hem niks aan. :fuu: Van die lulletjes die alleen maar van no-brainer movies houden. :o

Terug
Naar boven