MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Weet iemand een film waar slimheid een belangrijke rol in speelt? Zoals Limitless of The Social Network?

a beautiful mind

Dwayne+Johnson+Faster+Movie.jpg

Faster

Een actiefilm met The Rock in de hoofdrol. Het verhaal is niet zo sterk maar de acteurs vervulden hun rol prima en The Rock die maar weinig zij gedurende de film werd erg goed in beeld gebracht als de stoere actieheld.

Een prima actiefilm!

7.8

Krachtige foto man. ****ing bruut zelfs, nu wil ik die film ook zien.

De film is nog bruter dan de foto. De altijd geweldige Billy Bob Thornton speelt er ook in.

Heb die film ook gezien, echt bruud :D veel actie, beer van een kerel die in een dikke amerikaan rijd :cool:

film valt tegen. niet super bruut ofzo

Krachtige foto man. ****ing bruut zelfs, nu wil ik die film ook zien.

Zeker checken als je van actiefilms houd

Zojuist weer een film gekeken:

images?q=tbn:ANd9GcRR-CMxjg0q2VEDaiXn_jKBBMiyJbVS-9PrsqbQMwqCAAXhVxyk&t=1.jpg

Buried

Het is een film die als ik het me goed herinner vrij goed scoorde maar ik zelf vond het een ontzettend langzame en saaie film. Ik vond het totaal niet spannend, op de laatste 10 minuten na.

5/10

Jarhead

Oorlogsfilms zijn niet mijn type film maar ik vond deze echt heel leuk om te kijken! 7.5

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Faster en Buried niet goed vinden? Ok... dan heb je echt een heel aparte smaak. Waren gewoon prima films en spreken een breed publiek aan.

Faster en Buried niet goed vinden? Ok... dan heb je echt een heel aparte smaak. Waren gewoon prima films en spreken een breed publiek aan.

Buried was wel ok, maar toch zeker niet super?
En ik vond Faster ook wel cool, maar ik begrijp goed dat er veel mensen zijn dat soort actie-films niet leuk vinden.

Faster vond ik zeker leuk maar zou hem wel omschrijven als een ouderwets lekkere actiefilm waar het verhaal ondergeschikt is :P. Buried vond ik ook redelijk maar ik kan me voorstellen dat mensen het niks vinden dat de hele film
tussen 6 planken afspeelt :)

Net Felon gekeken. Vond dit een goede film omdat de hoofdrolspeler mentaal enorm veel te voortduren krijgt en dat in een idiote gevangenis omgeving..

felon_l200807151528.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1117385/

- Felon is inderdaad goeie film
- Vond buried tegen vallen.
- Faster opzich prima actie film

Afgelopen maanden gekeken
- Transformers - t*ring jantje megan fox
- Transformers 2 - Megan fox
- The mechanic, weer een toffe film van jason statham!
- The Girl next door - Leuke film
- Meet the Fockers - was wel nice

- Uknown - Bazen film van Liam Neeson wederom, net zoals Taken.
- The Next Three Days - ****ing vette film
- Loft - Zeer vette film, einde heel onverwacht.

Topic maar in de gaten houden, 2TB schijf komt eraan. Need more films!

Faster is zeker een leuke en goede film, lekker veel actie, het verhaal was idd ondergeschikt. 7/10
Buried vond ik echt niks aan. Bijna heel het verhaal is het donker en er gebeurd ook niks spannends alleen de laatste 5 minuten. Als je deze film vergelijkt met andere thrillers dan is dit echt beschamend. Ik geef het een 4/10.
Bangkok adrenaline is wel een grappige film. Lekker knokken en actie. Niet heel spannend maar wel leuke vechtscenes. 6/10
Dog pound is een mooie en goede actie film, hier zat ik echt heel de film zonder verveling naar te kijken. tussen 7/10 en 8/10 in.
Tormented is wel leuk voor één keer maar is niet heel speciaal. Zitten wel paar gekke stukken in. 6/10
Trust is erg voorspelbaar maar je leeft toch wel mee, het laat je toch nadenken over wat jij zelf zou doen in zo'n situatie. tussen 6/10 en 7/10

Faster vond ik zeker leuk maar zou hem wel omschrijven als een ouderwets lekkere actiefilm waar het verhaal ondergeschikt is :P.
Ik had juist meer simpele actie verwacht, terwijl het verhaal eigenlijk best wel goed was en boeiend/onvoorspelbaar bleef tot het einde. Buried is trouwens zeker geen slechte film, ga alle reviews er maar op na. Hij scoort bijv. overal hoger dan Faster. Alleen moet je je een beetje verplaatsen in de situatie van die kerel, nadenken wat er met hem aan de hand is enz. Als je alleen maar bezig bent met die kist, dan kan ik me voorstellen dat je het niks vindt.

[Midnight Meat Train]

lange tijd terug gezien maar wou hem met jullie delen.
Leuke horror film met Vinnie Jones. Goede verhaallijn alleen de meeste zullen het niet eng vinden zoals andere goede horrors.
Maar zeker een aanrader!

Gamer - Een van de slechtste films die ik al gezien heb. Verspil hier je tijd aub niet aan. 1/10.

Heb je het nou tegen mij? Aangezien ik van allebei die films een review heb staan op deze pagina? Want Faster vond ik juist wel een goede aktiefilm he

Heb je het nou tegen mij? Aangezien ik van allebei die films een review heb staan op deze pagina? Want Faster vond ik juist wel een goede aktiefilm he
Als ik een specifieke post eruit zou willen pikken dan had ik wel gequote ;)

Terug
Naar boven