MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gamer - Een van de slechtste films die ik al gezien heb. Verspil hier je tijd aub niet aan. 1/10.

Ik vond hem juist wel vermakelijk. Maar over de top gebruik makend van SHAKY CAM. Je wist gewoon in sommige scenes niet wat er aan de hand was(scene in de nachtclub) en of je een epilepsieaanval moest krijgen. Per seconde wisselde het camerapunt 2 tot 4 keer.

Black Death: http://www.imdb.com/title/tt1181791/

De film speelt zich af in 1348 en gaat over de pest. Zit redelijk wat actie in, een boeiend verhaal en kijkt makkelijk weg.

7/10

Source Code : http://www.imdb.com/title/tt0945513/

Het eerste half uur verwachte ik er vrij weinig van. Maar naarmate het verhaal ontwikkelde werd het steeds beter.

7/10

Black Death.jpg

source_code.jpg

Laatst bewerkt:
Toffe film, heb deze ook gezien..(Y)

Leuk man, zeker goeie film!

Die Hard 2: Ik ben wel een fan van actie-films uit eind jaren '80, begin jaren '90. Doet mij altijd een beetje terug denken aan mijn kindertijd. :p Dit was zeker weer goed entertainment. Je moet hier uiteraard geen hoogstaand verhaal verwachten, maar de film zat goed in elkaar en Bruce Willis is natuurlijk ook een goede acteur. 7-7.5/10

Midnight in Paris: Had er op voorhand wel goede reviews over gelezen en keek er naar uit om de nieuwe Woody Allen te zien. Moet toch zeggen dat ik een beetje teleurgesteld was en ik denk dat dat kwam omdat ik teveel verwachtte. Het is een leuke film, maar ook niet meer dan dat. En ook iets teveel verwijzingen naar historische figuren. Je moet echt veel achtergrond kennis hebben van artistieke personen rond die tijd en die verwijzingen liggen er vinger dik op en als je dus meer dan helft niet snapt, is het gewoon niet leuk. Ik denk dat je ook een beetje in de mood moet zijn voor zo'n film. 7/10

[IMDB]The Objective[/IMDB]

Tenenkrommend acteerwerk en voor het grootste stuk teleurstellend regisseerwerk. Beetje een mix tussen Blair witch project en X-files. Het verhaal vond ik weinig overtuigend, langzaam, en niet bevredigend. Er zijn een paar goede scenes, maar die maken helaas de rest niet goed. 5,5-/10

The matrix, heb ik vandaag ff nog een x terug gekeken voor nostalgie, in ieder geval begrijp ik de film een stuk beter dan dat ik het deed toen die uitkwam en het is een film dat je aan het denken zet
9/10 !

Anchorman
een van de best comedy's die ik heb gezien en ik vond vooral de rol van Michael Scott( van the office) erg goed en vermakelijk!
Tis echt een comedy waarin echt alleen maar goede acteurs spelen al slaat de film nergens op is het toch erg vermakelijk om te kijken!

9/10

Sucker Punch. Echt een afrader tenzij je zit te trippen op LSD is deze film echt niet de moeite waard om te kijken, ze proberen om de film diep te laten lijken door je te laten mee kijken in de alternatieve realiteit van een of andere psychopaat. Maar zodra de film afgelopen is denk je echt, was dit het nou ?

3/10 (3 punten voor de hot tjicks)

suckerpunch was zeker nice, soundtrack is ook erg dope

Sucker Punch was echt zo slecht. Enige plus aan die film zijn de lekkere chicks, maar zodra die blonde mokkel zogenaamd uiterst sensueel gaat dansen krijg je weer zo'n belachelijk cgi trip voorgeschoteld. Tegenvaller. Ze was wel echt nice die hoofdrolspeelster.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Austin Powers trilogie.

De eerste twee zijn geweldig. Mooi sfeertje, flauwe humor die mij wel ligt, Elizabeth Hurley en Heather Graham.
25hpmqc.jpg

8/10

De derde is wel oke, maar Beyonce is een k*t wijf.

