XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Misschien een tip voor mensen die een avondje high/héél erg zat zijn: Gnomeo and Juliet. Hilarische tekenfilm wanneer je niet nuchter bent, of dat vind ik toch tenminste :) veel random jokes in, precies mijn soort humor wanneer ik niet nuchter ben :D

Drive Angry 2D

Over the top actie en stoerdoenerij. Verder niet boeiend, vaak zelfs saai. 5,5/10

Moeilijk te beoordelen film. Zal morgen een poging wagen. Spraakmakend is hij zeker. Ik heb nog nooit zo veel mensen weg zien lopen tijdens een film.

zeer aparte film idd, ook veel mensen die voortijdig zijn weggegaan. Op sommige momenten vond ik hem magistraal, dat de tranen uit men ogen liepen. Al kan ik inkomen dat hij voor sommige mensen te belerend en te bombastisch overkwam (de muziek, bijbelse citaten etc..) maar overall is dit imo toch wel een klein kunstwerkje. Het pakt je of of het doet je helemaal niets.
Een van de weinige films die beter wordt wanneer je hem laat bezinken, na een paar dagen zat hij nog in mijn hoofd.

Nu ik 21 en semi-drugsverslaafd ben, vind ik het inderdaad een enorm goeie film. Maar wie echt hardcore drugsgebruik wilt zien, raad ik "wir kinder von bahnhof zoo" aan. Openbare toiletten waarin hero gespoten wordt enzo. Ik heb een behoorlijke tolerantie qua drugs en sicksness in het algemeen, maar die film heeft echt wel een indruk op me nagelaten, hoor.

Is dat wat? Gebaseerd op dat boek christiane f toch? Die heb ik wel ontzettend vaak gelezen, maar geloof best dat echte beelden nog indringender zijn.

Is dat wat? Gebaseerd op dat boek christiane f toch? Die heb ik wel ontzettend vaak gelezen, maar geloof best dat echte beelden nog indringender zijn.

Heb een stuk van het boek gelezen nadat ik de film gezien had. Film vond ik inderdaad beter omdat de beelden heel schokkend kunnen zijn. De film is trouwens bijna identiek aan het boek.

Tucker & Dale vs. Evil

http://www.imdb.com/title/tt1465522/

228985-9202a8c04000641f8000000013a77a07tucker-dale-vs-evil_large.jpg

Zeker een leuke film :D 8/10

Voor de nederlanders:
Nu Heat op Veronica.

Geweldige film blijft dat toch.

I saw the devil (2010)
http://www.imdb.com/title/tt1588170/

brute actie/thriller film, vooral de vechtscenes vond ik erg goed, wel veel expliciete beelden en soms iets te grof naar mijn mening, al heb ik ook gehoord dat het bij veel koreaanse films nog veel erger is dus het zal wel wennen :p
8/10

Laatst bewerkt:
gisteren blitz gezien de nieuwe van jason statham
**** wa was mij dat een waardeloze film 4/10

Holy shit, die wil ik zien. Kreeg hetzelfde gevoel als Grote T.

eindelijk der untergang gezien. Vond het een prachtige film, heeft me kunnen boeien van het begin tot het einde. Maar ik ben sowieso ook gefascineerd door de oorlog, dus zo'n films doen het altijd goed bij mij. (niet die oorlogsfilms waar alleen geschoten wordt, daar heb ik een hekel aan) Anyhow, een dikke 9/10 geef ik hem.
Die traudl junge in die film trouwens=> :heart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trust:

Goede film over een veel voorkomend probleem, vond het acteerwerk erg goed. 8/10

Terug
Naar boven