Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Inbetweeners Movie.

Oh lawd, heb deze film door jouw bericht bekeken, what da **** was dat?
Heb maar weinig gelachen, en is heel voorspelbaar zeg..
Die chick, daar geef ik je gelijk in :p

4/10

Over komedies gesproken, heb laatst 'The Dilemma' gekeken, deze vond ik echt grappig. Vince Vaughn speelt erin mee en die vind ik wel altijd leuk kijken. Op IMDB heeft hij een slechte score, maar serieus, de films die op Imdb goede scores krijgen mogen ze van mijn verbranden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

8/10

Ik vond het precies andersom. Ik vind Kevin James echt een baas, maar The Dilemma vond ik weinig aan. The Inbetweeners Movie was grappig.

The Time Travelers Wife (2009):

Verhaal over een tijdreiziger die op zijn 6-jarige leeftijd zijn moeder ziet sterven in de auto waar ook hij zojuist in zat. Aan de kant van de straat ziet hij zichzelf maar dan 30 jaar later. In de huidige tijd van de 30 jaar oudere versie van zichzelf komt een voor hem onbekende vrouw naar zijn werk die alles over hem lijkt te weten. Alleen kent hij deze vrouw helemaal niet.

Film begint heel sterk en houdt je in zijn macht tot aan de credits. Goed concept en goed uitgewerkt. Ookal wordt je tussen de verschillende tijden heen geslingerd, je blijft weten wat er aan de hand is met de verschillende versies van de hoofdpersoon.

8/10

3 idiots.

Zalige film, niets aan toe te voegen. 9/10

Laatst bewerkt:
The Time Travelers Wife (2009):

Verhaal over een tijdreiziger die op zijn 6-jarige leeftijd zijn moeder ziet sterven in de auto waar ook hij zojuist in zat. Aan de kant van de straat ziet hij zichzelf maar dan 30 jaar later. In de huidige tijd van de 30 jaar oudere versie van zichzelf komt een voor hem onbekende vrouw naar zijn werk die alles over hem lijkt te weten. Alleen kent hij deze vrouw helemaal niet.

Film begint heel sterk en houdt je in zijn macht tot aan de credits. Goed concept en goed uitgewerkt. Ookal wordt je tussen de verschillende tijden heen geslingerd, je blijft weten wat er aan de hand is met de verschillende versies van de hoofdpersoon.

8/10

Lekkere voor met je chick flick

The Hangover:

Nog zo'n film waarvan ik niet weet waarom hij een geweldig hoog punt heeft op imdb. Niet dat het een slechte film is, maar het heeft weinig memorabele momenten naar mijn mening. Natuurlijk heb ik op een paar momenten gelachen net als de meeste mensen. En Tyson als zichzelf natuurlijk... wat kan die man slecht acteren(en zingen). 7.9 op IMDB.

Mijn punt: 7/10 (Omdat hij beter is dan menig andere komedie).

Beste momentje van de film:
http://www.youtube.com/watch?v=vmTuDWkoKss

Laatst bewerkt:
Het feit dat het beter is dan menig andere komedies is voor mij al een 8 waard. :) in de afgelopen 5 jaar is er voor mij niks beters uitgekomen.

Vorige week Warrior gezien, erg vette film.

Je moet er wel van houden denk ik, maar de emotie, acteerwerk etc, t klopte gewoon... Ik ben zelf altijd erg kritisch, maar Warrior vond ik echt dope.

9/10 !

warrior-wallpapers-2.jpg

3 Weken geleden ook Priest gezien. Was een verspilling vn mn tijd.

Acteerwerk liet wat te wensen over, daarnaast was t soms wat overdreven, voorspelbaar & gebeurde er dingen die gewoon niet klopte.

