MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Fast Five
fast-five.jpg

Leuke actie film, had jammer genoeg vrijwel helemaal niks meer te maken met het fast and furious wat ik zo mooi vond (straat races dat soort dingen)

dat vond ik wel een zwaar minpunt.

Desondanks hebben ze er gewoon een mooie actiefilm van gemaakt met wat mooie auto's, paar lekker vrouwen en wat spierbundels die overdreven bezweet met elkaar gaan knokken.

8/10

Gisteren [imdb]Drive[/imdb] gekeken, wat een heerlijke film is dat zeg! Alles klopt er aan, muziek, karakters/acteerwerk, tempo van de film, brute scenes er in, heerlijk

Ook onlangs [imdb]The Warrior[/imdb]
vanaf de eerste minuut had ik de hoop dat het plot wat ik me kon bedenken niet zou uitkomen, helaaschhh

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 17:27 ----------

[/COLOR]
Super 8

Vond het een leuke film om te zien, beetje saai verhaal, maar special effects maakten een hoop goed, subwoofer was flink aan het werk tijdens deze film.

veel special effects zagen er erg mooi uit, maar sommige simpele effects juist weer errug nep/cheap.

Tegen het einde leek het alsof het geld op was, hele film proberen ze op te bouwen naar een climax, en ineens is het in 15min afgelopen en voorbij. Dat was wel erg slap, maar verder zoals gezegd voor de effects een leuke film om te zien.

6,5/10

Ik vind het serieus schandalig dat deze film ooit is uitgebracht, ik voel me gewoon bestolen van 1,5 uur van mijn leven en dat zeg ik echt nooit over een film.. Special effects zijn super slecht, het verhaal klopt van geen kant/slaat nergens op, dikke bagger

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 17:30 ----------

Ja het probleem is dat ik geen blueray of hd speler heb. Wel riim 3tb opslag dus nog wel wat ruimte. Ook een mediaspeler dus ik vind downloaden wel prima werken. Ook nog 1500 film in divx rip wat er nog gewoon stukKen beter uit ziet op full hd dan ik had verwacht. Natuurlijk niet te vergelijken met inlueray maar zeker kijkbaar. Bovendien vind ik die bluerays toch wel erg suur. Koop dan liever nog een harddisk. Maar van me heeft grote film- en seriecollecie in blueray, dus die kan ik zoeen keer over transferren.

Sommige 1080/720/bluray rips zijn ook gewoon erg slecht vind ik, zo af en toe is een divx gewoon nog beter..

Laatst bewerkt:
Zondag New Kids Nitro gekeken
lengte 78 minuten (vrij kort dus)

samenvatting; bier, sperma, t**ten, zombies

De grappen waren te flauw en te voorspelbaar dat het weer grappig werd. Al met al was het wel oke, alleen ging die hele film echt nergens over en vond ik deel 1 wel leuker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Thing 2011

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Slap verhaal, erg voorspelbaar, vond het jammer van mijn tijd. Na 10 min kijken ofzo had ik al in de gaten hoe de film verder zou gaan en zou eindigen. Echt het klassieke verhaal bij alien aanval dingen.

Niet te geloven dat er zo lovend naar uit werd gekeken. Vond het 'thing' wel origineel bedacht, weer eens wat anders dan de klassieken aliens die vaak in films voorkomen. maar dat was dan ook alles.

4/10

lol, die film is een remake van http://www.imdb.com/title/tt0084787/

TOEN was het wel origineel.

Filmmakers durven niks nieuws meer te proberen. Als ik nog 1 ****ing strip-held-wordt-aktie-movie zie ga ik kotsen trouwens

Warrior
Ik vond het een waardeloze & goedkope emotie film. Daarnaast ontzettend voorspelbaar. Een 5 voor de moeite.

Drive
Met acteurs uit o.a Breaking Bad, Sons of Anarchy e.d. Goed beeld en geluid, matig verhaal. 6/10

The Killing
Goede serie (seizoen 1 en 2 momenteel), pak wel de originele Deense en niet Amerikaanse. 8/10

Borgen
Seizoen 1 gezien, aardig. Ik vind de gekozen muziek wel tja...op een begeven moment flauw worden maar als ik seizoen 2 compleet kan downloaden ga ik die toch kijken. 7/10

The Office UK
Ricky is geweldig. 8/10

Moneyball
Goed verhaal, goed gespeeld. 7.5/10

Laatst bewerkt:
Bad Teacher 2011.

