MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik wou vanavond naar Mission impossible gaan, maar de kater is nog te grot. Ga morgen wel :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Inbetweeners Movie.

Grappige film. En dit:
LAURA-HADDOCK.jpg

:heart:

Klopt voor geen meter. Ik heb al zijn shows gezien en wat je zegt is niet waar.

Kan je mij een stuk standup laten zien van een willekeurige black standup comedian van 30 minuten of langer waarin de verschillen tussen blanken en zwarten niet genoemd worden? Of de karaktereigenschappen die gepaard gaan met 1 van de verschillende rassen? Volgens mij bestaat dat niet eens.

Moet trouwens zeggen dat die nare trend ook terug begint te komen bij blanke comedians in NL bv, die altijd met dat politieke geneuzel aankomen. Erg jammer.

Laatst bewerkt:

Sons of anarchy stond ook al op mijn lijstje de rest ook toegevoegd waarvoor dank:thumbs:

Ik heb net de Assault gezien. Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal namelijk een kaping op een vliegtuig door terroristen. Weinig boeiends zeker geen bijzondere film.

Cijfer: 6+

Goede post! Eindelijk een mede curb your enthusiasm liefhebber, briljant is dat!

Check ook:

How to make it in america (entourage achtig)
Six feet under
Game of thrones (ik houd helemaal niet van die costuum shit maar deze was toch wel goed)
LOST natuurlijk, geniaal.

Goede post! Eindelijk een mede curb your enthusiasm liefhebber, briljant is dat!

Check ook:

How to make it in america (entourage achtig)
Six feet under
Game of thrones (ik houd helemaal niet van die costuum shit maar deze was toch wel goed)
LOST natuurlijk, geniaal.
Six feet Under is ook erg goed idd! Wilde die er nog echt bij schrijven maar dacht ach dan kan ik ook Oz schrijven e.d. En Curb is echt hilarisch, vond beter nog dan Seinfeld terwijl ik die toentertijd echt meesterlijk vond. Maar die kerel is ****ing grappig. LOST heb ik voor het eerst gekeken op 2e kerstdag, heb me over laten halen. Drie afleveringen gezien en moet toegeven dat het begint te prikkelen, dus ben ik volledig aan het downloaden. Sowieso kijk ik bij series die goede kritieken ontvangen altijd wel het 1e seizoen, om karakters de kans te geven e.d. How to make it & Game of thrones moet ik nog een keer gaan bekijken, bij die laatste heb ik hetzelfde als jij, maar toch maar eens kans geven dan. Vond the Killing (Deense variant) ook erg goed trouwens, ook iets om te gaan kijken.

Six feet Under is ook erg goed idd! Wilde die er nog echt bij schrijven maar dacht ach dan kan ik ook Oz schrijven e.d. En Curb is echt hilarisch, vond beter nog dan Seinfeld terwijl ik die toentertijd echt meesterlijk vond. Maar die kerel is ****ing grappig. LOST heb ik voor het eerst gekeken op 2e kerstdag, heb me over laten halen. Drie afleveringen gezien en moet toegeven dat het begint te prikkelen, dus ben ik volledig aan het downloaden. Sowieso kijk ik bij series die goede kritieken ontvangen altijd wel het 1e seizoen, om karakters de kans te geven e.d. How to make it & Game of thrones moet ik nog een keer gaan bekijken, bij die laatste heb ik hetzelfde als jij, maar toch maar eens kans geven dan. Vond the Killing (Deense variant) ook erg goed trouwens, ook iets om te gaan kijken.

Six feet is erg sterk. Vond wel vooral echt season 1 briljant, mog veel humor er in. Season 4 was een beetje een dipje.

Curb ben ik het helemaal met je eens. Ik ben ook groot seinfeld fan, curb was dan ook een verademing.

LOST is echt briljant. Ok de karakters lijken wat oppervlakkig en de serie heeft niet de subtiliteit van sopranos ofzo. Maar damn, er is geen 1 serie die zo vermakelijk is als lost.

How to make it ga je zeker tof vinden als je entourage liefhebber bent. Zelfe schrijver ook.

The Wire is ook echt een serie die je gaat waarderen. Ik heb helaas alleen season 1 nog maar gekeken, moet de rest nog zien. Op een rare manier heeft die serie, hoe goed hij ook is, niet de verslavende factor die lost heeft.

Game of thrones is cool. Eerse paar afleveringen moet je even doorheen zitten, maar daarna is het zeker de moeite.

Twin peaks is natuurlijk ook echt goed, zeker de moeite.

Ik zal je tips meenemen.

Six feet is erg sterk. Vond wel vooral echt season 1 briljant, mog veel humor er in. Season 4 was een beetje een dipje.

Curb ben ik het helemaal met je eens. Ik ben ook groot seinfeld fan, curb was dan ook een verademing.

LOST is echt briljant. Ok de karakters lijken wat oppervlakkig en de serie heeft niet de subtiliteit van sopranos ofzo. Maar damn, er is geen 1 serie die zo vermakelijk is als lost.

How to make it ga je zeker tof vinden als je entourage liefhebber bent. Zelfe schrijver ook.

The Wire is ook echt een serie die je gaat waarderen. Ik heb helaas alleen season 1 nog maar gekeken, moet de rest nog zien. Op een rare manier heeft die serie, hoe goed hij ook is, niet de verslavende factor die lost heeft.

Game of thrones is cool. Eerse paar afleveringen moet je even doorheen zitten, maar daarna is het zeker de moeite.

Twin peaks is natuurlijk ook echt goed, zeker de moeite.

