En u PRs zijn fake, IF I'M GOING DOWN EVERYONE IS GOING DOWN!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh je bedoelt dat of jij ene Rik Niks bent die op miraculeuze wijze op een film review site ineens wel in volzinnen kan schrijven of bedoel je dat je nog veel miraculeuzer een review hebt geschreven die exact hetzelfde als die van ene Rik Niks zonder die ooit gezien te hebben?

Komt vaak voor dat mensen reviews schrijven die nie altijd exact hetzelfde als op fora zijn dus what you talkin about klaaswitz ? Mensen hebben andere sociale netwerken op andere sites dus je verwijdert vb alle inside jokes in een bepaalde review en wat nog allemaal.
Als scrained het gewoon copy paste heeft gedaan, is het ook nog steeds mogelijk dat hij de toestemming had van de originele auteur. Al had hij er wrschlijk ook best opgeschreven dat het van ene 'rik niks' (haha) is.
Nevertheless, puikend review.

Hij heeft gewoon een review ergens vandaan gehaald en hier geplaatst zonder hij erbij zet of hij het zelf heeft geschreven. Wat een kletsverhaal om jezelf te verdedigen over het feit dat jij het niet door had en het gewoon een goede recensie vond, zo erg is dat niet hoor "Monkilot".
fyp
Er staat nergens in mijn post dat het door mij persoonlijk geschreven is, verder ga je er van uit dat ik niet Rik ben, alsof het onmogelijk is voor mij om op 2 plekken een review te posten. Bevestigen ga ik het niet doen, gaat nergens over.
Als je iemand citeert is het de bedoeling dat je het in 'n citaat zet (spreekt voor zich toch?), doorgaans inclusief bronvermelding. En Rik Niks is Nederlands, dus nee, jij bent Rik Niks niet.
fyp
Er staat nergens in mijn post dat het door mij persoonlijk geschreven is, verder ga je er van uit dat ik niet Rik ben, alsof het onmogelijk is voor mij om op 2 plekken een review te posten. Bevestigen ga ik het niet doen, gaat nergens over.
Big lebowski moet je gewoon van houden, hij is mooi in beeld gebracht maar vooral de situaties en dialogen zijn hilarisch imo. Moet zeggen dat ik hem de 1e keer dat ik hem zag ook niet meteen zo geniaal vond. Hoe vaker je hem ziet, hoe grappiger hij wordt.
Heb 'm gezien. Eerlijk gezegd ben ik het helemaal eens met de originele auteur van de review hierboven. De personages hebben nauwelijks diepte, en daardoor is dat liefdesverhaal niet echt boeiend en zelfs soms storend. Ik kan ook niet zeggen dat ik empathie kon opbouwen voor tenminste één van de personages. Emotie voelde ik ook amper, wat vrij vreemd is, omdat het uiteindelijk wel ergens een poging doet tot melodramatisch verhaal.Inception van Christopher Nolan
Als je eerst anderhalf uur de bordkartonnen personages laat lullen over hun gezamenlijke droomproject zonder dat het verhaal echt opschiet en vooral als omslachtig overkomt in het doel en uitvoering, dan slaat bij mij de verveling toe. De climax die het gehele laatste uur in beslag neemt is best spannend om naar te kijken, maar wordt gekweld door het overbodige melodrama van DiCaprio's relatie met zijn overleden vrouw.
De breekpunt voor mij is vooral halverwege de film, als de opgezette heist al direct complicaties oplevert: na een wilde schietpartij worden de opties doorgenomen, afgezet tegen de werking van de droom-in-droom-realiteit. In de onzin die daar over tafel gaat verwachtte ik half om half tot de ontdekking te komen dat Nolan ietwat humor zou bezitten wanneer onze leo ‘then we’ll need to get to the Limbo!’ prevelde...Driewerf helaas! Bij nadere beschouwing bleek ook het vergelijkbare The Matrix last te hebben van dit syndroom. Deze film kon echter nog bogen op een tot de verbeelding sprekend concept waarmee enigszins terechte vragen gesteld werden over de beleving van wat realiteit is. En daarmee was ‘suspension of disbelief’ geen probleem voor de kijker. Dit geldt niet voor Inception: het concept rond dromen, onderbewustzijn en ervaring van wat realiteit is overtuigt geen moment. De droom-realiteit heeft met dromen niks te maken en hetzelfde geldt voor het onderbewustzijn, dat een eenvoudig te beheersen fenomeen blijkt. Al met al is het te letterlijk. Zie bijvoorbeeld genoemde scène; in Inception kan een doelwit zich wapenen tegen ongewenste invloeden tijdens een droom. Hoe wordt zo’n abstract gegeven verbeeld? Door schietende mannetjes die met auto’s hinderlagen leggen… Zucht! Het komt teveel over als een spel waarvan de regels gaandeweg duidelijk worden, maar even zo makkelijk onverklaarbaar gewijzigd of aangevuld worden. Een spel dus waarvan het moeilijk is er in op te gaan, en te onnozel om er relevante (filosofische) implicaties in te zien.
En tja, met zo’n basis wordt het een lastig verhaal. Juist de genoemde ernst bemoeilijkt het Inception als louter entertainment te accepteren. Ik betrapte me erop best mee te gaan in de drive die bij een heistfilm hoort, maar vroeg me steeds meer af of het niet allemaal een Pavlovreactie was die door de pompende muziek en donderende geluidseffecten werd opgeroepen. Over het drakerige liefdesverhaal zal ik het helemaal maar niet hebben…
5,5 of 6/10
Inception vond ik ook erg goed. wel grappig toen ik hem zag in de bios gaf er iemand een toespraak dat veel mensen de film beter 2 keer kunnen zien voordat ze alles snappen. Had een week ervoor shutter island gezien en had al een beetje een idee hoe hij dat bedoelde.
? Shutter Island is helemaal niet complex imo. Geen lagen, gewoon één iets begrijpen en wat mij betreft zelfs geen interpretatie nodig. SI werd tijdens het kijken gewoon direct duidelijk, goede film maar niet super intelligent of complex.Die "uitspraak" snap ik echt niet hé, Shutter Island was complex en snap je idd beter 2e keer, maar Inception? Kom op hé, de plot is origineel maar buiten het "level 3 en Limbo"-gezever is die film toch zo simpel als iets? Vind het plot echt niet ingewikkelder als pakweg Home Alone.