Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net Shutter Island gekeken.
Een erg interessante film, waar je steeds op een ander spoor wordt gezet.
Het einde is erg open. Het lijkt mij wel, dat hier een vervolg op moet komen.

Net Shutter Island gekeken.
Een erg interessante film, waar je steeds op een ander spoor wordt gezet.
Het einde is erg open. Het lijkt mij wel, dat hier een vervolg op moet komen.
Hij was op het einde toch genezen maar kon zichzelf niet aanvaarden zoals hij was, maar niemand had dat door, alleen de laatste persoon waarmee hij sprak begon dat op het laatste moment te vermoeden. Volgens mij was het zoiets?
Shutter IslandKlopt, door die laatste zin die hij zei. Komt dus geen vervolg op.

"Is it better to live as a monster or to die as a good man?"
Kan je op meerdere manieren interpreteren. Goede film trouwens. Beter dan Inception.
Klopt, door die laatste zin die hij zei. Komt dus geen vervolg op.
Wat ik wel niet snap is dat als die praat therapie gewerkt heeft en dus dat leonarde genezen was, waarom hij dan in godsnaam 'bewst' voor de lobotomie kiest ? Omdat hij bang is dat hij gaat hervallen ? Dan heeft het doel van de therapie ook niet gewerkt en blijft hij een gevaar. 
Shutter Island:
Door dat hele verhaal, heeft hij nu beseft dat hij zijn eigen vrouw heeft vermoord en dus zegt hij: "Ofwel sterf ik als een goed man, ofwel leef ik verder als een monster." Is toch duidelijk? Hij weet dat hij zijn vrouw heeft vermoord, maar als hij dat moet toegeven, blijft hij voor de rest van zijn leven in de gevangenis en moet hij leven met het feit dat hij zijn vrouw heeft vermoord. Je zou zot zijn als je dat doet, dus speelt hij vanaf nu zijn mentale stoornis.
The Big Lebowski:
Moeilijke film, vond hem minder hilarisch dan vooraf werd verteld. Hij wordt echt voorgesteld als een meesterwerk, maar dat zie ik er (momenteel nog) niet in. Misschien moet ik hem nog eens kijken en er meer rekening mee houden dat hij van 1998 is, of speelt dat niet zo'n rol? Ben trouwens ook geen fan van die dromen/fantasietjes/... waarin hij "zweeft". 7/10
Inglourious Basterds:
Er komen leuke stukken in voor, maar ook minder aangename scènes. Desondanks het toch al laat was toen ik hem begon te kijken, heb ik me er toch mee geamuseerd, al begrijp ik er toch niet alles van denk ik.
Zijn er nu uiteindelijk twee gelijktijde moordpogingen op Hitler, zijnde de brand en de C4? Wist die "Jodenjager" dat hij tegenover Shosanna aan tafel zat of niet? Wordt de "Jodenjager" nu vrijgesproken van al zijn daden tijdens WOII?..
Bij inglourious moet je echt niet zo ver denken kerel. Gaat om puur vermaak en weinig historisch.
The big Lebowski is een meesterwerk. Misschien een beetje intellectueel ontwikkelen en dan nog eens zien? Dat de film in de jaren 90 is gemaakt heeft er niets mee te maken...
De meeste van jullie hebben weinig begrepen van shutter island
Inglorious bastards niet snappen? Nu begrijp ik ook waarom je shutter island niet begreep.

Ja shutter island was nou toch niet zo'n hele moeilijke film, maar als ik sommige posts lees blijkbaar toch wel.
Gisteren ook weer Big Lebowski gekeken, blijft voor mij toch echt de beste comedy ooit, iedere keer weer in een deuk. 10/10