Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie review sjaak! Film binnenkort ook een x checken.
Bedoel je nu in andere planeet in het melkwegstelsel, of een heel ander sterrenstelsel? Dit verward me haha. I know mierenneukerij![]()

Prometheus ziet er goed uit, iig beter dan Avatar. Ridley Scott is één van mijn favoriete regisseurs. Is het nog belangrijk om de 3D versie te zien vs normaal?
Spijtig van het gebrek aan realisme.
Hoe kan je nu in godsnaam 12 mensen samenbrengen in een loft, waar ze enkele dagen verblijven voor de hele operatie begint, en geen een van de slachtoffers neemt een poging om recht te springen en deduck tape van zijn voeten en handen te halen, desnoods helpen we elkaar, zoiets kan zelfs de grootste dwaas in twintig minuten fixen
Vind films algemeen wel nice met aliens die op aarde wat keet schopen.District 9 ook gezien?Battleship
Wetenschappers zoeken contact met aan gelijkaardige planeet als de aarde. Op een dag komt daar respons op door de 'aliens' in de vorm van 5 ruimtetuigen die landen in de oceaan.
In die oceaan zijn er net 'wargames' aan de gang met amerikaanse en japanse schepen.
Beide kanten proberen contact te zoeken met elkaar maar dit faalt behoorlijk, en uit zekere schrik beginnen ze elkaar maar af te knallen.
Vond het goede film, geen minuut heb ik gemist van deze filmVind films algemeen wel nice met aliens die op aarde wat keet schopen.
8/10
Toch nog altijd het pareltjé van die genre films![Afbeelding niet meer beschikbaar]
The Avengers
Eerste deel vond ik vrij middelmatig tot zwak (m'n maat vroeg in de pauze zelfs om door te gaan), maar de 2de helft heeft gelukkig alles goedgemaakt en was echt epic. Zaten ook een aantal grappige momenten in. Heb wel het gevoel dat zonder Downey de film een stuk minder zou geweest zijn. 3D trok overigens op niet veel, was precies of je altijd in het scherm keek. Had daarom beter voor de 2D versie gekozen. 8.7 op imdb vind ik ook iets te hoog. 9/10.
Ghost Rider 2
Had wel wat verwacht van deze film omdat ik deel 1 ook wel vermakelijk vond. Deel 2 viel me tegen, veel te weinig actie en soms van die "wtf doet die" momenten. Staat de "Rider" een beetje te schreeuwen en met zijn kop heen en weer te bewegen...
De ene keer molt die 20 kerels in 3 seconden en de andere keer heeft die de grootste moeite met 1. Ook was hij wat minder bad-ass, zijn motor al, deel 1 is tenminste een motor wat je bij zoiets verwacht.
Ben trouwens nu "Bigger, faster, stronger" aan het downloaden, iemand deze al gezien en is het de moeite waard?
Niet helemaal mee eens. Heb hem 2x nu in 3d gezien en vond dit de eerste film waar 3d echt toegevoegde waarde had en iedereen die mee was kwam daar ook al mee. Dieptegevoel zie je constant.
Acteerprestaties, verhaal opbouw en special effects zijn echt waanzinnig goed. In mijn ogen helemaal niets op af te keuren. Dit is gewoon de superhelden film zoals deze had moeten zijn vette actie, leuk verhaal, prachtige effecten en af en toe een lolletje tussendoor.
9.5/10
Niet helemaal mee eens. Heb hem 2x nu in 3d gezien en vond dit de eerste film waar 3d echt toegevoegde waarde had en iedereen die mee was kwam daar ook al mee. Dieptegevoel zie je constant.
Acteerprestaties, verhaal opbouw en special effects zijn echt waanzinnig goed. In mijn ogen helemaal niets op af te keuren. Dit is gewoon de superhelden film zoals deze had moeten zijn vette actie, leuk verhaal, prachtige effecten en af en toe een lolletje tussendoor.
9.5/10

Geen pareltje en wel vermakelijk

Amai, en deel 1 was al zo verschrikkelijk slecht.Onlangs deze ook gezien.
Vond deel 1 wel leuk, deel 2 vond ik op sommige momenten zwaar overdreven.. Ook het verhaal was niet zo leuk als het verhaal van deel 1. Ik vond de film over het algemeen niet echt geweldig.
5/10