- Waardering
- 54
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+1, voor mij de beste film van 2012Schrijf eigenlijk nooit meer reviews in dit topic, maar voor deze film maak ik graag een uitzondering.
Intouchables
Wat een geweldige film. Echt waar. Vanaf het moment dat ik de eerste tonen van de soundtrack hoorde kon het voor mij eigenlijk al niet meer mis. Hier en daar zat het er wat dik bovenop. Maar dat maakt allemaal niet uit. Fantastisch gewoon. Ik zag hem gisteren. En heb hem vandaag nog een keer gekeken. Dikke vette 9+ en een absolute must see. Beste film die ik in lange tijd gezien heb.

Volgens de maker is deel twee een disneyfilm vergeleken met deel 3 die volgend jaar uitkomt![]()

Lees net dat er 500 mensen aan elkaar genaaid gaan worden. Te zot!![]()
Heb je trouwens de gecensureerde versie gezien of ongecensureerd? De ongecensureerde versie bevat naar mijn mening een van de ziekste scenes ooit in een filmToch wel één van de meest zieke films die ik tot nu toe gezien heb:
[IMDB]The Human Centipede II (Full Sequence)[/IMDB]
Deel 1 doet het ook best aardig met een paar memorabele momentjes, als je 'm gezien hebt dan kun je je vast wel de "ass to mouth" scene herinneren, maar deel 2 gaat nog even een stukje verder.![]()

Heb je trouwens de gecensureerde versie gezien of ongecensureerd? De ongecensureerde versie bevat naar mijn mening een van de ziekste scenes ooit in een film
scene:
Waar de zwangere vrouw bevalt van haar baby en die vervolgens kapot trapt terwijl ze weg probeert te komen
Heb je trouwens de gecensureerde versie gezien of ongecensureerd? De ongecensureerde versie bevat naar mijn mening een van de ziekste scenes ooit in een film
scene:
Waar de zwangere vrouw bevalt van haar baby en die vervolgens kapot trapt terwijl ze weg probeert te komen