XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

There Will Be Blood is andere regisseur, wel meesterlijke film en beter dan no country, die ik een beetje overgewaardeerd vind. Weet niet wat jullie bedoelen met traag maar je moet wel iemand zijn die een heel verhaal kan volgen zonder om de minuut actie of coole effecten te verwachten. Beetje zoals een goed boek lezen.

Ah, je hebt gelijk. Ik ben in de war met True Grit, ook zo'n masterpiece.

Black Swan
Eindelijk dit pareltje gezien. Was wel een vrij speciale film - iets specialer dan ik verwacht had. Mijn vriendin zei ook dat ze hem 'mooier' had verwacht. :D Maar hij zat wel heel goed in elkaar en het laatste half uur is ronduit subliem. Prachtige geregisseerd en uitstekende acteerprestatie van Portman.
8/10

There Will Be Blood is andere regisseur, wel meesterlijke film en beter dan no country, die ik een beetje overgewaardeerd vind. Weet niet wat jullie bedoelen met traag maar je moet wel iemand zijn die een heel verhaal kan volgen zonder om de minuut actie of coole effecten te verwachten. Beetje zoals een goed boek lezen.

Toen ik mijn reactie plaatste, moest ik al aan jouw review denken:D

Black Swan
Eindelijk dit pareltje gezien. Was wel een vrij speciale film - iets specialer dan ik verwacht had. Mijn vriendin zei ook dat ze hem 'mooier' had verwacht. :D Maar hij zat wel heel goed in elkaar en het laatste half uur is ronduit subliem. Prachtige geregisseerd en uitstekende acteerprestatie van Portman.
8/10

Heb 'm hier ook nog op de harde schijf van mijn hd-recorder staan, maar nog niet gekeken. Maar blijkbaar moet ik dat wel ff doen dan?

The Dictator
Uiteraard is dit een slappe film waar je goed om kunt lachen zoals je van Sacha baron Cohen gewent bent. Sex, zwarte humor en racisme zijn het spectrum aan grappen.

al met al was het weer lachen!

The Dictator
Uiteraard is dit een slappe film waar je goed om kunt lachen zoals je van Sacha baron Cohen gewent bent. Sex, zwarte humor en racisme zijn het spectrum aan grappen.

al met al was het weer lachen!

Ah nice, ik ga 'm morgen checken :D

The Son of no One
Een soort misdaad drama waarin een politieagent (Channing Tatum) geconfronteerd wordt met 2 moorden uit zijn verleden. Leuk om Al Pacino en Ray Liotta in deze film te zien, maar ik had er iets meer van verwacht. Het verhaal verloopt behoorlijk traag en ook het einde laat je met vragen zitten.
6,5/10

Dodgeball: a True Underdog Story

Leuke komedie dit, met een geweldige rol van Ben Stiller als onuitstaanbare sportschooleigenaar. Leuk om Vince Vaughn en Ben Stiller als rivalen te zien en geweldig om Lance Armstrong en Chuck Norris voorbij te zien komen. Ook Christine Taylor blijft leuk om naar te kijken. Het verhaal stelt niet heel veel voor, komt er op neer dat twee sportschooleigenaren tegenover elkaar komen te staan in een trefbalwedstrijd om 50,000 dollar te winnen. Jammer dat het einde redelijk Amerikaans is, het eerste uur blijft leuker.
7,5/10

Ah nice, ik ga 'm morgen checken :D

The Son of no One
Een soort misdaad drama waarin een politieagent (Channing Tatum) geconfronteerd wordt met 2 moorden uit zijn verleden. Leuk om Al Pacino en Ray Liotta in deze film te zien, maar ik had er iets meer van verwacht. Het verhaal verloopt behoorlijk traag en ook het einde laat je met vragen zitten.
6,5/10

Dodgeball: a True Underdog Story

Leuke komedie dit, met een geweldige rol van Ben Stiller als onuitstaanbare sportschooleigenaar. Leuk om Vince Vaughn en Ben Stiller als rivalen te zien en geweldig om Lance Armstrong en Chuck Norris voorbij te zien komen. Ook Christine Taylor blijft leuk om naar te kijken. Het verhaal stelt niet heel veel voor, komt er op neer dat twee sportschooleigenaren tegenover elkaar komen te staan in een trefbalwedstrijd om 50,000 dollar te winnen. Jammer dat het einde redelijk Amerikaans is, het eerste uur blijft leuker.
7,5/10
Leuke film idd!

