nog niet heel erg in verdiept inderdaad, maar voor mij werken torrents gewoon prima.Dan heb je je dus niet voldoende verdiept. Maar goed dit is voor ander topic.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog niet heel erg in verdiept inderdaad, maar voor mij werken torrents gewoon prima.Dan heb je je dus niet voldoende verdiept. Maar goed dit is voor ander topic.

!Mijn probleem is dat ik mind**** films altijd wil proberen te begrijpen, het liefst na één keer kijken. Dat piekeren alleen al kost me meer calorien dan een fatsoenlijke cardio-sessie.
Donnie Darko is zo eentje die alle kanten op kan dat het gewoon irriteert..
The Game, Shutter Island, Fight Club en Inception bijvoorbeeld zijn weer geen mind**** films, niet omdat ze niet ingewikkeld zijn, maar omdat het (open)einde enigzins verklapt hoe het in elkaar steekt.
The Game, Fight Club en American Psycho zijn op het einde toch vrij duidelijk.
Shutter Island, en bijv. Not Country for Old men geven op het einde nog de mogelijkheid om zelf in te vullen hoe alles precies in elkaar zat / wat er bedoeld wordt. Echte mind**** is Mulholland Dr., maar daar is volgens mij ook geen eenduidig scenario van te maken. Krijg je alleen maar hoofdpijn van.
Memento, 2001: A Space Odyssey, Witness for the Prosecution horen ook in het rijtje.
Eigenlijk valt de film heel simpel samen te vatten: inhoud: niets plot: niets etc... maar als het op lachen aankomt: geweldig, zeker!Hoezo?Je weet toch niet zeker of hij die moorden al dan niet gepleegd heeft? Heb alleen de boek gelezen, maar daar is dat toch zo?
---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------
Gisteren New Kids: Turbo gekeken.
Wat een idiote filmEigenlijk valt de film heel simpel samen te vatten: inhoud: niets plot: niets etc... maar als het op lachen aankomt: geweldig, zeker!
Voor iedereen die houdt van de meest idiote soort humor is dit een echte aanrader, anders ga je er niets aan vinden. Ik ga er geen punt op plakken, dat kan ik echt niet met deze film...
Hoezo?Je weet toch niet zeker of hij die moorden al dan niet gepleegd heeft? Heb alleen de boek gelezen, maar daar is dat toch zo?
Mulholland Drive is een verfilming van emoties. Van angsten, trauma's en frustraties. Net als dat een expressionistische schilderij geen eenduidig scenario heeft, heeft dit meesterwerk van Lynch dat ook niet. Misschien is Mulholland Drive eigenlijk helemaal geen film, maar eerder en surrealistisch-expressionistische schilderij vertaald naar het filmdoek. Een ervaring dat helemaal niet de bedoeling heeft om u een haarfijn uitgewerkte plot te laten ontravelen maar eerder een medium om bepaalde menselijke emoties te herkennen of al dan niet te laten ervaren zoals een mens ze in de kern ervaart.
Zoiets, even op basis van vrije associatie. Zoals ik over deze 'film' denk.
10/10
Was het niet zo dat die hoofdrolspeelster in het begin van de film in slaap valt en ze in het laatste kwartier ontwaakt ofzo. Dan zie je nog even een soort van diner scene van die avond voor ze in slaap viel en op dat moment zie je eigenlijk alle karakters en gebeurtenissen waarom haar droom gebasseerd was voorbij komen. Zoals bij iedereen een droom een soort onsamenhangende brei van emoties en gebeurtenissen is rondom wat verdraaide feiten van de afgelopen dagen.
Ja, grofweg. De hoofdrolspeelster is ook een aan lager wal geraakte actrice die haar heil heeft gezocht in de prostitutie en een moord op haar geweten heeft. De droom suggereert ook dat ze misbruikt is in haar jeugd. Wanneer ze ontwaakt wordt ze overmand door schuldgevoelens en de demonen uit haar jeugd en pleegt ze zelfmoord

Hoezo?Je weet toch niet zeker of hij die moorden al dan niet gepleegd heeft? Heb alleen de boek gelezen, maar daar is dat toch zo?
---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------
Gisteren New Kids: Turbo gekeken.
Wat een idiote filmEigenlijk valt de film heel simpel samen te vatten: inhoud: niets plot: niets etc... maar als het op lachen aankomt: geweldig, zeker!
Voor iedereen die houdt van de meest idiote soort humor is dit een echte aanrader, anders ga je er niets aan vinden. Ik ga er geen punt op plakken, dat kan ik echt niet met deze film...
Inception
Ga de film nog is herkijken. Na ongeveer de helft (droom in een droom stuk) kon het me allemaal niet meer zo boeien. Wel afgekeken maar heel dat verhaal deed me niks. Snap niet dat zoveel mensen dit de beste film van 2010 vinden en er paginas lang over praten. Met een mindere acteur zoals bijv ethan hawke was het echt niet zon hype.
soutpark''Is this the dream or the dream within the dream I think its the matrix inside the dream''soutpark
Nog is het laatste uur gekeken, echt een belachelijke film.Naast het niet boeiende gooi je er zoveel mogelijk onzin in limbo, zwaartekracht, doolhof, paradoxen etc. en ze noemen het geniaal

is het erg vergelijkbaar met die sketches?
de enige sketch waar ik om kan lachen is die rooie ''das een mongol jonge''
de rest is allemaal overdreven, niet leuk
20 boeren laten, k*t roepen, dingen kapot gooien. Zal vooral wel dit soort humor zijn?