2/10 Vond t gewoon niks.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]3

Na het zien van de trailer; TINKER TAILOR SOLDIER SPY, wist ik gelijk dat ik deze film MOEST zien. Toen ik gister in de bios zat, wou ik na 10 minuten al weg lopen. De film komt erg traag op gang, en zit weinig spanning in. Ik verwachte een redelijk meesterwerk. Iets met russische spionnen en de m-I6 met goede complotten actie en veel spanning en een goede plottwist. op imdb heeft deze film een 7,7. Ik vond het verhaallijn ook maar lastig te volgen. Ik was na 2 uur blij dat die deprimerende saaie k*tfilm eindelijk afgelopen was.
Als iemand mij de film nog even goed kan uitleggen, in een notendop, zou ik dat waarderen met karma! :P

Na het zien van de trailer; TINKER TAILOR SOLDIER SPY, wist ik gelijk dat ik deze film MOEST zien. Toen ik gister in de bios zat, wou ik na 10 minuten al weg lopen. De film komt erg traag op gang, en zit weinig spanning in. Ik verwachte een redelijk meesterwerk. Iets met russische spionnen en de m-I6 met goede complotten actie en veel spanning en een goede plottwist. op imdb heeft deze film een 7,7. Ik vond het verhaallijn ook maar lastig te volgen. Ik was na 2 uur blij dat die deprimerende saaie k*tfilm eindelijk afgelopen was.
Als iemand mij de film nog even goed kan uitleggen, in een notendop, zou ik dat waarderen met karma! :P

[Link niet meer beschikbaar]

Ik wou de film gaan kijken, maar hij is hier al uit de bios gehaald. Draaide om 5 uur 's middags. Dan ga ik natuurlijk niet naar de bioscoop.

The Usual Suspects

Deze film is gewoon te geniaal. Vind hem zelfs nog 10 keer beter dan Memento die al zo meesterlijk is. Imo moet deze film gewoon op 1 staan in de imdb top 250.

The Lincoln Lawyer

Goede film, geen fulltime actiefilm o.i.d. Het gaat voornamelijk over de geniale advocaat die een lastige zaak krijgt. Ik vroeg me de hele tijd af hoe hij zich uit deze situatie ging redden.

7/10

The Other Guys

Gaat over twee agenten die nou niet bepaald geweldige hot-shots zijn binnen het corps, hier willen ze verandering in brengen en dit geef zo nu en dan wel grappige momenten.
Over het algemeen had ik meer van de film verwacht, alhoewel er soms wel grappige momenten in zitten.

5/10

Laatst bewerkt:

The Usual Suspects

Deze film is gewoon te geniaal. Vind hem zelfs nog 10 keer beter dan Memento die al zo meesterlijk is. Imo moet deze film gewoon op 1 staan in de imdb top 250.

Ik heb m een paar maanden terug ook weer gekeken, vooral de eerste keer dat je m kijkt is hij geniaal. Nummer 1 is overdreven maar hij komt wel in mijn persoonlijke top 10 terug denk ik.

Vorige week Warrior gezien, erg vette film.

Je moet er wel van houden denk ik, maar de emotie, acteerwerk etc, t klopte gewoon... Ik ben zelf altijd erg kritisch, maar Warrior vond ik echt dope.

9/10 !

warrior-wallpapers-2.jpg

Een meesterlijke film idd! Geef hem ook een 9/10.

Ik heb m een paar maanden terug ook weer gekeken, vooral de eerste keer dat je m kijkt is hij geniaal. Nummer 1 is overdreven maar hij komt wel in mijn persoonlijke top 10 terug denk ik.

Idd, ben echt nog nooit zo extatisch geweest na het kijken van een film. Na hem nog enkele keren gezien te hebben sluit ik idd niet uit dat ik van hetzelfde idee als jou zal zijn.

Het feit dat het beter is dan menig andere komedies is voor mij al een 8 waard. :) in de afgelopen 5 jaar is er voor mij niks beters uitgekomen.

Dat komt omdat de meeste goede comedy s niet in NL bioscopen uitkomen. Er zijn genoeg betere comedy s dan the hangover, zowel 1 als 2.

Vond hem ook overgewaardeerd heb hem zelf al een tijdje geleden gezien en was helemaal niet onder de indruk ofso gewoon leuke film meer niet.
Toch ken ik een aantal mensen die in alle staten zijn als ik dat zeg want die vinden het een meesterwerk.
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Is zo,

Maar blijft een feit dat het verhaal niks bijzonders is.

alleen de beeldkwaliteit is in HD echt adembenemend zo mooi, dat is ook het enige waarom hij nog op mijn hdd staat :D

Terug
Naar boven