Paranormal activity 2Ik vond hem eigenlijk best goed, ik snap niet waar iedereen om zit te zeiken. Ik vond hem even goed als het eerste deel en als je deel 1 gezien hebt, kan je zeer goed de link leggen tussen bepaalde zaken. Beste is wel nog steeds dat je dit soort films lekker alleen kijkt, zonder iemand bij, in de nacht, geluid volle bak en je koptelefoon op. ik geef het toch mooi een 8/10
Buried
Verassende thriller met Ryan Reynolds. Nooit gedacht dat een film van 95 minuten met enkel een gast in een kist me zo kon boeien. Zeer benauwde sfeer krijg je ervan, en soms twijfel je of je wel de ernst of het komische ervan moet inzien. Met een zeer leuk einde....8/10
Saw 3D
Ik vond deze zogezegde laatste chapter van Saw erg vermakelijk. Tuurlijk moet deze film het wel enkel nog hebben van z'n weer zoveelste twist (waar je mij absoluut niet bij hoort klagen) en z'n schokkerige beelden. De traps vond ik best te pruimen maar één trap zag er me toch wel wat nep uit, maar voor de rest dik in orde....De 3D kwam er wel niet echt veel inzoeken volgens mij. Het einde vond ik weer dik in orde en laat zelfs volgens mij een opening voor SAW 8, maar ik denk dat ze het hierbij gaan laten. 7/10
Devil
Deze vond ik ietwat vreemd maar de tachtig minuten vlogen zo voorbij. Vijf mensen komen dus vast te zitten in de lift en later blijkt dat één van de vijf satan in hoogst eigen persoon is. Bijna de hele film speelt zich af tussen de security office en de lift, buiten een paar shots in de main entrance en op straat. Leuk thrillertje voor een avond. 6,5/10