XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Eens. Verhaal was echt schandalig alleen de graphics en chicks waren wel lache.

Terminator Salvation: http://www.imdb.com/title/tt0438488/

Ik ben een enorme fan van deel 1 en 2. Het derde deel is echt een ongelofelijke faal (fack Jonathan Mostow:mad:), gelukkig is Salvation weer iets beter. Nog steeds komt het niet bij 1 & 2 in de buurt maar het is zeker leuk om naar te kijken. 7/10

Als actiefilm is deel 3 geweldig, daar valt niet over te twisten. James Cameron had dat verhaal opgeknoopt tot in de puntjes na deel 2. Dus moesten ze de knoop wel doorhakken met de melding: "Judgement Day is inevitable".
- Actie: Geweldig
- Verhaal: Lang niet zo goed als de eerste 2 delen.

3 en 4 hebben alles kapot gemaakt van de sfeer in 1 en 2 en moeten gewoon keihard genegeerd worden als historische gebeurtenis in de franchise. ;) Ik wacht dus nog steeds op de officiële T3.

3 en 4 hebben alles kapot gemaakt van de sfeer in 1 en 2 en moeten gewoon keihard genegeerd worden als historische gebeurtenis in de franchise. ;) Ik wacht dus nog steeds op de officiële T3.

Sluit ik me bij aan :thumbs:, maar misschien is de beste optie om het bij 1 & 2 te laten. Of heel misschien met James Cameron als regisseur...

Nog 2 mooie films die ik heb gekeken:

Paul: http://www.imdb.com/title/tt1092026/

Eindelijk weer eens een lekkere komische film met een origineel verhaal. Heb me echt geen moment verveeld en Paul is echt een mooi figuur :D.
8.5/10

The Jacket: http://www.imdb.com/title/tt0366627/

Had deze ooit wel eens gezien maar was te lang geleden om het verhaal te herinnerend. Ik ben blij dat ik 'm alsnog heb gekeken want het is zeker een aanrader!
7.5/10

Paul New Poster.jpg

the jacket.jpg

Paul lijkt me wel een leuke film. Ik zie dat veel acteurs uit de cast van Saturday Nigt Live komen, dat belooft altijd wat.

Ik vond Paul behoorlijke donkey balls sucken. Een alien die wiet rookt, orgineel.

Inside Job.

Ik vond het een duidelijke reconstructie en een goede uitleg zodat het vage meer concreet werd en een leek als ik meer begrijpt hoe de crisis tot stand kwam en wie er verantwoordelijk zijn. De cynische conclusie die ik eraan verbind is dat er in essentie helemaal niks is veranderd als gevolg van de crisis en Wall street teveel politieke macht heeft. 8/10.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blitz
Wat je kan en mag verwachten van Jason Statham. Actie. 7/10

blitz-movie-poster-jason-statham-best-movies-ever.jpg

The Lincoln Lawyer
Vond dit keer Matthew McConaughey goed acteren. Passende muziek ook wel. 7/10

The Resident
Volkomen slecht. Niet spannend, acteren zeer matig, geen inhoud. 3/10

Inception
Had verwachtingen door reviews maar viel mij tegen. Kon me geen moment echt pakken. Halverwege uitgezet wat ik van acteren gezien heb was dat wel goed. 5.5/10

Inception-poster15.jpg

London Boulevard
Vermakelijk en Brits. Ik houd daar wel van, passende muziek. Geen hoogvlieger overigens, enigszins afgeraffeld en geen diepgang. 6/10

Trust
De hoofdrolspelers acteerde goed. Verhaal was te langdradig, zo'n drammerige woensdagavond film op RTL4. Matig. 3/10

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hanna
Tja..Dit is jack bauer maar dan de vrouwelijke versie. 5/10

Son of Babylon
Erg goed vond ik deze. Zit van alles in, je moet er wel even voor zitten. 8/10

Welcome to the Rileys
James Gandolfini is erg sterk en goed, andere acteurs ook. Had misschien meer gehoopt bij het einde. Rustig verhaal geen snelle film dus. 7/10

welcome_to_the_rileys_blu_ray.jpg

The Adjustment Bureau
Ontspannen kijken, oke acteerwerk, origineel verhaal. 6.5/10

the-adjustment-bureau-poster.png

Carlos
Gaat over de Venezolaanse revolutionair Ilich Ramirez Sanchez. Vond het goed in elkaar steken, mooi qua filmen en geluid, beetje opgeleukt hier en daar natuurlijk maar blijft geloofwaardig verhaal. De afwisseling qua snelle en langzamere scenes is ook prima. Is wel een lange zit, 330minuten. 8/10

