AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

This means war - af te halen in dvd kwaliteit momenteel, wel geen ondertitels te vinden

Gaat over 2 geheim agenten die verliefd worden op dezelfde (lekkere) chick - eerst zijn ze beste matties maar eenmaal ze weten dat ze beide dezelfde chic willen word het een strijd om haar te veroveren om een komische manier.

Doet me toch wel denken aan mrs and mss smith.

6/10

This means war - af te halen in dvd kwaliteit momenteel, wel geen ondertitels te vinden

Gaat over 2 geheim agenten die verliefd worden op dezelfde (lekkere) chick - eerst zijn ze beste matties maar eenmaal ze weten dat ze beide dezelfde chic willen word het een strijd om haar te veroveren om een komische manier.

Doet me toch wel denken aan mrs and mss smith.

6/10

was die gisteren ook beginnen zien maar na 45 minuten had ik hem afgezet boeide totaal niet

Hoffa
Gaat over de 'rise & fall' van Jimmy Hoffa, een van de grootste vakbondsleiders uit de Amerikaanse geschiedenis. Geeft een zeer interessant beeld over de intriges en machtspelletjes die ook in die wereld zich afspeelden. Jack Nicholson neemt de hoofdrol voor zijn rekening en Danny DeVito is zijn rechterhand. Deze laatste is ook de director van de film. John C. Reilly speelt ook een bijrol en is vrij belangrijk. Gek om hem te zien in een serieuze rol. Imo wel ondergewaardeerd op IMDB, hoewel de spanningsboog niet altijd even strak stond.
7+/10

The Darjeeling Limited
Gaat over drie broers die met een trein door India reizen en daar zichzelf en elkaar beter leren kennen. Af en toe wel leuke dialogen, maar de film probeert soms te uitdrukkelijk arty farty te zijn en de verwijzingen en metaforen liggen er af en toe ook wel iets te dik op. Enkel in het midden van de film gebeurt iets onverwacht, waardoor mijn aandacht terug gegrepen werd.
Die jongen die sterft in de rivier.
7/10

Mensen die the avengers hebben gezien? Heb er al goede dingen over gehoord.

Zojuist Intouchables gekeken en was zeer verrast. Erg goede film krijgt van mij een dikke 9.

Tucked and dale VS evil

Prachtige komedie!! Heb werkelijk nog nooit zo gelachen toen die gast in die vermaler sprong :o Sommige stuken zijn wel wat minder in de film maar de geniale komische stukken maken dit ruimschoots goed!!

8/10!

American pie: The reunion

Deel 1 van de film echt geweldig leuke humor net als ik gewent was van american pie. Deel 2 van de film iets minder, maar nog steeds wel vermakelijk 7.5/10

Iron Man 2
Had nog eens zin in wat actie en dat is ook precies wat ik gekregen heb. Ben zo geen fan van superhelden, maar Iron Man weet ik wel te waarderen. Het verhaal is natuurlijk niet geweldig en de eerste was beter, maar toch leuke ontspanning. Robert Downey Jr. speelt dat goed en Mickey Rourke is uiteraard ook altijd cool.
7/10

The Sunset Limited
Tommy Lee Jones en Samuel Jackson die in een appartementje zitten en daar discussiëren over God en het leven. Jackson heeft Jones 's morgens kunnen redden van zelfmoord en heeft hem mee naar zijn appartement genomen. Daar begint dan een discussie over het wereldbeeld van beide. Dat van Jones is erg deprimerend, maar als je de film goed vindt, kan je je wel een heel klein beetje erin vinden. :D Film is van HBO en erg leuk, zeker als je van goede dialogen houdt.
7.5/10

[IMDB]The Avengers[/IMDB]

Vanmiddag gekeken, Imax 3D. Geweldige film, nu heb ik ook een zwak voor de "superhero movie", maar deze keek erg lekker weg!

Ga je er kritisch voor zitten dan kun je wel wat onvolkomenheden tegenkomen, maar de film zit vol actie en nogal wat humor. Vooral Ironman is op dreef (zoals we hem kennen), maar ook de Hulk heeft een paar leuke momentjes:D

8/10

Afgelopen 2 weken gezien:

The Change Up
Beetje standaard film waarbij 2 gasten van identiteit wisselen. Sommige stukken zijn wel heel simpel, maar andere zijn juist weer hilarisch!
6,5/10

Drive
Vond er niks aan. Stond op verschillende sites dat deze het best was van 2011. Nou voor mij zeker niet.
6-/10

Girl dragon tattoo
Goede film waar je wel even de tijd voor moet nemen. De film duurt lang, maar heb nergens het gevoel gehad dat deze te langdradig was.
7,5/10

Intouchables
Erg goede film met veel humor
8,5/10

Man on a ledge
Opzich een goede film en een orginele manier tot een bankoverval. Jammer dat er te veel onrealistische stukjes in zitten (die niet hadden gehoeven)
7/10

eens, ik vond The Avengers ook een erg vermakelijke film. Veel actie en mooi gemaakt.
Je moet 'm voor de goede beleving eigenlijk wel in IMAX gaan kijken.

Capote
Gaat over de bekende schrijver Truman Capote, die een boek schrijft over een gewelddadige moord die heeft plaatsgevonden in een klein stadje in Kansas. Tijdens zijn onderzoek ontwikkelt hij een nauwe vriendschap met een van de moordenaars (die al snel gevangen worden). Het geeft een zeer interessant beeld over de mens Capote, die langs de ene kant erg gevoelig is en langs de andere kant ook erg belust is op succes en erkenning. Dat komt heel mooi tot uiting in zijn relatie met de gevangene. Bovendien is zijn stemmetje ook cool. :D Deze film was mij jaren geleden al aangeraden door een klasgenoot en ben blij dat ik 'em eindelijk gezien heb.
7.5-8/10

Beverly Hills Cop
Donderdag avond heb ik blijkbaar altijd zin in iets luchtigers. Daarom maar deze film eens gekeken. Is uiteraard niks geweldigs en de film moet het volledig hebben van het charisma van Eddie Murphy. Leuk om nog eens een beetje als achtergrond op te hebben staan, maar zeker niks speciaal.
7-/10

P.S. Ik hoop dat ik hiermee niet de eeuwige woede van Jesaja mee op mijn hals haal.

Eenzaamheid der priemgetallen gezien. Heel mooie film, met dezelfde ongemakkelijke sfeer als het boek. Bijna luguber zelfs.
Veel is net iets te dichtbij gefilmd, soms shots die eerder in een horror thuishoren, top gedaan.

Wel heel opeens afgelopen.

8.5/10

Intouchables

Ik vond het echt een goede film!! Verhaal was goed, muziek was goed, goed acteerprestaties. Zowel emotioneel als komisch. Deze film is echt een aanrader! Hij komt zeker in mijn top 10!
9/10

Mission to Mars

Van 2000 alweer. Barst van de clichés, domme conversaties, slecht geacteerd, slecht regie ook wat een faal van De Palma. Slechter dan Red Planet ook. Zou er geen tijd aan verliezen tenzij je echt zoals ik al graag sci-fi kijkt. 5/10.

The Avengers, aanrader in 3d.

Intouchables

Ik vond het echt een goede film!! Verhaal was goed, muziek was goed, goed acteerprestaties. Zowel emotioneel als komisch. Deze film is echt een aanrader! Hij komt zeker in mijn top 10!
9/10

Sluit ik me 100% bij aan. Wat een top film!

Terug
Naar boven