Inside Job.
Ik vond het een duidelijke reconstructie en een goede uitleg zodat het vage meer concreet werd en een leek als ik meer begrijpt hoe de crisis tot stand kwam en wie er verantwoordelijk zijn. De cynische conclusie die ik eraan verbind is dat er in essentie helemaal niks is veranderd als gevolg van de crisis en Wall street teveel politieke macht heeft. 8/10.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Blitz
Wat je kan en mag verwachten van Jason Statham. Actie. 7/10
The Lincoln Lawyer
Vond dit keer Matthew McConaughey goed acteren. Passende muziek ook wel. 7/10
The Resident
Volkomen slecht. Niet spannend, acteren zeer matig, geen inhoud. 3/10
Inception
Had verwachtingen door reviews maar viel mij tegen. Kon me geen moment echt pakken. Halverwege uitgezet wat ik van acteren gezien heb was dat wel goed. 5.5/10
London Boulevard
Vermakelijk en Brits. Ik houd daar wel van, passende muziek. Geen hoogvlieger overigens, enigszins afgeraffeld en geen diepgang. 6/10
Trust
De hoofdrolspelers acteerde goed. Verhaal was te langdradig, zo'n drammerige woensdagavond film op RTL4. Matig. 3/10
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Hanna
Tja..Dit is jack bauer maar dan de vrouwelijke versie. 5/10
Son of Babylon
Erg goed vond ik deze. Zit van alles in, je moet er wel even voor zitten. 8/10
Welcome to the Rileys
James Gandolfini is erg sterk en goed, andere acteurs ook. Had misschien meer gehoopt bij het einde. Rustig verhaal geen snelle film dus. 7/10
The Adjustment Bureau
Ontspannen kijken, oke acteerwerk, origineel verhaal. 6.5/10
Carlos
Gaat over de Venezolaanse revolutionair Ilich Ramirez Sanchez. Vond het goed in elkaar steken, mooi qua filmen en geluid, beetje opgeleukt hier en daar natuurlijk maar blijft geloofwaardig verhaal. De afwisseling qua snelle en langzamere scenes is ook prima. Is wel een lange zit, 330minuten. 8/10
Invictus
Film is goed gemaakt, toch mis ik wat spanning was wel voorspelbaar. Het is gebaseerd op de waarheid. Zitten ook mooie shots in en acteren vond ik goed gedaan. 7/10
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Limitless
Eerste 45 minuten gingen snel voorbij, leuk verhaal en origineel. Laatste half uur werd het sloom en ging het meer vervelen. 6.5/10
Source code
Slecht. 4/10
The Fighter
Goed acteerwerk, 'bekende verhaal' maar toch prima. Heb de docu van HBO ook gezien. 7/10