XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

debt-poster_280x415.jpg

5/10

Eentonig/saai. Maar toch een 5 voor het goede acteer werk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hanna, had er niet echt hoge verwachtingen van maar het viel me nog mee. Het verhaal slaat natuurlijk nergens met een 16 jarige meisje dat bijna buitenaardse krachten heeft. De actie en de opbouw doet wat denken aan The Bourne reeks en ook hier is het vooral 1 (in dit geval 2) tegen de rest.

Als popcornfilm dus wel geslaagd, 7/10.

Rise of the Planet of the Apes 2011
Had er niet veel van verwacht, maar was een goeie film.
Opbouw was rustig en langzaam, maar precies goed en niet te langzaam.
Zeer toffe film die er in 1080p heel goed uitzag.

7,5/10

The Usual Suspect
Tof verhaal, op einde zag ik het beetje aankomen maar toch bleef het einde goed en zeker verrassend.
Zeker een toffe film.

7,5/10

Boondock Saints
Hoofdrolspeler zit ook in The Walking dead, vind dat wel een toffe gast.
Ook in dit verhaal waren de 2 broer's zeer tof.
Brute film, goed concept en sterk uitgewerkt. Einde was ook zeer tof.

8/10

The Good Shepherd
Langdradig t*ring verhaal, heb hem na 1.5u uitgezet want ik vond er niks aan.

1/10

Vandaag Moneyball gezien

Gebasseerd op een waargebeurd verhaal over een honkbalteam. Hoofdrol was voor Brad Pitt. Het is een drama met af en toe een grapje. Wel redelijke film, was er niet van ondersteboven. Beetje een doorsnee film. Er zijn vettere films in de bios, deze staat niet in de top 10 van meest bezochte films gok ik :P

Tnx Ericr, ga vanavond ook Hanna kijken.

Hanna is best 'n aardige film.

Ja trailer ziet wel vet uit, raar dat ik nooit eerder van had gehoord.

Hanna, had er niet echt hoge verwachtingen van maar het viel me nog mee. Het verhaal slaat natuurlijk nergens met een 16 jarige meisje dat bijna buitenaardse krachten heeft. De actie en de opbouw doet wat denken aan The Bourne reeks en ook hier is het vooral 1 (in dit geval 2) tegen de rest.

Als popcornfilm dus wel geslaagd, 7/10.

Op aanraden van jullie hier ook even Hanna bekeken. Had hem nog in HD staan.

Vond het een toffe film, haar 'bijna buitenaardse krachten' vond ik wel meevallen. Tuurlijk ze zijn absurd en ik doe ze noway na, maar als je vanaf je 2 tot 17de levensjaar totaal afgelegen zit met alleen maar je vader zou het haast wel mogelijk zijn om zoveel skills en techniek te leren.

**** yeah zalige film deze.
Zit wat vanalles in eigenlijk.

8/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

30-minutes-or-less.gif

http://www.imdb.com/title/tt1622547/

Ik dacht dat ik deze film wel grappig zou vinden toen ik de trailer zag, maar er is geen bal aan. Slecht verhaal, rommelig script, en gewoon niet grappig. Al zijn de acteurs best oke de grappen zijn het niet. Dus faalt de hele film en ik heb precies 2 keer moeten glimlachen.

4/10

Rise of the Planet of the Apes 2011
Had er niet veel van verwacht, maar was een goeie film.
Opbouw was rustig en langzaam, maar precies goed en niet te langzaam.
Zeer toffe film die er in 1080p heel goed uitzag.

7,5/10

The Usual Suspect
Tof verhaal, op einde zag ik het beetje aankomen maar toch bleef het einde goed en zeker verrassend.
Zeker een toffe film.

7,5/10

Boondock Saints
Hoofdrolspeler zit ook in The Walking dead, vind dat wel een toffe gast.
Ook in dit verhaal waren de 2 broer's zeer tof.
Brute film, goed concept en sterk uitgewerkt. Einde was ook zeer tof.

8/10

The Good Shepherd
Langdradig t*ring verhaal, heb hem na 1.5u uitgezet want ik vond er niks aan.

1/10

Laatste gaat over begin CIA toch? Vond k nog best aardig.

Super 8

super-8-poster.jpg

Vond het een leuke film om te zien, beetje saai verhaal, maar special effects maakten een hoop goed, subwoofer was flink aan het werk tijdens deze film.

veel special effects zagen er erg mooi uit, maar sommige simpele effects juist weer errug nep/cheap.

Tegen het einde leek het alsof het geld op was, hele film proberen ze op te bouwen naar een climax, en ineens is het in 15min afgelopen en voorbij. Dat was wel erg slap, maar verder zoals gezegd voor de effects een leuke film om te zien.

6,5/10

jah die! ik had het al gehoord van kiko!
Die 2 haal ik nog wel es door elkaar!
thx!
haha ja sorry, ikz ag al dat het verteld was. Maar ik meot hem nog steeds zien! Jason Staham timmert hard aan de weg de laatste jaren! Goed om te zien, ik vind het een erg charismatische, goede en grappige acteur!

Terug
Naar boven