Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Conan the Barbarian (2011):

Als de film de naam van Conan niet zou vervuilen was het een ander verhaal. Maar waarom? WAAROM!? De hele tijd dat ik de film was aan het kijken leek het voor mij net alsof ik 1½ uur Mighty Hyborian Powerrangers was aan het kijken.
Het verhaal was een mix tussen het origineel en Conan the Destroyer.

Memorabele karakters komen niet terug. Memorabele quotes worden verdoet en zijn zelfs lachwekkend. Conan die steeds heel diep en mannelijk probeert te praten. Een lovestory om te huilen en een badguy die zo dom als een oliebol is. Overigens had Conan in deze film ook veel de neiging om na elke battle zijn zwaard in de lucht te houden en keihard te schreeuwen(terwijl de camera de lucht in zwiepte).

Alleen de deathscene van Conan's vader is wel vet en de battle Conan vs zandmannetjes.
Oja en Morgan Freeman als de narrator, die man heeft een hele rustige stem en zeker geen epic stem zoals je bij een Conan film zou verwachten. Dit is helaas geen national geographic. :o

4/10 en dan ben ik nog genereus.

Laatst bewerkt:
Warrior (2011)

Werkelijke geweldige film, mezelf optimaal vermaakt.

9/10

Alleen ik snap nog steeds niet hoe Tommy verdacht kan worden op moord van zijn maat, ze werden gebombardeerd..? explain pls :D

Warrior (2011)

Werkelijke geweldige film, mezelf optimaal vermaakt.

9/10

Alleen ik snap nog steeds niet hoe Tommy verdacht kan worden op moord van zijn maat, ze werden gebombardeerd..? explain pls :D

idd top filmpje!

Hij werdt toch gearresteerd omdat hij deserteerde uit het leger?

Gister voor het eerst de matrix trilogie gezien.. Niet zoveel zin om een heel uitgebreide review te schrijven maar..

The Matrix (1)
8.5

The Matrix: Reloaded (2)
6.5

The Matrix: Revolutions (3)
5.5

Ik vond het eerste deel echt heel interessant, de opbouw was dusdanig dat ik een echte goede trilogie had verwacht. Hoewel vaak vaag en onduidelijk, was het verhaal op zich wel boeiend. Alleen jammer genoeg maakte conversatie en spelopbouw in delen 2 en 3 plaats voor "schieten" en "vechten" en onzinnige en ongeloofwaardige schouwspelen.

Wat ik vooral belachelijk vond is hoe die machines te werk gingen toen ze "Zion" infiltreerden... Echt waar, artificiële intelligentie die zo ver geëvolueerd is dat de mens moet onderduiken en dan zoveel fouten maken dat het tenenkrommend is... Nee dat vond ik echt zo slecht dat ik met moeite het af heb gekeken, onzin eersteklas en daarmee vind ik de matrix trilogie als geheel "matig".

+1 mee eens, ik kwam met moeite door deel 3 heen. Heb er 3 pogingen voor nodig gehad:D, eerste 2 x in slaap gevallen.

Gister Mission impossible 4 gezien. Goede film, met vele technische snufjes en gadgets. Soms duurde de vechtpartijen iets te lang naar mijn idee en had ik ook het gevoel dat de film door apple gesponsord (veel ipads en iphones) is :P

Gister Avatar gezien:
Leuk tijdsverdrijf, maar dat ik hem nou echt super geweldig vond kan ik niet zeggen. Goed geanimeerd met toch wel een redelijk verhaal erin. 7/10

Gister Mission impossible 4 gezien. Goede film, met vele technische snufjes en gadgets. Soms duurde de vechtpartijen iets te lang naar mijn idee en had ik ook het gevoel dat de film door apple gesponsord (veel ipads en iphones) is :P

dat is tegewoordig in elke film, 9 van de 10 films tegewoordig hebbe ze iphone,ipad ,imac etc.

Gister voor het eerst de matrix trilogie gezien.. Niet zoveel zin om een heel uitgebreide review te schrijven maar..

The Matrix (1)
8.5

The Matrix: Reloaded (2)
6.5

The Matrix: Revolutions (3)
5.5

Ik vond het eerste deel echt heel interessant, de opbouw was dusdanig dat ik een echte goede trilogie had verwacht. Hoewel vaak vaag en onduidelijk, was het verhaal op zich wel boeiend. Alleen jammer genoeg maakte conversatie en spelopbouw in delen 2 en 3 plaats voor "schieten" en "vechten" en onzinnige en ongeloofwaardige schouwspelen.

Wat ik vooral belachelijk vond is hoe die machines te werk gingen toen ze "Zion" infiltreerden... Echt waar, artificiële intelligentie die zo ver geëvolueerd is dat de mens moet onderduiken en dan zoveel fouten maken dat het tenenkrommend is... Nee dat vond ik echt zo slecht dat ik met moeite het af heb gekeken, onzin eersteklas en daarmee vind ik de matrix trilogie als geheel "matig".
Goede review en ben het het wel met je eens. Ik heb de trilogie een jaar of 2 geleden bekeken en toen dacht ik er ook zo over. Al zou ik elke film toch wel 0,5 hoger geven als jij gedaan hebt. Zeker het eerste deel is een 9.0 waard.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 14:13 ----------

dat is tegewoordig in elke film, 9 van de 10 films tegewoordig hebbe ze iphone,ipad ,imac etc.

Goede marketing.

