MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Get him to the Greek

get_him_to_the_greek_wallpaper_01-535x348.jpg

7/10
Leuke film voor zomaar even tussendoor. Niet spectaculair maar toch wel redelijk gelachen vandaar de voldoende.

Laatst bewerkt:
[imdb]Igby goes down[/imdb]

Grappige film over een 17 jarige (Kieran Culkin) die een gebrekkige opvoeding heeft gehad en vervolgens stronteigenwijs en arrogant zijn eigen weg in slaat. Meer een drama dan komedie maar ik moest er wel om lachen. 7+

[imdb]Bin-Jip[/imdb] (3-iron)

Aparte Japanse romantisch drama. Gaat over een jongen die inbreekt bij mensen die op vakantie zijn om in hun huis te wonen tot ze weer terug komen. Vrij mysterieus en artistiek maar desalniettemin interessant. 7,5

Laatst bewerkt:
Bin-Jip vond ik persoonlijk ook een geweldige film, een 8-tje:)

[IMDB]Elephant[/IMDB]
Deze film gaat over 2 gasten die een bloedbad in een high-school aan richten, gebaseerd op de columbine shooting. Ik vond er eigenlijk niet veel aan, je kijkt het eerste uur naar niks, er wordt weinig duidelijk, je volgt wat willekeurige mensen op de school en als het dan eindelijk zo ver is dan wordt alles heel minimaal in beeld gebracht. 5/10

Laast ook nog "Bang Bang You're Dead" gezien, die was beter en ging ook een beetje over hetzelfde thema maar dan meer over wapens op scholen.
Kan iemand me nog een film aanraden zoals hierboven?

Laatst bewerkt:
[imdb]The Happening[/imdb]

Mogelijk de slechtste film die ik ooit heb gezien. Ik probeer ze over het algemeen te ontwijken namelijk. Een 2.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[imdb]Waltz with Bashir[/imdb]

Dit is een soort van geanimeerde documentaire over een voormalig Israëlisch soldaat die door PTSS het grootste deel van zijn herinneringen van zijn strijd in Libanon vergeten is. Door middel van gesprekken met andere soldaten weet hij beetje bij beetje een beeld te vormen van wat er allemaal is gebeurd. Behoorlijk boeiend, ook qua stijl. 7,5

Bugsy

Hilarische "maffiafilm", of eerder komediefilm imo over de gangster Bugsy die het huidige Las Vegas heeft gesticht. Weinig diepgang kwa verhaal en in het genre Maffia daarom totaal geen hoogschieter. Ondanks het zwakke, warrige verhaal toch een 7.5 mss zelfs 8 voor de hilarische scenes, hoge humorgehalte.

Once Upon A Time In The West

Persoonlijk kan ik niet zo lovend over deze film zijn. Enkel het laatste, de ontknoping van de film vond ik enorm sterk, de eerste 100 minuten daarentegen konden mij eerlijk gezegd niet echt boeien, vond ik vrij saai, langdradig en teveel in slow motion allemaal. Mss ben ik gewoon nog niet rijp genoeg voor deze film, maar zie mijzelf de eerste jaren deze film nog niet opnieuw bekijken. Alleen vanwege het kunstgehalte en het sterke einde geef ik hem alsnog een 7.5

Ik vind 'm prachtig, hij is wat traag ja maar daarom juist ook zo mooi. Sfeer, muziek, desolate landschappen en noeste mannen. Prachtig toch?

net naar New Kids geweest.
zat natuurlijk geen echt verhaal in.
maar ik heb toch wel krom gelegen van het lachen.

The good, the bad and the ugly vind ik beter dan once upon a time in the west.

Films van gisteren avond:

-No country for old man(deze is echt goed)
-Law abiding citizen

New kids was ook wel leuk, iedereen in de zaal met zo'n taaltje praten tijdens de film.

:roflol: klaaswitz. Werkeloze geenstijl poster.

Terug
Naar boven