De rol van Ben Stiller is geniaal in de dodgeball. Best kijk je dan ook gewoon een compilatie van enkel de scene's met Stiller, want de rest van die film is echt gewoon zo tenenkrommend slecht. Ben Stiller scene's: 9, rest van de film: 1, gemiddeld: 5.

Unthinkable
Gaat over Samuel Jackson die een door de US overheid wordt ingehuurd om een terrorist te martelen die, zo claimt hij, 3 nucleaire bommen in 3 grote Amerikaanse steden heeft verstopt. Het begin was maar zo zo, met heel wat clichés, maar ik leefde toch erg mee met het verhaal en zat zelf mij de hele tijd af te vragen hoe ver ik juist zou kunnen gaan voor informatie die potentieel miljoenen levens kan redden. Enkel het einde is wat makkelijk.
Is er nu een vierde bom of niet? Ik kan gerust tegen op einde's, maar dit is gewoon een makkelijk einde waarin de schrijver geen positie moet innemen.
. Vond 'em echt best vermakelijk.
7+/10

Heb gister White Heat gekeken. Echt een brilliante gangsterfilm! Een absolute aanrader, krijgt van mij een 8.5/10. Wel in wit zwart, hij is uit 1949 ofzo.

Unthinkable
Gaat over Samuel Jackson die een door de US overheid wordt ingehuurd om een terrorist te martelen die, zo claimt hij, 3 nucleaire bommen in 3 grote Amerikaanse steden heeft verstopt. Het begin was maar zo zo, met heel wat clichés, maar ik leefde toch erg mee met het verhaal en zat zelf mij de hele tijd af te vragen hoe ver ik juist zou kunnen gaan voor informatie die potentieel miljoenen levens kan redden. Enkel het einde is wat makkelijk.
Is er nu een vierde bom of niet? Ik kan gerust tegen op einde's, maar dit is gewoon een makkelijk einde waarin de schrijver geen positie moet innemen.
. Vond 'em echt best vermakelijk.
7+/10

Vond dit ook wel een goede film. Geeft je toch te denken over hoe ver je mag gaan.

Vond dit ook wel een goede film. Geeft je toch te denken over hoe ver je mag gaan.

Tjah, die discussie over hoe ver je mag gaan.. Ik vind het persoonlijker 'fijner' om na te denken hoe ver ik zelf zou gaan in zo'n situatie. Maar dat zal hoogstwaarschijnlijk toch alleen maar een denkoefening blijven. :D

Dr Strangelove weer eens gezien. Blijft vermakelijk, en eigenlijk helemaal niet ouderwets.
8/10

Act of valor

Had niet echt grote verwachtingen voor deze film aangezien velen het als een promotiefilm zien om het amerikaanse leger te dienen. Het is indd een promotiefilm voor het amerikaanse leger, maar wat voor één! De actiescene's zijn heel goed in beeld gebracht en zéér vernieuwend gefilmd. Ook kunnen de good guys doodgaan in deze film wat ook wel zelden is tegenwoordig.

Enige minpunt zijn de acteerprestaties, die zijn soms echt verschrikkelijk zijn maar de goede actiescene's maken dit ruimschoots goed. Soms is het kameraads schapsgevoel te ver geduwd wat leid tot p*ssy ass quotes die waarschijnlijk zo te vinden zijn op internet, maar opnieuw de actie maakt dit meer dan goed.

7.5/10

Lethal Weapon 1
Ben wel een fan van 80's actie-films. Zit altijd wat nostalgie bij. :D Deze zit ook best goed in elkaar en de acteerprestaties zijn behoorlijk. In ieder geval beter dan Beverly Hills Cop, die ik enkele weken geleden zag. Had deze trouwens nog nooit gezien.
7+/10

Black Swan
8/10

Ja, sowieso checken, man. Ben vrij zeker dat je hem gaat kunnen waarderen.

Gisteren voor gaan zitten en idd zeker de moeite waard! Natalie Portman speelt de rol echt uitstekend. Je wordt goed meegenomen in de sfeer van de film, vooral door haar spel.

Geef de film ook een 8/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Avengers

Eerste deel vond ik vrij middelmatig tot zwak (m'n maat vroeg in de pauze zelfs om door te gaan:roflol:), maar de 2de helft heeft gelukkig alles goedgemaakt en was echt epic. Zaten ook een aantal grappige momenten in. Heb wel het gevoel dat zonder Downey de film een stuk minder zou geweest zijn. 3D trok overigens op niet veel, was precies of je altijd in het scherm keek. Had daarom beter voor de 2D versie gekozen. 8.7 op imdb vind ik ook iets te hoog. 9/10.

Avengers is schitterend!!

Net mib 3 gezien.

Not bad :)

Terug
Naar boven