Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krachtige foto man. ****ing bruut zelfs, nu wil ik die film ook zien.
Faster en Buried niet goed vinden? Ok... dan heb je echt een heel aparte smaak. Waren gewoon prima films en spreken een breed publiek aan.
Faster en Buried niet goed vinden? Ok... dan heb je echt een heel aparte smaak. Waren gewoon prima films en spreken een breed publiek aan.
. Buried vond ik ook redelijk maar ik kan me voorstellen dat mensen het niks vinden dat de hele film

Ik had juist meer simpele actie verwacht, terwijl het verhaal eigenlijk best wel goed was en boeiend/onvoorspelbaar bleef tot het einde. Buried is trouwens zeker geen slechte film, ga alle reviews er maar op na. Hij scoort bijv. overal hoger dan Faster. Alleen moet je je een beetje verplaatsen in de situatie van die kerel, nadenken wat er met hem aan de hand is enz. Als je alleen maar bezig bent met die kist, dan kan ik me voorstellen dat je het niks vindt.Faster vond ik zeker leuk maar zou hem wel omschrijven als een ouderwets lekkere actiefilm waar het verhaal ondergeschikt is.
Als ik een specifieke post eruit zou willen pikken dan had ik wel gequoteHeb je het nou tegen mij? Aangezien ik van allebei die films een review heb staan op deze pagina? Want Faster vond ik juist wel een goede aktiefilm he