- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In time
Vreselijk crappy film met JT and een dude van Mad Men. Verhaal is flinterdun en is een weinig subtiele aanklacht tegen het kapitalisme. Echt niet goed.
5/10
) doet het goed in zn laatste films vind ik. Ben benieuwd of hij de goede rollen in de toekomst zal gaan kiezen en deze lijn doorzet.Hij is echt nog overgewaardeerd op IMDb. Net gekeken, wat een verschrikkelijke film man. Totaal onrealistisch tenenkrommend verhaal/plot dat nergens op slaat. En dan nog de liberale Hollywood propaganda die je heel subtiel gevoederd wordt: zonder de overheid zijn we verloren en veranderen we in een stel sadistische beesten die plots alleen nog maar hun tijd willen vullen met liegen en bedriegen, verkrachten, martelen, moorden, doden in stukken hakken en meer van dat mooisThe Divide
http://2.bp.blogspot.com/_7S0a5hQSm7c/TMWKBEPKHeI/AAAAAAAAADU/jfCtiQ0Lmq0/s1600/The+Divide.jpg
De score op imdb geeft het niet weer, maar ik was best onder de indruk. Vooral vanwege de deprimerende sfeer, het lage tempo en de fantastische muziek. Ik vind Michael Eklund echt geweldig spelen. Underrated acteur imo.
8/10

Is z'n waardering op IMDB zeker waard!Hij is echt nog overgewaardeerd op IMDb. Net gekeken, wat een verschrikkelijke film man. Totaal onrealistisch tenenkrommend verhaal/plot dat nergens op slaat. En dan nog de liberale Hollywood propaganda die je heel subtiel gevoederd wordt: zonder de overheid zijn we verloren en veranderen we in een stel sadistische beesten die plots alleen nog maar hun tijd willen vullen met liegen en bedriegen, verkrachten, martelen, moorden, doden in stukken hakken en meer van dat moois
Ok de tweede helft is boeiend genoeg om je bij het scherm te houden, en de sci-fi en muziek helpt een beetje, maar daarmee is ook echt alles gezegd 5/10.
Deze review vat het verder goed samen: http://www.imdb.com/user/ur20498393/comments Die kerel raad ook een andere film aan: The cold hour.
Timing doet veel als je drama's kijkt hehe. Als ik een drama in de vroege ochtend kijk dan komt die 10x sterker over en denk/praat ik er 5 dagen later soms nog over. Ben dan ook meestal in een aparte mood (diep nadenkend over het leven). Kijk diezelfde film in de namiddag of 's avonds en de impact is stukken minder.Ik heb de film anders geïnterpreteerd. Ik zag een groep mensen met verschillende persoonlijkheden, die op allemaal op hun eigen manier met de tegenslag omgingen. Daarnaast was er natuurlijk ook nog straling van de nucleaire bom, waarvan de effecten niet te voorspellen waren. Ik vond het mooi en af en toe shockerend om te zien hoe de verstandhoudingen in de groep tot stand kwamen en zich uitten. Die emotie werd versterkt door fantastische muziek. Ik heb de film om 1.30 's nachts gekeken, dus waarschijnlijk was ik iets ontvankelijker voor de emotie van het geluid.
Het plot stelt natuurlijk geen **** voor. Maar dat vond ik niet zo erg in dit geval. Dat was volgens mij ook niet de bedoeling van de maker(?).
Net Intouchables gekeken.
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTYxNDA3MDQwNl5BMl5BanBnXkFtZTcwNTU4Mzc1Nw@@._V1._SY317_.jpg
IMDB
Zeker een aanrader, vond het een mooie film.
8.7/10