MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Thnx bazen, ga zeker ff die bbc docu's downloaden!

Over Streets of Fire gesproken, iemand nog andere Street Punk/Post Apolacyptic/Cyborg 80's aanraders? Vind die slechte films altijd erg vermakelijk, Robocop, Escape from NY/LA, Mad Max, Road Warrior, Warriors enz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even dee film aan't herkijken. 1 van de meest ondrschatte comedies die ik ken imo.

Gisteren nog eens double dragon proberen kijken.....aaaarrgghh reutel,,,wat een schijtfilm is me dat toch. Surf ninja's was vermakelijker

Spade heb je film 50 50 al gezien?
Misschien wel interessant voor jou.

Kopen! Heb ze op Blu-ray, kan ze ook als Blu-ray ISO's downloaden maar in dit soort gevallen geef ik de voorkeur aan kopen.

Ja het probleem is dat ik geen blueray of hd speler heb. Wel riim 3tb opslag dus nog wel wat ruimte. Ook een mediaspeler dus ik vind downloaden wel prima werken. Ook nog 1500 film in divx rip wat er nog gewoon stukKen beter uit ziet op full hd dan ik had verwacht. Natuurlijk niet te vergelijken met inlueray maar zeker kijkbaar. Bovendien vind ik die bluerays toch wel erg suur. Koop dan liever nog een harddisk. Maar van me heeft grote film- en seriecollecie in blueray, dus die kan ik zoeen keer over transferren.

Gisteren zwartboek gekeken. Mooie spannende film, met ook een mooie verhaallijn.
8/10

Ja het probleem is dat ik geen blueray of hd speler heb. Wel riim 3tb opslag dus nog wel wat ruimte. Ook een mediaspeler dus ik vind downloaden wel prima werken. Ook nog 1500 film in divx rip wat er nog gewoon stukKen beter uit ziet op full hd dan ik had verwacht. Natuurlijk niet te vergelijken met inlueray maar zeker kijkbaar. Bovendien vind ik die bluerays toch wel erg suur. Koop dan liever nog een harddisk. Maar van me heeft grote film- en seriecollecie in blueray, dus die kan ik zoeen keer over transferren.

Als je die HD Docu's niet kijkt in de originele kwaliteit mis je toch wat van de beleving, je kan natuurlijk ook de Blu-ray ISO's downloaden. Die zijn alleen wel 50 Gb per stuk bij dit soort docu's. Moet je mediaspeler natuurlijk wel Blu-ray ISO's kunnen afspelen.

The Mechanic, op zich wel geslaagde remake van de Charles Bronson klassieker maar geef toch de voorkeur aan het origineel. Het origineel is duisterder terwijl dit weer eens een gladde Statham film geworden is. Op zich niks mis mee maar het gaat allemaal wat meer over the top dan in het origineel.

7/10

Captain America, the First Avenger.

Fraai in beeld gebracht en als eerste film van waarschijnlijk een langere reeks Captain Americafilms is dit een goede aanzet. Het superheldengedeelte kom in het tweede gedeelte van de film goed op gang terwijl je in het eerste gedeelte vooral de tranforsmatie te zien krijgt van krielkip naar Captain America.

Het plot is echt cartoonesk en in feite dus ook geslaagd.

7,5/10

Gisteravond Rise Of The Planet Of The Apes(2011) gezien.(in blue ray gedownload).

Erg goed verhaal! effecten zijn goed, en het blijft interessant! zeker de moeite waard en lijkt niets op the planet of the apes van 2001.

cijfer: 8,0.

http://www.imdb.com/title/tt1318514/

Als je die HD Docu's niet kijkt in de originele kwaliteit mis je toch wat van de beleving, je kan natuurlijk ook de Blu-ray ISO's downloaden. Die zijn alleen wel 50 Gb per stuk bij dit soort docu's. Moet je mediaspeler natuurlijk wel Blu-ray ISO's kunnen afspelen.

Ja ik download nu films in 20gig formaat vaak (avatar bv), ziet er echt adembenemend uit! Ik heb een ac ryan mediaspeler en die speelt zo'n beetje alles af wat er is. Wat voor tv heb jij Eric?

Sowieso alle films met Jason Statham :cool:

Laatst bewerkt:
Net A Very Harold and Kumar 3D Christmas gezien. Weer heerlijk gelachen. Net zo goed als vorige delen.

8/10

Ja ik download nu films in 20gig formaat vaak (avatar bv), ziet er echt adembenemend uit! Ik heb een ac ryan mediaspeler en die speelt zo'n beetje alles af wat er is. Wat voor tv heb jij Eric?

46 inch Philips 46PFL9705H, het topmodel van Philips tot begin dit jaar.

Zelf net Once Upon a Time in America gezien. Epic movie is epic. Had al vaker stukken van de film gezien maar nooit er aan toegekomen om de film eens als geheel te kijken. Voor vanwege de duur van de film ook, 3 uur en 49 minuten.

Wat mij betreft als geheel beter dan welk Godfather deel ook maar daar zal niet iedereen het met mij over eens zijn. Vind de stijl van Leone gewoon wat aansprekender dan de stijl van Coppola.

9/10.

46 inch Philips 46PFL9705H, het topmodel van Philips tot begin dit jaar.

Zelf net Once Upon a Time in America gezien. Epic movie is epic. Had al vaker stukken van de film gezien maar nooit er aan toegekomen om de film eens als geheel te kijken. Voor vanwege de duur van de film ook, 3 uur en 49 minuten.

Wat mij betreft als geheel beter dan welk Godfather deel ook maar daar zal niet iedereen het met mij over eens zijn. Vind de stijl van Leone gewoon wat aansprekender dan de stijl van Coppola.

9/10.

Helemaal mee eens Sergio Leone is zwaar ondergewaardeerd voor Once Upon a Time in America. De lengte maakt hem vaak voor mensen een struikelblok waardoor ze hem in stukjes gaan kijken en aan het einde de hele film niet meer snappen.

Crazy Stupid Love, Carrel is wel serieuzer dan in de rollen die hij speelt in andere films maar hij speelt toch weer de sukkel op middelbare leeftijd met iets te weinig levenservaring. Bedrogen door zijn vrouw (Julianne Moore) gaat Carell op zichzelf wonen. In een hippe bar komt neemt de player Gosling hem waar. Gosling neemt Carell onder zijn hoede om de fijne kneepjes van het vak te leren en niet al te lang daarna is Carell zelf ook een aardige player geworden.

Het eerste gedeelte van de film is dan ook redelijk vermakelijk, daarna verzandt het wat meer in melodramatische verhoudingen tussen alle spelers onderling. Op zich nog wel het aanzien waard maar de vaart wordt wel wat uit de film gehaald.

7/10.

Terug
Naar boven