Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Op aanraden van Big-t's lijst gekeken naar let the right one in. Ik was heel erg benieuwd naar wat deze film ging zijn, want ik kon me helemaal niets inbeelden met een 'horrordrama'. Maar dat is het uiteindelijk wel, een prachtige combinatie van een erg meeslepend verhaal met een beetje horror erin. Ik vind het prachtig uitgewerkt, echt een pareltje vond ik deze film. Ik heb alleen veel spijt dat ik het voorstukje gelezen heb want daarin stond al dat het meisje
een vampier was :fuu::fuu::fuu:
Dus dat was wel klote. In ieder geval was dit een prachtige film. Je wordt echt helemaal in het verhaal getrokken en hij laat zeker een indruk op je na, en dat vind ik heel belangrijk bij films. een welverdiende 8.5/10.

Op aanraden van Big-t's lijst gekeken naar let the right one in. Ik was heel erg benieuwd naar wat deze film ging zijn, want ik kon me helemaal niets inbeelden met een 'horrordrama'. Maar dat is het uiteindelijk wel, een prachtige combinatie van een erg meeslepend verhaal met een beetje horror erin. Ik vind het prachtig uitgewerkt, echt een pareltje vond ik deze film. Ik heb alleen veel spijt dat ik het voorstukje gelezen heb want daarin stond al dat het meisje
Dus dat was wel klote. In ieder geval was dit een prachtige film. Je wordt echt helemaal in het verhaal getrokken en hij laat zeker een indruk op je na, en dat vind ik heel belangrijk bij films. een welverdiende 8.5/10.
Ik heb hem gister ook gezien, en ik ben het helemaal met je eens, goede sfeer mooie muziek etc. zeker het kijken waard :thumbup:
maar over dat voorstukje, dat had ik ook gelezen, maar zo erg is dat toch niet? je komt er anders na 10 min ofzo achter.

Schijnt ook een nieuwe verfilming van deze klassieker te komen binnenkort.

Ik weet ook liever niets over een film voor ik ga kijken. Hoe meer verrassing hoe beter.

Gisteravond Dog Pound gekeken. Had er veel minder van verwacht, harde en rauwe film over 3 jongens in een zwaar beveiligde jeugdgevangenis. Zeer goed geacteerd.

Is inderdaad een aanrader. Gewoon eens kijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder:

186923,xcitefun-exam-movie-poster.jpg

Ik ga de comment neerzetten die me overtuigde deze film te zien, en waar ik het verder mee eens ben.

Op de beginscène en de aftiteling na is Exam volledig opgenomen in één ruimte. De personages worden daardoor continu onder een vergrootglas gelegd. Daar neemt regisseur Stuart Hazeldine een risico mee. En dat met een blik vol B-acteurs. Het is een risico die niet perse in het nadeel werkt van de film. De kamer zelf is namelijk wat de film interessant maakt. De puzzels en raadsels waarmee de personages worden voorgeschoteld blijven de film boeiend houden.

Iemand nog goede psychologische thrillers?

Exam ga ik ook eens checken.

Downloaden de meeste van jullie films ? want als ik +- 8 films gedownload heb via utorrent , dan kan ik mijn pc binnen steken en kost het €100 om hem te maken
heb avg free version van google gehaald

Ik download al mijn films en ga soms naar de bios.

En z'n buurjongetje maar lachen, iedere keer weer 100eu vangen en dan plaatst ie weer 'n torrent met 'n virus die die doorstuurt, haha.

New Kids on the block: turbo

gewoon gaaf :D

ik ben de snackbar :)

Downloaden de meeste van jullie films ? want als ik +- 8 films gedownload heb via utorrent , dan kan ik mijn pc binnen steken en kost het €100 om hem te maken
heb avg free version van google gehaald
Met nieuwsgroepen leren werken, zit nooit troep op. Werk je met torrents e.d. dan moet je op Windows sowieso AV hebben.

€100 om ff een virus te verwijderen? Omg.

Terug
Naar boven