Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En hoeveel posts je hebt zegt ook echt hoeveel je hier hebt te vertellen op DBB.![]()

Lord Of The Rings
The Pianist
La Meglio Gioventù
Old Boy
There Will Be Blood
Walk The Line
Pulp Fiction
Cidade de Deus
C'est arrivé près de chez vous
Gladiator
Ik vind 'm prachtig, hij is wat traag ja maar daarom juist ook zo mooi. Sfeer, muziek, desolate landschappen en noeste mannen. Prachtig toch?
Hmm, mja, wel mooie beelden idd en sfeer maar vond hem gewoon niet zo boeiend de eerste 90 minuten om te kijken. Mss kan ik hem op m'n 30ste of 40 ste wel meer waarderen. Doe mij maar Once Upon A Time In America, die vond ik wel enorm boeiend en prachtig, m'n absolute lievelingsfilm nog steeds.
Niemand van jullie die Zweedse filmserie gevolgd? Trilogie van de bestsellers Millennium: Mannen die Vrouwen haten.
Ontzettend spannende detective/thriller films. Trilogie die in 6 afleveringen van anderhalf uur is uitgezonden van de week tussen 22.00 en 23.30. Vanavond alweer de laatste aflevering.
Kids (1995)
http://www.imdb.com/title/tt0113540/
brute film, nadat ik bully had gezien wilde ik deze ook zien van larry clark en het was zeker de moeite waard. Wel wat grof maar erg realistisch in beeld gebracht. dikke 8 van mij![]()
(als je deze gaat kijken dan moet je eigenlijk niks van tevoren weten dan is ie het best, dus ook niet op imdb eerst kijken)