7/10

The Way Back:
6.5/10, matige acteerprestaties, slechte accenten, goed verhaal maar viel meer uit te halen. Het einde wordt nogal abrupt afgesloten.

Nu Black Swan checken.

Transformers 3 in 3D, mooie film al vielen de 3D effects tegen. Wel een aanrader verder, heerlijke actie met zoals gewoonlijk mooie special effects.

Sucker Punch was echt zo slecht. Enige plus aan die film zijn de lekkere chicks, maar zodra die blonde mokkel zogenaamd uiterst sensueel gaat dansen krijg je weer zo'n belachelijk cgi trip voorgeschoteld. Tegenvaller. Ze was wel echt nice die hoofdrolspeelster.

Eens. Verhaal was echt schandalig alleen de graphics en chicks waren wel lache.

Terminator Salvation: http://www.imdb.com/title/tt0438488/

Ik ben een enorme fan van deel 1 en 2. Het derde deel is echt een ongelofelijke faal (fack Jonathan Mostow:mad:), gelukkig is Salvation weer iets beter. Nog steeds komt het niet bij 1 & 2 in de buurt maar het is zeker leuk om naar te kijken. 7/10

Animal Factory: http://www.imdb.com/title/tt0204137/
Een iets oudere film, uit 2000. Verhaal was redelijk maar een beetje ongeloofwaardig hoe gemakkelijk Earl Copen (Willem Dafoe) alles naar zijn hand kon zetten. 6.5/10

Dog Pound: http://www.imdb.com/title/tt1422020/
Goeie film! Heel de tijd aandachtig gekeken en mooi om te zien hoe die jongen gasten zich al voordoen als volwassenen. 8/10

Trust: http://www.imdb.com/title/tt1529572/
Deze heb ik nèt 15 min geleden gekeken. Er kwamen echt veel verschillende emoties naar boven tijdens het kijken. De hoofdrolspeelster wilde ik af en toe helemaal wakkerschudden en ik had het echt te doen met haar vader. Die man kon zich nog goed beheersen want als ik in zijn schoenen stond was ik 'm al lang geflipt.

Echt een goede film! 8.5/10

SuckerPunchCover1-400x400.jpg

Pas Sucker Punch gezien. Dit is voor het eerst in m'n leven dat ik kan zeggen dat ik me daar te oud voor voel.

Wat een onzin. Verhaal gaat helemaal nergens over en alles is overdreven. Een gemiddelde tekenfilm is er niks bij.

Heb de film uitgezet na een half uur. Kijken naar een dooie mus is nog leuker.

1/10

X-Men First Class

Afgaande op de vorige delen, verwachtte ik wederom een vermakelijk deel, maar meer ook niet. Zeker omdat ik de televisieseries ook heb gekeken. Maar dat bleek heel anders uit te pakken.

Natuurlijk is de film volgestopt met prachtige CGI scenes (de wervelwinden zijn bijvoorbeeld echt schitterend), maar de karakterontwikkelingen zijn echt geweldig. De emoties die de verschillende personages met zich meebrengen tijdens de film en de ontwikkelingen van de personages, die tevens vorm geven aan de gehele X-Men franchise, zijn echt heel leuk om te zien en erg meeslepend. Het is leuk om de achtergronden van de personages te zien en daarmee de start van X-Men. Zeker omdat erover nagedacht is.

Een van de meest geslaagde prequels die ik heb gezien. 9/10 voor mij.

Kleine noot: ik denk dat de film een stuk vermakelijker is als je de eerste drie X-Men films al hebt gezien.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The next three days

Vond het wel een goede film. Russell Crowe en Liam Neeson zijn ook wel m'n favoriete acteurs.

Vond de film realistisch (geen overdreven achtervolgingen of explosies), maar toch boeiend. Erg knap in elkaar gezet. Al denk ik wel dat ze er meer uit hadden kunnen halen.

7/10

Terug
Naar boven