Gister Avatar gezien:
Leuk tijdsverdrijf, maar dat ik hem nou echt super geweldig vond kan ik niet zeggen. Goed geanimeerd met toch wel een redelijk verhaal erin. 7/10

Vond hem ook overgewaardeerd heb hem zelf al een tijdje geleden gezien en was helemaal niet onder de indruk ofso gewoon leuke film meer niet.
Toch ken ik een aantal mensen die in alle staten zijn als ik dat zeg want die vinden het een meesterwerk.
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Vond hem ook overgewaardeerd heb hem zelf al een tijdje geleden gezien en was helemaal niet onder de indruk ofso gewoon leuke film meer niet.
Toch ken ik een aantal mensen die in alle staten zijn als ik dat zeg want die vinden het een meesterwerk.
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Het is een film die je in de bioscoop moet hebben gezien in 3D(waar de film ook voor is gemaakt). Beetje voorspelbaar plot maar kijkt toch heerlijk weg, zeker visueel.

Ik had hem ook in de bioscoop gekeken en vond het visueel echt overweldigend! Het verhaal is niet heel sterk maar het kan er zeker mee door :)

8/10

(ps: pas geleden ook nog een keer gekeken met paddo's op.. Ook dan een aanrader:D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moneyball:

Honkbalfilm met Brad Pitt die manager is van een Amerikaans honkbalteam. Wanneer hij bijna de zak krijgt door slecht te presteren komt er een analyst(Jonah Hill) op zijn pad die niet op de normale manier van playerdrafting werkt, maar op zijn eigen geschreven code en software.

Deze film krijgt een 7.9 op IMDB... ik hield mijn ogen wel open tijdens de film, maar snap in godsnaam niet waarom die 7.9 op imdb staat. Daar moet toch wel ergens magie in die film zitten... en ik zie de magie niet.

5/10

The Inbetweeners Movie.

Oh lawd, heb deze film door jouw bericht bekeken, what da **** was dat?
Heb maar weinig gelachen, en is heel voorspelbaar zeg..
Die chick, daar geef ik je gelijk in :p

4/10

Over komedies gesproken, heb laatst 'The Dilemma' gekeken, deze vond ik echt grappig. Vince Vaughn speelt erin mee en die vind ik wel altijd leuk kijken. Op IMDB heeft hij een slechte score, maar serieus, de films die op Imdb goede scores krijgen mogen ze van mijn verbranden.

images?q=tbn:ANd9GcQ6npwcDg4opi7RqzWKhMy-gZfLscGI9v2hXVZnwjIqDvxYguIafn6p6Ue6NQ.jpg

8/10

The Inbetweeners Movie.

Oh lawd, heb deze film door jouw bericht bekeken, what da **** was dat?
Heb maar weinig gelachen, en is heel voorspelbaar zeg..
Die chick, daar geef ik je gelijk in :p

4/10

Over komedies gesproken, heb laatst 'The Dilemma' gekeken, deze vond ik echt grappig. Vince Vaughn speelt erin mee en die vind ik wel altijd leuk kijken. Op IMDB heeft hij een slechte score, maar serieus, de films die op Imdb goede scores krijgen mogen ze van mijn verbranden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

8/10

Je moet de serie van The Inbetweeners ook gekeken hebben om de film te kunnen waarderen denk ik.

Net Real Steel gezien. Ik weet niet zo goed hoe ik hem moet beoordelen. Het is in principe niets bijzonders, op de special effects na. Maar ik ben erin gegaan met de mindset een lompe boksfilm met robots te bekijken. En daar hebben ze echt het maximale uitgehaald. Kijkt echt heer-lijk weg.

Moneyball:

Honkbalfilm met Brad Pitt die manager is van een Amerikaans honkbalteam. Wanneer hij bijna de zak krijgt door slecht te presteren komt er een analyst(Jonah Hill) op zijn pad die niet op de normale manier van playerdrafting werkt, maar op zijn eigen geschreven code en software.

Deze film krijgt een 7.9 op IMDB... ik hield mijn ogen wel open tijdens de film, maar snap in godsnaam niet waarom die 7.9 op imdb staat. Daar moet toch wel ergens magie in die film zitten... en ik zie de magie niet.

5/10

Same here, ook al zijnd de acteerprestaties wel goed en het is natuurlijk een onderwerp dat veel Amerikanen zal aanspreken. Maar verder is het een vrij saaie film.

Een film die beter de perikelen rond een club weergeeft is The Damned Unitred. Dat gaat over voetbal maar is ongeacht het onderwerp gewoon een veel dynamischere film dan Moneyball.

Puncture 5.5/10

Gaat over een drugsverslaafde advocaat die het tegen een groot bedrijf gaat opnemen die zorgt voor de supplies van alle ziekenhuizen in amerika.

Opzich geen slechte film, normaal hou ik echt van zulke films. Maar het verhaal kwam voor mijn gevoel niet echt over te veel gekakkel.

Same here, ook al zijnd de acteerprestaties wel goed en het is natuurlijk een onderwerp dat veel Amerikanen zal aanspreken. Maar verder is het een vrij saaie film.

Een film die beter de perikelen rond een club weergeeft is The Damned Unitred. Dat gaat over voetbal maar is ongeacht het onderwerp gewoon een veel dynamischere film dan Moneyball.

Acteerprestaties had ook ik niks over te klagen. Maar in de hele film gebeurt er gewoon niks. Er komen spelers in beeld waar je van verwacht dat ze enig invloed hebben over het plot. Het ene moment zijn ze er nog en na een scene of 2 zie je ze niet meer. En als Pitt en Hill een deal gaan sluiten wordt het net gedaan alsof dat de meest geweldige shit is van de film.

Voor mij was de film een stel aan elkaar geknoopte nietzeggende scenes. Denk overigens ook als Pitt de hoofdrol niet had, deze film ook nooit een 7.9 op imdb had staan.

Terug
Naar boven