Ik zal je tips meenemen.
Yup! The Wire staat bij mij wel in de top 5 van de afgelopen tien jaar qua series. Seizoen 2 en 3 vond ik het beste. Ik ga eens kijken naar Twin Peaks, bedankt. Het is soms goed zoeken want dan lijk je de toppers wel gezien te hebben maar heb weer nieuwe inspiratie! Eerst LOST haha. Dit is the Killing die ik bedoel, je moet er even aan wennen dat taaltje e.d maar later kon ik dat juist waarderen. http://www.imdb.com/title/tt0826760/

Heb ook net How to make it in America gedownload. Ben benieuwd. Wel spijtig dat het gecancelled is.

Ik zie het ja net als Hung en Bored to Death. Jammer van How to make it in America want ik hou wel van meerdere seizoenen. HBO laat Enlightened doorgaan, iemand er iets van gezien? http://www.imdb.com/title/tt1509004/

Kent iemand de serie Deadwood overigens?
http://www.imdb.com/title/tt0348914/

Heb Deadwood alleen maar met flarden gezien, dus kan ik er niet echt iets zinnigs over zeggen. Een van mijn beste kameraden (die ongeveer dezelfde smaak heeft als mij qua films en series, misschien nog iets 'beter') zegt dat het het beste is wat hij ooit gezien heeft. For what it's worth..

Voor de duidelijkheid, het is een filmreview topic, geen topic voor ellenloze discussies over series.

Iemand inderdaad zin om een topic te maken over Tv Series?
'Groot Tv Serie kritiek & review topic'

Is genoeg animo ervoor, en hoeft dit topic niet 'vervuild' te worden.

Heb Deadwood alleen maar met flarden gezien, dus kan ik er niet echt iets zinnigs over zeggen. Een van mijn beste kameraden (die ongeveer dezelfde smaak heeft als mij qua films en series, misschien nog iets 'beter') zegt dat het het beste is wat hij ooit gezien heeft. For what it's worth..
Oke ook maar de download in. Ben denk voor 2012 al voorzien haha.
Voor de duidelijkheid, het is een filmreview topic, geen topic voor ellenloze discussies over series.
Done.
Iemand inderdaad zin om een topic te maken over Tv Series?
'Groot Tv Serie kritiek & review topic'

Is genoeg animo ervoor, en hoeft dit topic niet 'vervuild' te worden.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?p=6394650#post6394650

Mission Impossible: Ghost Protocol: Beste actiefilm van dit jaar. MI keert terug naar de roots van alles, namelijk HET TEAM. Deel 2 & 3 waren voor mij meer een one man show voor Cruise. Nu bij deel 4 merk je dat ze weer het echte mission impossible gevoel willen terughalen door iedereen te laten werken als een team.

De scene met de wolkenkrabber is gewoon gruwelijk. :D Blijkt ook dat Cruise die stunts zelf heeft gedaan. Had ik niet van hem verwacht, petje af voor die man.

Helaas was de bad guy niet echt te bekennen voor mij, niet noemenswaardig. Normaal door een geweldige bad guy te hebben laat je de helden van de film schitteren. Hierin schitterde het team vanzelf al zonder bad guy maar had zoveel beter kunnen zijn door meer interactie met Cruise en de bad guy. Natuurlijk haal je dat gevoel nooit terug met Ethan Hunt en Phelps uit het eerste deel.

Dont be afraid of the dark

Erg lekkere griezelfilm weer met verscheidene schrikmomenten.

beetje jammer dat Katie Holmes een hoofdrol vertolkt, ben geen fan van haar, maar dat mocht de kwaliteit vd film niet drukken.

erg mooi gemaakt, het bloedvergieten dat af en toe voorkomt is wat nep, maar voor de rest vond ik het een zeer geslaagde griezelfilm die ik zeker zou aanraden.

8,5/10

p.s niet geschikt voor iedereen die denkt dat er monstertjes onder je bed leven :P

Gister voor het eerst de matrix trilogie gezien.. Niet zoveel zin om een heel uitgebreide review te schrijven maar..

The Matrix (1)
8.5

The Matrix: Reloaded (2)
6.5

The Matrix: Revolutions (3)
5.5

Ik vond het eerste deel echt heel interessant, de opbouw was dusdanig dat ik een echte goede trilogie had verwacht. Hoewel vaak vaag en onduidelijk, was het verhaal op zich wel boeiend. Alleen jammer genoeg maakte conversatie en spelopbouw in delen 2 en 3 plaats voor "schieten" en "vechten" en onzinnige en ongeloofwaardige schouwspelen.

Wat ik vooral belachelijk vond is hoe die machines te werk gingen toen ze "Zion" infiltreerden... Echt waar, artificiële intelligentie die zo ver geëvolueerd is dat de mens moet onderduiken en dan zoveel fouten maken dat het tenenkrommend is... Nee dat vond ik echt zo slecht dat ik met moeite het af heb gekeken, onzin eersteklas en daarmee vind ik de matrix trilogie als geheel "matig".

Lock, stock and two smoking barrels. Zeer goede film met verschillende verhaallijnen die op een bepaald moment samenkomen, het handelsmerk van Guy Ritchie.
Zeker een aanrader voor wie hem nog niet heeft gezien.
Tofste film die ik ken, al een keer of 5 gezien. Mooie aan de film is dat ie uit alleen maar memorabelen zinnen bestaat eigenlijk. Die uitspraak, dat accent, die woorden, heerlijke film! En natuurlijk de soundtrack, geweldige muziek.

Heeft iemand torrent voor All Stars 2? Er staat er 1 op piratebay maar daar zit geen geluid bij zeggen sommigen in de reacties :(

Terug
Naar boven