XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Pumping Iron en alle Coleman films al gezien? Echt speelfilms zijn er volgens mij niet veel?

Conan the Barbarian :)

Eigenlijk alles met Arnie toen ie groot was is bb gerelateerd. Maar een speelfilm met als onderwerp bb ken ik niet.

@Big T

Als je tegenwoordig de BB films ziet van Jay dan zou je het zowat een speelfilm noemen.

yo ik ben eigenlijk op zoek naar muziekfilms en weet niet of er al de revue gepasseerd zijn: heb naderhand wel al de volgende docu's en films gezien:

The rocker: geniaal met die kerel van the office
Tenacious D: POD: jack black :)
school of rock: jack black :)

docu's:
Some kind of monster: metallica
Behind the music: MEGADETH

ik zocht eigenlijk nog ander music films in verband met METAL/ROCK

Scott Pilgrim vs the world. :)

The Doors!
En die film van Scorsese over de Stones?
Metal heb ik geen verstand van ;)

is dat die film waar bij die gozer van superbad tegen een dansende vliegende turk moet vechten die vuurballen schiet ??? heb de film nog niet gezien maar bleek me wel van "dafok"??

zag gewoon wat ik hierboven zeg

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

The Doors!
En die film van Scorsese over de Stones?
Metal heb ik geen verstand van ;)

zal ik eens proberen te zoeken

yo ik ben eigenlijk op zoek naar muziekfilms en weet niet of er al de revue gepasseerd zijn: heb naderhand wel al de volgende docu's en films gezien:

The rocker: geniaal met die kerel van the office
Tenacious D: POD: jack black :)
school of rock: jack black :)

docu's:
Some kind of monster: metallica
Behind the music: MEGADETH

ik zocht eigenlijk nog ander music films in verband met METAL/ROCK

Iron Maiden: Flight 666
Almost Famous ( uit het hippie tijdperk )
This is Spinal Tap ( soort persiflage over glamrockers, spandex etc )
Ray ( over Ray Charles, rock n roll)
Walk The Line ( over Johnny Cash, geen rock, wel goed)
The boat that rocked ( weer hippie shizz )

Pumping Iron en alle Coleman films al gezien? Echt speelfilms zijn er volgens mij niet veel?

Ja allemaal al gezien uiteraard. Ik kan ook niet echt speelfilms vinden, hooguit een film waarin bodybuilding kort voorbij komt, (rise of the footsoldier bijv.) maar niet echt als main onderwerp kan worden beschouwd.

Quest goes on:cool:

Ja allemaal al gezien uiteraard. Ik kan ook niet echt speelfilms vinden, hooguit een film waarin bodybuilding kort voorbij komt, (rise of the footsoldier bijv.) maar niet echt als main onderwerp kan worden beschouwd.

Quest goes on:cool:
Als main onderwerp, dan zal het sowieso richting docu/biografie gaan... Films met BB als acteurs genoeg maar dat is weer wat anders.

Ik herinner me nog wel zo'n TV film... een drama met een kerel die steroïden ging gebruiken en dan zijn vrouw ging slaan :o Titel weet ik niet meer.

Mulholland Drive is een verfilming van emoties. Van angsten, trauma's en frustraties. Net als dat een expressionistische schilderij geen eenduidig scenario heeft, heeft dit meesterwerk van Lynch dat ook niet. Misschien is Mulholland Drive eigenlijk helemaal geen film, maar eerder en surrealistisch-expressionistische schilderij vertaald naar het filmdoek. Een ervaring dat helemaal niet de bedoeling heeft om u een haarfijn uitgewerkte plot te laten ontravelen maar eerder een medium om bepaalde menselijke emoties te herkennen of al dan niet te laten ervaren zoals een mens ze in de kern ervaart.

Zoiets, even op basis van vrije associatie. Zoals ik over deze 'film' denk.

10/10

Ik zal wel weer een simpele ziel zijn, maar wat was dit een k*tfilm zeg. Luister, ik hou er best van om tijdens een film een beetje na te denken, maar hier heb ik tot de slotscène gewoon geen idee gehad wat er aan de hand was; waar de film überhaupt over ging. Gewoon een paar hele trage, loshangende scènes waar je bij elk een half uur moet wachten tot er iets gebeurt. En wanneer je dan eindelijk weet hoe het in elkaar steekt heb je ook echt geen zin om de film nog een keer te zien.

Sorry imdb fags, maar Mulholland Drive krijgt van mij een 4/10.

Je moet er ook niet te veel over na denken maar gewoon ervaren. Met een open mind ontvangen zonder de film sherlock uit te hangen. Ik vind het de meest beklemmende film die ik ooit gezien heb, creepier dan welke horrorfilm dan ook.

Ik heb al die ophef over Mulholland Drive ook nooit begrepen. Zal wel een simpele ziel zijn die niet genoeg doordenkt, maar zo ingewikkeld is ie tijdens het kijken niet.
Je moet m alleen niet samen met iemand kijken en dan achteraf proberen uit te leggen :D

Wel een geweldige film hoor.

Je moet er ook niet te veel over na denken maar gewoon ervaren. Met een open mind ontvangen zonder de film sherlock uit te hangen. Ik vind het de meest beklemmende film die ik ooit gezien heb, creepier dan welke horrorfilm dan ook.
Echt heel vreemd. Had echt net het omgekeerde. Eén scene was wel leuk gedaan om spanning op te bouwen, maar uiteindelijk verlies je gewoon de belangstelling naarmate je merkt dat er totaal geen samenhang is of verhaal van te maken is. Mysterie en suspense is top, maar daarnaast moet het doorheen de film ook nog wel aangenaam blijven voor een voldoende groot publiek.

De film kon zeker beter, je ziet ook naarmate meer en meer mensen 'm zien hij er niet bepaald populairder op wordt. Hij lijkt vooral hoog te scoren bij mensen die kicken op absurde, verwarrende en puzzelachtige films. De rest van de goede scores komen meer van de prima acteerprestaties en de technisch goede uitvoering dan van appreciatie voor het verhaal en de entertainment factor.

Wat vond jij eigenlijk goed aan de acteerprestaties T?

Wat vond jij eigenlijk goed aan de acteerprestaties T?
Het feit dat ik me er niet aan erger bijv. ;) Heb ondertussen toch wel een redelijk geoefend oog gekregen voor prutswerk op dat vlak, overacting en niet geloofwaardig overkomen vallen me meestal wel op. Dat was ook de enige reden waarom ie niet uit ging na een half uur, als er ook nog matig acteerwerk was bijgekomen dan had ik het nooit tot het einde volgehouden.

Maar je was je er wel van bewust dat in de gehele film, of in ieder geval tot de ontwaking, iedereen over acteert met uitzondering van de filmrol auditie scene?

Laatst bewerkt:
Maar je was je er wel van bewust dat in de gehele film, of in ieder geval tot de ontwaking, iedereen over acteert met uitzondering van de filmrol auditie scene?
Alweer een tijd geleden en de film was niet zo geweldig dat hij goed in het geheugen blijft hangen, maar als er al overacting was dan zal het niet op een voor mij storende (subtiele) manier zijn geweest waardoor het eigenlijk geen zuivere overacting kan genoemd worden. Maar jij vindt het acteerwerk dus zwak en het verhaal steengoed, ieder zijn perceptie maar ik volg je daarin totaal niet.

Anyway, terug naar reviews van deze discussies hier leiden toch tot niets. Ik hoor het wel via PB.

Terug
Naar boven