AAACEEE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dark knight rises.
Wat een k*tfilm zeg. 3 uur lang in bios gezeten en me mateloos geirriteerd aan het aan elkaar geflanste k*t verhaal. Dan te bedenken dat er mensen zijn gestorven om deze film te kunnen zien. Had er veel meer van verwacht.
Ik vond batman begins en the dark knight beide echt goed. Gewoon een leuk verhaal. Er zit een plot in wat ergens op slaat. Vooral the dark knight. beide films die ik cker nog wel zou kijken. Dark knight rises ik zat de hele film eigenlijk te wachten tot ie ging beginnen wat dus nooit kwam. Misschien omdat ik hem zo vond tegenvallen dat ik extra hard ben.
echt typisch jamaicaans.Magic Mike
Best knap dat ze nog een verhaal tussen de stripacts hebben gemaakt.
Flinterdun, maar aardig gefilmd.
5/10
Channing Tatum 10/10![]()
Batman: The Dark Night Rises
Samen met The Expendables 2 de film waar ik het meest naar uit kijk/keek deze zomer. In vergelijking met de vorige film is deze zeker minder goed, maar desondanks wel erg goed.8,5/10Het einde vond ik goed en jammer tegelijkertijd. Geen vervolg (als zijnde Batman in ieder geval) meer, erg jammer. Bane ging op het laatst wel erg makkelijk neer...
Q
Zo mager is ie toch niet.
En hij kan dansen. Mannen met ritmegevoel
Maar laat dit topic niet helemaal ontsporen. Als je niet op mannen valt, is er geen enkele reden om die film te kijken![]()