Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Usual Suspects

Deze film is gewoon te geniaal. Vind hem zelfs nog 10 keer beter dan Memento die al zo meesterlijk is. Imo moet deze film gewoon op 1 staan in de imdb top 250.

1 is vrij overdreven, maar geniale film ja. Heb hem niet vaker dan 1 keer gezien btw

Vond hem ook overgewaardeerd heb hem zelf al een tijdje geleden gezien en was helemaal niet onder de indruk ofso gewoon leuke film meer niet.
Toch ken ik een aantal mensen die in alle staten zijn als ik dat zeg want die vinden het een meesterwerk.
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

1 dimensionaal moralistisch flutverhaaltje dat het vooral moet hebben van de mooie beelden.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 18:08 ----------

1 is vrij overdreven, maar geniale film ja. Heb hem niet vaker dan 1 keer gezien btw

Zou je wel moeten doen eigenlijk en dan vooral opletten hoe Verbal Kint zich gedraagt in het politiebureau. Zie je gelijk hoe lastig de rol van Kevin Spacey was.

Een meesterlijke film idd! Geef hem ook een 9/10.

Ik vond aan 'the warrior' niet veel aan. Cliché na cliché. karakters met 0.0 diepgang. Ze lijken diepgaand, maar heel hun leven wordt blijkbaar gestuurd door 1 emotie. En vooral de overwinning van het tornooi is helemaal belachelijk. De uiteindelijk winnaar was daarvoor een matige mma'er en nu slaat hij de wereldtop aan gort... Hij kan blijkbaar ook alles incasseren...

4/10

Zou je wel moeten doen eigenlijk en dan vooral opletten hoe Verbal Kint zich gedraagt in het politiebureau. Zie je gelijk hoe lastig de rol van Kevin Spacey was.

Goede tip, want pas achteraf heb je insteek door ja
Zal hem binnenkort nog wel eens kijken ;)

Ik vond aan 'the warrior' niet veel aan. Cliché na cliché. karakters met 0.0 diepgang. Ze lijken diepgaand, maar heel hun leven wordt blijkbaar gestuurd door 1 emotie. En vooral de overwinning van het tornooi is helemaal belachelijk. De uiteindelijk winnaar was daarvoor een matige mma'er en nu slaat hij de wereldtop aan gort... Hij kan blijkbaar ook alles incasseren...

4/10
Ik vond het ook overdreven dat hij alles kon incasseren, vooral van die ene enge dude die topfavoriet was. Maar voor de rest vond ik het wel een goede film.

Kvind de Matrix juist geniaal, film in de bios gezien, wist van tevoren totaal niet waar het over ging, wist ook niet of het een goede of slechte film was. Kzat daar, "hey, best wel een goeie thriller", ineens "wtf?? Aliens? whats happening??", wow, dit verhaal is vet. Even later. "Kung fu??? the ****kk?? Dodging bullets, isthisreallife??! Best movie ever!".

Dat komt omdat de meeste goede comedy s niet in NL bioscopen uitkomen. Er zijn genoeg betere comedy s dan the hangover, zowel 1 als 2.

Noem eens een paar. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van komedies, maar hangover was wel een van de betere van de afgelopen jaren die ik gezien heb.

Laatst bewerkt:
Straks mission impossible: ghost protocol in de bios gaan zien. Ben benieuwd, zijn goede reviews over.

1 dimensionaal moralistisch flutverhaaltje dat het vooral moet hebben van de mooie beelden.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 18:08 ----------

Wel de beste in zijn soort.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 23:25 ----------

Warrior was vet trouwens. Ik vind hem beter dan The Fighter. Zeker de gevechts choreografie.

Fast Five heb ik net gezien en die is bagger op alle vlakken.

Straks mission impossible: ghost protocol in de bios gaan zien. Ben benieuwd, zijn goede reviews over.
Het is 'the darkest hour' geworden omdat iemand met wie ik meeging mission impossible al had gezien. Maar kmoet zeggen, heb me vermaakt met de film. Het 3 d effect was ook een toegevoegde waarde. Gaat over soort soort onzichtbare 'kernlichtjes' die neerdalen op aarde. Als ze mensen raken sterven ze en worden ze as. Klinkt mss raar als ik het zo schrijf, maart was best wel een vermakelijke film.

Laatst bewerkt:
Net Slumdog millionair gezien toch wel een vermakelijk film 7/10.

Straks usual suspects kijken. Ik vertrouw op mijn dbb broeders die hem goed vonden.

Op het einde van the usual suspects, mind=blown. Heel goede film, 8op10.

The Hangover part 2:

Terwijl deel 1 nog een heerlijk nieuw is, voelt deel 2 al als uitgekauwd aan. Zelfde grappen komen terug. Tijgers worden ingeruild voor aapjes. Baby voor opa monnik.
Hij was gewoon een beetje voorspelbaar. Toch wel een paar lachmomentjes gehad, maar lang niet zoveel als bij deel 1.

5.5 / 10

Colombiana:

De film heeft een vrij standaard verhaal, een klein meisje ziet in het begin hoe haar ouders vermoord worden en neemt dan een jaar of 15 laten wraak. Hoewel het een standaard en redelijk voorspelbaar verhaal is vind ik dat het toch een aanrader. De film zit bomvol actie, soms wat over de top maar ik houd er wel van.

7,2/10

4/10

Helemaal mee eens. Op moviemeter heeft Warrior 4 sterren (!!) en stond ook in de top 5 ( dacht ik? ) van 2011. Terwijl Rundskop niet eens in de top 10 stond :(

edit: Warrior staat op 9 in de top van 2011. Drive en Black Swan duidelijk verdiend op 1 en 2.

Terug
Naar boven