- Waardering
- 18
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[imdb]Mary and Max[/imdb]
Had een tijd gewacht met het kijken van deze film omdat de claymation stijl mij een beetje afschrok. Geheel ten onrechte blijkt nu. Deze film is echt prachtig gedetailleerd en afgewerkt. De soundtrack is perfect. Het onderwerp volwassen. En vol met grapjes die in in ieder geval genoeg zijn om je te laten glimlachen (in je hoofd). 8+
Net scarface gekeken. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind dat die film een beetje underrated is. Een 8.2/10 is natuurlijk geweldig goed, maar ik vind dat hij nog wat meer verdiend. Hij staat toch in mijn top 15 van beste films tot nu toe. Ik vond het een perfect verhaal, ookal is het natuurlijk het klassieke verhaal dat bij elke drugsdealer/mafiafilm voorkomt.hij begint bij 0, werkt zich dan op, komt redelijk hoog te staan en wordt uiteindelijk gepakt.)
Het acteerwerk was ontzettend goed, ik vond dat Pacino echt geweldig goed speelt in deze film. Alleen de eindscene was wat onrealistisch, maargoed. Wat mij betreft toch zeker een 8.75/10, misschien net niet goed genoeg om een 9/10 te krijgen.
Weet je dat deze film een remake is van deze film? Is misschien wel leuk om een keer te kijken, hij is minder dan de remake, maar het is wel tof om te zien hoe ze bepaalde dingen veranderd hebben en andere niet.
PS: ik vind de film eerder overrated. Hij is vrij langdradig, sommige delen van het plot boeien niet, desondanks een film die je gezien moet hebben.
langdradig?PS: ik vind de film eerder overrated. Hij is vrij langdradig, sommige delen van het plot boeien niet, desondanks een film die je gezien moet hebben.

Simon gisteren gezien. Wat een geweldige Nederlandse film!
Heel grappig, maar daardoor ook heel erg ontroerend.
Vriendje keek vooral mee omdat er ontzettend veel t**ten te zien zijn, maar zelfs hij was er even stil van
8.5/10
Ik zou wat meer begrippen als "over de top" gebruiken in je recensie, Eric.![]()
Machete gezien, volledig over de top natuurlijk maar wel zeer amusant. Je weet gewoon dat de film naar steeds ongeloofwaardigere scenes toewerkt met als climax een shootout en fight out die eigenlijk nergens meer over gaat. Maar dat is het eigenlijk ook de kern van Machete, het gaat nergens en het verhaal is alleen kapstok voor een hele lading aan zwaar over the top geweldscenes. Zou ook nog over the top coïtusscenes moeten zijn maar daarvoor hadden ze de verkeerde (show no titties) actrices ingehuurd. Ook al laat Lohan dan nog wel wat zien.
Toch wel een 7,5 waard, het is geen Planet Terrorniveau maar wel weer een Rodriguezfilm die lekker weg kijkt.
Ik heb niet genoeg capaciteiten om een recensie te schrijven helaasWat mij betreft wel ja, ben nog wel van plan om 'm een keertje nogmaals te kijken.
knap? komisch?
komop man, een hoop geforceerde intellectualistische mopjes maakt een film nog niet goed, misschien wel DE flop van de Coen Brothers.
Geforceerd? Vind ik allerminst. Zitten een pak sterke en vrij grappige scenes in imo. Mss maar enkele die je echt doen schaterlachen, maar vind de film verder vol zitten met geniale subtiele grappige elementen.. Het type dat Brad Pitt speelde bv.., om maar niet te spreken over de rol van Clooney. De film mocht alleen wat langer geduurd hebben en een beter einde hebben. Is gewoon dezelfde luchtige humor als O Brothers Where Art Thou, alleen vind ik O Brothers nog iets beter, dat wel.