GANGSTERKILLER
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kopen! Heb ze op Blu-ray, kan ze ook als Blu-ray ISO's downloaden maar in dit soort gevallen geef ik de voorkeur aan kopen.
Ja het probleem is dat ik geen blueray of hd speler heb. Wel riim 3tb opslag dus nog wel wat ruimte. Ook een mediaspeler dus ik vind downloaden wel prima werken. Ook nog 1500 film in divx rip wat er nog gewoon stukKen beter uit ziet op full hd dan ik had verwacht. Natuurlijk niet te vergelijken met inlueray maar zeker kijkbaar. Bovendien vind ik die bluerays toch wel erg suur. Koop dan liever nog een harddisk. Maar van me heeft grote film- en seriecollecie in blueray, dus die kan ik zoeen keer over transferren.
Als je die HD Docu's niet kijkt in de originele kwaliteit mis je toch wat van de beleving, je kan natuurlijk ook de Blu-ray ISO's downloaden. Die zijn alleen wel 50 Gb per stuk bij dit soort docu's. Moet je mediaspeler natuurlijk wel Blu-ray ISO's kunnen afspelen.
Ja ik download nu films in 20gig formaat vaak (avatar bv), ziet er echt adembenemend uit! Ik heb een ac ryan mediaspeler en die speelt zo'n beetje alles af wat er is. Wat voor tv heb jij Eric?
Spade heb je film 50 50 al gezien?
Misschien wel interessant voor jou.
46 inch Philips 46PFL9705H, het topmodel van Philips tot begin dit jaar.
Zelf net Once Upon a Time in America gezien. Epic movie is epic. Had al vaker stukken van de film gezien maar nooit er aan toegekomen om de film eens als geheel te kijken. Voor vanwege de duur van de film ook, 3 uur en 49 minuten.
Wat mij betreft als geheel beter dan welk Godfather deel ook maar daar zal niet iedereen het met mij over eens zijn. Vind de stijl van Leone gewoon wat aansprekender dan de stijl van Coppola.
9/10.