MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

betrouwbare uploaders heb je nergens last van
inderdaad, populaire bestanden met veel seeds hebben nooit virussen.
ik heb iig nog nooit een virus gehad door een torrent(zover ik weet dan :p)

nieuwsgroepen heb ik ook een keer geprobeerd, maar ik vond het veel te ingewikkeld en je moet betalen voor een goede nieuwsserver, bovendien zie ik niet echt een groot voordeel tegenover torrents.

Dan heb je je dus niet voldoende verdiept. Maar goed dit is voor ander topic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn wat heb ik gelachen.
Tom van dyck speelt zijn rol weer prachtig en zo ook Peter van den begin. Het verhaal gaat over twee broers die door hun eigen domheid zichzelf in de nesten werken. Er komen veel bekende gezichten voor in de film, en vooral veel gezichten die ook in de matroesjka's reeksen voorkomen. Misschien omdat ze dezelfde regisseur hebben? ;)

Met zo'n twee topacteurs en een leuke verhaallijn kan het niet anders dan een leuke film zijn. Er worden vaak knipogen gegeven naar de series matroesjka's, en daarom is deze film leuker als je die reeksen hebt gezien. Erika van thielen (juist geschreven?) komt ook in de film voor, maar je ziet duidelijk dat het haar eerste keer is.

Maakt niet uit! vette film. Ik geef een A+ door de mix aan acteurs, achtergrond en verhaal.

Inception
Ga de film nog is herkijken. Na ongeveer de helft (droom in een droom stuk) kon het me allemaal niet meer zo boeien. Wel afgekeken maar heel dat verhaal deed me niks. Snap niet dat zoveel mensen dit de beste film van 2010 vinden en er paginas lang over praten. Met een mindere acteur zoals bijv ethan hawke was het echt niet zon hype.

Laatst bewerkt:
Inception
Ga de film nog is herkijken. Na ongeveer de helft (droom in een droom stuk) kon het me allemaal niet meer zo boeien. Wel afgekeken maar heel dat verhaal deed me niks. Snap niet dat zoveel mensen dit de beste film van 2010 vinden en er paginas lang over praten. Met een mindere acteur zoals bijv ethan hawke was het echt niet zon hype.

Sommige praten zelfs over de allerbeste film evah:roflol:

Bro's iemand nog goede tips voor films die je mind ****en, dat je op het einde van de film met verbazing naar de film kijkt en denk teh ****?:D

inderdaad, populaire bestanden met veel seeds hebben nooit virussen.
ik heb iig nog nooit een virus gehad door een torrent(zover ik weet dan :p)

nieuwsgroepen heb ik ook een keer geprobeerd, maar ik vond het veel te ingewikkeld en je moet betalen voor een goede nieuwsserver, bovendien zie ik niet echt een groot voordeel tegenover torrents.

true,nog nooit virussen binnengehaald met torrents én 1,5mb/s is snel zat :D

Gister voor de 2e keer Inception gezien, had gehoopt dat ik hem nu beter zou vinden als de 1e keer toen ik halverwege in slaap was gevallen. Het is zeker geen slechte film en beoordeel hem ook zeker niet met een 8 of lager. Het grote minpunt van die film is dat hij interessant wil doen lijken aan het publiek en ook nog eens ****ing langdradig is ( droom in droom in droom in droom ).

edit; die film deed me denken aan een tutorial :roflol:

Laatst bewerkt:
Sommige praten zelfs over de allerbeste film evah:roflol:

Bro's iemand nog goede tips voor films die je mind ****en, dat je op het einde van de film met verbazing naar de film kijkt en denk teh ****?:D

Saw 7, als je de vorige 6 hebt gezien... ;-) Einde is echt wel damn...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The War Of the Roses

Wat een prachtkomedie is het toch. Leuke film om als koppel te bekijken, of alleen. Een schitterende Michael Douglas in de hoofdrol met een sexy Kathleen Turner als tegenspeelster. 8/10.

Met nieuwsgroepen leren werken, zit nooit troep op. Werk je met torrents e.d. dan moet je op Windows sowieso AV hebben.

€100 om ff een virus te verwijderen? Omg.

Bij films etc. niet nee, maar bij apps zit er echt heel veel troep tussen tegenwoordig.

The Social Network

Toen ik vernam dat er een film was gemaakt over de oprichter van Facebook was ik aanvankelijk niet erg enthousiast. Vandaag toch maar de stap gewaagd om deze film op de bank te bekijken.

Het verhaal gaat over een nerd met anti-sociale persoonlijkheidstrekken die studeert op Harvard en op een avond het idee krijgt om een sociale netwerksite op te richten. Deze site zal uiteindelijk uitgroeien tot Facebook van vandaag de dag met 500 miljoen gebruikers.

De film werd afgewisseld met onderhandelingsgesprekken, flashbacks en snelle dialogen en vergt daarom toch wel de nodige concentratie van de kijker. Maar dat kan ook aan mij hebben gelegen aangezien ik een gigantische kater had.

David Fincher weet het droge verhaal op fascinerende wijze in beeld te brengen en ook de acteurs hebben daar een belangrijke bijdrage aan geleverd.

Het grappige is dat de titel ironisch kan worden opgevat aangezien de bedenker van de website met geld en faam zijn enige vriend verloor. :D

8/10

Mijn probleem is dat ik mind**** films altijd wil proberen te begrijpen, het liefst na één keer kijken. Dat piekeren alleen al kost me meer calorien dan een fatsoenlijke cardio-sessie. :eek:

Donnie Darko is zo eentje die alle kanten op kan dat het gewoon irriteert..

The Game, Shutter Island, Fight Club en Inception bijvoorbeeld zijn weer geen mind**** films, niet omdat ze niet ingewikkeld zijn, maar omdat het (open)einde enigzins verklapt hoe het in elkaar steekt.

Hoogstwaarschijnlijk omdat je geen Windows apps downloadt.
Eerste jaar wel, daarna idd niet meer. Het zou dan de laatste jaren erger moeten geworden zijn. Echter wat op FTD wordt geplaatst is onderhevig aan controle van de community en zal normaal gezien geen troep bevatten.

Terug
Naar boven