Je verwacht van een film met Justin Timberlake niet zoveel. Maar Bad Teacher is vrij grappig, serieus geen slechte komedie. Hij kijkt lekker weg.

7,5/10

lol, die film is een remake van http://www.imdb.com/title/tt0084787/

TOEN was het wel origineel.

Filmmakers durven niks nieuws meer te proberen. Als ik nog 1 ****ing strip-held-wordt-aktie-movie zie ga ik kotsen trouwens
Het is gewoon héél moeilijk om iets nieuws te bedenken! Ook niet makkelijk omdat veel basic dingen gewoon al gedaan zijn nu, moet je steeds creatiever worden of herkauwen. Makkelijk praten hoor niks nieuws. Daar kan iedereen wel over klagen. En idd geen remake.

Romanzo criminale 8.5/10 (deel 1)

Itialiaanse maffiaserie die ik op DVD heb gezien (13 uur). Het waargebeurde verhaal van de beruchte Banda della Magliana die Rome tussen 1977 en 1992 onveilig maakte. Gebaseerd op de bestseller van Giancarlo De Cataldo. Echt een must see voor de liefhebbers. Ik ga snel de tweede collectie bekijken. Italiaans gesproken!

Gisteren warrior gezien, mooie film. Alleen jammer dat je op een bepaald moment weet wat het plot gaat zijn. Maar niettemin heb ik ervan genoten.
7,5/10

In Time gaan kijken afgelopen weekend.
Had er eigenlijk niet veel van verwacht, maar het was dat of mission impossible dus jah..
Film stak eigenlijk heel leuk in elkaar, leuk verhaal en concept en Justin Timberlake zie ik wel graag spelen.

Echt een van de betere voor mij dit jaar.

8/10

in-time-movie-poster.jpg

51VF0aqLZAL._SL500_AA300_.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wait, whut ???

Eigenlijk gekocht voor mijn vriendin maar wilde zelf ook wel eens zien hoe de omzetting naar Blu-ray er uit zag. Voor een film die bijna 50 jaar oud is in ieder geval een wonderbaarlijk schoon beeld vrij van artefacten en ruis. De film is geschoten in 70mm en voor Blu-ray opnieuw gescand met een 8K resolutie.

De film zelf is vrij zoetsappig maar nog wel het aanzien waard, zeker omdat Christopher Plummer, Julie Andrews en de support acteurs goede rollen neerzetten.

Cinematografisch in ieder geval een hoogstandje en alhoewel de film volledig is uitgemolken in de loop de jaren is er ook nog wel doorheen te komen als je de film al jaren niet meer gezien hebt.

8/10.

In Time gaan kijken afgelopen weekend.
Had er eigenlijk niet veel van verwacht, maar het was dat of mission impossible dus jah..
Film stak eigenlijk heel leuk in elkaar, leuk verhaal en concept en Justin Timberlake zie ik wel graag spelen.

Echt een van de betere voor mij dit jaar.

8/10

in-time-movie-poster.jpg
Mee eens zeker een van de betere films dit jaar!

Sherlock Holmes: A Game of Shadows
sherlock_holmes_a_game_of_shadows_poster_1.jpg

Deel 2 van de reeks.
Leuke film, wel wat serieuzer dan deel 1.
Ben wel fan van de manier van filmen en verhaal vertellen van Guy Ritchie.
Ook was het acteerwerk goed imo.

8.5/10

Het is gewoon héél moeilijk om iets nieuws te bedenken! Ook niet makkelijk omdat veel basic dingen gewoon al gedaan zijn nu, moet je steeds creatiever worden of herkauwen. Makkelijk praten hoor niks nieuws. Daar kan iedereen wel over klagen. En idd geen remake.

Mwaah zo moeilijk lijkt het me niet, je moet gewoon durven.

voorbeeldje: 3000 A.C. de mens heeft de aarde verlaten, en laat hier een puinhoop achter, enkele eeuwen voordien hadden ze (intelligente) dinosaurussen gekloond en een nieuw soort reuzen-mutantenmensen, aangezien er niemand meer op aarde is om deze monsters onder controle te houden is er een strijd gaande tussen beiden om de wereldheerschappij (daarbij genomen dat de mens zijn futuristische wapens heeft achtergelaten en beide partijen deze gaandeweg leren gebruiken om de spanning er in te houden).

Would be ****ing brutal en zo kan ik er nog op 1,2,3 uit mijn duim zuigen.

Terug
Naar boven