Invictus
Film is goed gemaakt, toch mis ik wat spanning was wel voorspelbaar. Het is gebaseerd op de waarheid. Zitten ook mooie shots in en acteren vond ik goed gedaan. 7/10

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Limitless
Eerste 45 minuten gingen snel voorbij, leuk verhaal en origineel. Laatste half uur werd het sloom en ging het meer vervelen. 6.5/10

Source code
Slecht. 4/10

The Fighter
Goed acteerwerk, 'bekende verhaal' maar toch prima. Heb de docu van HBO ook gezien. 7/10

The%2BFighter%2BMovie%2BPoster.jpg

Ik vond Paul wel een heel leuke komedie. Voor mij ook zeker 7.5+ waard.
En The Inside Job is inderdaad een uitstekende documentaire. 8+/10

Snap niet dat je London Boulevard hoger rated dan Inception.

Inception is echt 100x beter dan London Boulevard, LB kon mij geen enkele seconden boeien en enkel afgekeken omdat ik het einde wat zien. Wat ook erg teleurstelde, verassend maar teleurstelde. Daarin tegen was het einde van Inception, geniaal en keek meteen weer het begin van de film. Geniale film.

Inception is alleen geniaal om het feit dat het de illusie creeert geniaal te zijn terwijl het eigenlijk nergens op slaat.

Inception is alleen geniaal om het feit dat het de illusie creeert geniaal te zijn terwijl het eigenlijk nergens op slaat.

+1 zeer simpel script eigenlijk, het zo veel cooler zijn mochten ze met loops of andere escherachtige toestanden zouden werken (a la the cube).

Ik vond inception echt wel tof, het verhaal is idd echt niet erg complex, maar de film boeide gewoon over de gehele linie, goed acteerwerk, goede actie, mooie beelden, erg goed imo.

Zelf ook nog hele lijst gezien, damn eigenlijk geen zin voor allemaal reviews.

Limitless was wel cool, niet echt geniaal maar keek erg lekker weg en ik houd wel van zo'n films. 7+/10

Lincoln lawyer vond ik ook tof, ook een lekker wefkijk film. 7+/10

Source code was dikke tegenvaller, sloeg vrijwel nergens op. 5/10

The way back, prima maar nergens echt super. 6+/10

The trip. Leuke engelse comedy, vermakelijk. 7-.

Hall pass. Mwoa. 6/10

Sucker punch. Lekkere wijven in een poepfilm. 4/10

The intention of lying. Prima voor tussendoor comedy. 6+/10

How to train a dragon. Animatie is niet mijn ding, dit was wel ok. 6,5/10

Unknown. Helaas bij lange na geen taken. 6-/10

I love you phillip morris. Beter dan verwacht, vermakelijke comedy. 7/10

Misschien is dat wel omdat je denkt het te begrijpen, terwijl er eigenlijk meer is... :)

Dat de film genialer is dan 95% van andere films is gewoon een feit. En verder idd prima uitgevoerd, al haalde hij IMO nooit het niveau van andere sci-fi toppers op gebied van entertainment.

Misschien is dat wel omdat je denkt het te begrijpen, terwijl er eigenlijk meer is... :)

Dit

Kijk einde van het film en dan meteen het begin van de film.

Als je aan het einde denkt dat je weet hoe het zit, laten ze een absurd goeie cliffhanger zien. Waardoor ik meteen de film opnieuw starte gezien daar mss een antwoord was te vinden.

Toevallig bekend of er in de toekomst een vervolg komt?

Dit

Kijk einde van het film en dan meteen het begin van de film.

Als je aan het einde denkt dat je weet hoe het zit, laten ze een absurd goeie cliffhanger zien. Waardoor ik meteen de film opnieuw starte gezien daar mss een antwoord was te vinden.

Toevallig bekend of er in de toekomst een vervolg komt?

omdat je zijn tolletje nooit ziet vallen, snap niet wat daar zo geniaal aan is.

omdat je zijn tolletje nooit ziet vallen, snap niet wat daar zo geniaal aan is.

Dus dan weet je heel de film niet in welke dimensie het is, en of het begin wel echt is of niet. Vond dat behoorlijk geniaal zo aan het einde.

The Mechanic
Ben fan van Jason Statham en hierin doet ie weer gewoon z'n ding. Verhaal is uiteraard flinterdun en zeer cliché, maar een vermalijke film met goed wat actie. Aanrader voor iedereen die fan is van Jason Statham. 7/10

The Mechanic
Ben fan van Jason Statham en hierin doet ie weer gewoon z'n ding. Verhaal is uiteraard flinterdun en zeer cliché, maar een vermalijke film met goed wat actie. Aanrader voor iedereen die fan is van Jason Statham. 7/10

+1

Tof einde ook wat ik niet had verwacht!

Terug
Naar boven