Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hereafter
Ik denk dat Clint Eastwood beter stopt met regisseren want dit was allerminst een hoogvlieger. Enorm langdradig, totaal overbodige scenes, zo'n beetje een typische vrouwenfilm, deprimerend gefilmd, voorspelbaar einde enz.. De film boeide gwn langs geen kanten, was gewoon een soort registratie zonder echt sterke momenten/scenes. 2,5/10
Rundskop
Vond het een ongelooflijk goeie film. Was ervoor niet echt fan van Mathias Schoenaerts maar hij heeft een prachtige rol neergezet.
Ik ben zelf van Limburg en ken wel wat volk van Sint-Truiden dus ik kan mij inbeelden dat dat dialect mij dan ook iets meer aanspreekt dan andere mensen.
Ik vond 'em zelf beter dan Loft. Dat was een Vlaamse 'blockbuster', dit was gewoon echt een goeie film.
Het was - zowel toen mijn ouders waren gaan kijken als toen ik ben gaan kijken - muisstil na de laatste scene. Zegt veel vind, ik.
Al bij al dikke aanrader!
8.5/10

Easy A
Dit is imo een film die afgelopen jaar een beetje onder de radar is gevlogen. Het is een high school komedie, maar dan absoluut niet 1 met een typisch verhaal, de dialogen zijn erg goed en Emma Stone (die - samen met haar vriendin - in deze film best geil is!) acteert ook goed. Zeker leuke film om te kijken en ik raad 'em dan ook aan voor iedereen die eens een leuke, luchtige film wil zien.
7-7.5/10
leuke filmja voor een zondagmiddag