XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

haha ja sorry, ikz ag al dat het verteld was. Maar ik meot hem nog steeds zien! Jason Staham timmert hard aan de weg de laatste jaren! Goed om te zien, ik vind het een erg charismatische, goede en grappige acteur!

Ja vind het ook wel een goede acteur, heb de film nu binnen! Dit weekend ff checken.

haha ja sorry, ikz ag al dat het verteld was. Maar ik meot hem nog steeds zien! Jason Staham timmert hard aan de weg de laatste jaren! Goed om te zien, ik vind het een erg charismatische, goede en grappige acteur!

Ja vind het ook wel een goede acteur, heb de film nu binnen! Dit weekend ff checken.

Het is een goede actie acteur daar niet van. Maar de man wordt getypecast. Het is natuurlijk geen probleem dat hij daar zijn brood mee verdient. Never change a winning strategy. Maar op een gegeven moment houdt het op. En dan krijg je hetzelfde effect als bij Steven Seagal.

Het is een goede actie acteur daar niet van. Maar de man wordt getypecast. Het is natuurlijk geen probleem dat hij daar zijn brood mee verdient. Never change a winning strategy. Maar op een gegeven moment houdt het op. En dan krijg je hetzelfde effect als bij Steven Seagal.

Ja dat is ook wel zo! Net killer Elite gezien.
Hij is weer de zwijgzame super human achtige..

metw at downloaden jullie? ik download altijd met nieuws groepen
(spot lite en grabit) maar de laatste tijd zie ik weinig nieuwe films in goede kwaliteit)

ik ook gewoon met nieuwsgroepen.

Ik heb gewoon geduld en wacht op de HD versies.

stoor me alleen maar aan de vaak slechte kwaliteit van de hele vroege cam/dvd versies

Daar heb je ook weer gelijk in. Al zijn (tot nu toe) de rollen van Jason wel enigzins gevarieerd. Steven Seagal is elke film wel een of andere ex-politie die weer een klusje moet klaren.

In Time: Is eens iets anders en nieuws. Mooi verhaal, zit goed in elkaar, lekker spannend. enige nadeel voor mij: justin timberlake. Maar het vrouwtje maakt voor mij heel veel goed
8,5/10

In Time: Is eens iets anders en nieuws. Mooi verhaal, zit goed in elkaar, lekker spannend. enige nadeel voor mij: justin timberlake. Maar het vrouwtje maakt voor mij heel veel goed
8,5/10

Opzich deed JT het niet verkeerd. Maar met iemand anders in de hoofdrol was het meer geweest inderdaad. Zit gewoon marketing achter. Vooral de vrouwen willen JT graag op het scherm zien. Tenminste toen ik de film in de bios ben wezen kijken zaten er meer vrouwen dan mannen in de zaal.

Green Lantern gezien, minder dan Thor of Captain America maar niet zo slecht als de film is beoordeeld door de meeste media. Ryan Reynolds is misschien niet de beste keuze voor een superheld maar het visuele spektakel in de film maakt een hoop goed. Het verhaal is wat rommelig en niet goed uitgewerkt, iets wat in Captain America zeker beter was en ook in Thor zit wat meer lijn dan in deze film.

6,5/10.

Gister naar Nova Zembla geweest. Na alle ophef in de media moest ik toch zelf gaan kijken wat er nou zo speciaal was aan de film. Het meest geweldige aan de film was Doutzen die af en toe door beeld huppelden, helaas niet genoeg om de film het kijken waard te maken.
Was ook de eerste 3d film waar ik naartoe geweest ben. Begrijp ook dit nog niet helemaal. Het leidt alleen maar af en voegt wat mij betreft weinig toe.

5/10

"In Time" gezien gisterenavond, vond het idee achter de film wel lache maar de uitwerking is zeer matig.

5/10

Iemand nog een aanrader? Recente film, genre: actie of komedie.

Rise%2Bof%2Bthe%2BPlanet%2Bof%2Bthe%2BApes%2BMovie.jpg

8/10 vond het een erg leuke film, die nog zeker een tijdje in mijn hoofd blijft hangen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Blu-ray trilogie gekocht, de hele trilogie heeft er ook nooit beter uitgezien dan op Blu-ray. De film zelf is redelijk tijdloos en alhoewel delen II en II zeker amusant zijn blijft het eerste deel het beste deel uit de trilogie.

8,5/10

Het is een goede actie acteur daar niet van. Maar de man wordt getypecast. Het is natuurlijk geen probleem dat hij daar zijn brood mee verdient. Never change a winning strategy. Maar op een gegeven moment houdt het op.
True.

Vond hem eigenlijk op z'n best in die Guy Ritchie films en Mean Machine. Beter gaat ie weer vaker zoiets doen.

De Blu-ray trilogie gekocht, de hele trilogie heeft er ook nooit beter uitgezien dan op Blu-ray. De film zelf is redelijk tijdloos en alhoewel delen II en II zeker amusant zijn blijft het eerste deel het beste deel uit de trilogie.

8,5/10
Ik vond deel 3 en deel 3 de beste delen.

Real steal:
verrassend goed, had er niets veel van verwacht. Maar was een mooi verhaal, soms wel enkele onlogische fouten in de film gemaakt. Toch wel sterk acteer werk van dat kind.

7/10

surrogates_movie_poster_2.jpg

Surrogates

Leuke, spannende film. Heb er zeker van genoten maar stoorde me er wel wat aan dat het allemaal zo ongeloofwaardig is. Verder vond ik het einde ook wat tegen vallen. Desalniettemin toch een 7,5/10.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven