XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Dark knight rises.

Wat een k*tfilm zeg. 3 uur lang in bios gezeten en me mateloos geirriteerd aan het aan elkaar geflanste k*t verhaal. Dan te bedenken dat er mensen zijn gestorven om deze film te kunnen zien. Had er veel meer van verwacht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vond het ook maar een zware tegenvaller: 6.5/10

Onlangs nog de volgende films gezien:

Get the gringo

Carnage

Best vermakelijke films, Carnage is een vrij korte film maar had ook niet langer moeten duren.

Beide wel een 7.0 denk ik.

Dark knight rises.

Wat een k*tfilm zeg. 3 uur lang in bios gezeten en me mateloos geirriteerd aan het aan elkaar geflanste k*t verhaal. Dan te bedenken dat er mensen zijn gestorven om deze film te kunnen zien. Had er veel meer van verwacht.

Wat vond je van de vorige 2 films dan? Heb wel meer harde kritiek gehoord op deel 3 maar jij gaat wel erg ver.

Ik vond batman begins en the dark knight beide echt goed. Gewoon een leuk verhaal. Er zit een plot in wat ergens op slaat. Vooral the dark knight. beide films die ik cker nog wel zou kijken. Dark knight rises ik zat de hele film eigenlijk te wachten tot ie ging beginnen wat dus nooit kwam. Misschien omdat ik hem zo vond tegenvallen dat ik extra hard ben.

61121415_TheGrey_800x445-thumb-800x445-24740.jpg

[IMDB]The Grey[/IMDB]

Vond de stijl waarin het gebracht werd goed, plot redelijk en afwerking (realisme, cast) wat minder. Zat zeker veel meer in. Ze hadden meer moeten focussen op het personage van Liam Neeson (rest van de cast had eigenlijk al kunnen omkomen in de vliegtuigcrash).

Film kreeg veel kritiek over realisme maar de ondoordachte keuzes van de personages stoorde me niet zo, tenslotte gaat het over onervaren mensen die in een totaal nieuwe omgeving terecht komen, die ook nog eens veel van het lichaam vraagt. Dus logisch dat ze veel fouten maken.

Waar het realisme meer de mist in gaat is hoe de wolven weergegeven worden, klopt niet echt met hoe die beesten irl zijn.

Het gevecht met het alfa mannetje op het laatste vond ik een beetje erover, het was beter geweest als hij zijn hersenen had gebruikt om het beest te slim af te zijn, dan puur simpel geweld. Ik snap dat er een link moest zijn met die spreuk van zijn vader, maar dan nog kwam het beetje idioot over.

Je moet deze film bekijken als een blik in het leven van het personage dat door Neeson gespeeld wordt, en de imperfecties maar even negeren. Dan is het lang niet slecht. 7-/10

Ik kreeg net kippenvel op het moment wanneer liam en het alfa mannetje oog in staan te kijken terwijl hij in zichzelf bezig is.

Had hem tijd geleden al gezien, vond hem zéér vermakelijk!

Vond het toch een van de betere films van begin 2012.

Ik vond batman begins en the dark knight beide echt goed. Gewoon een leuk verhaal. Er zit een plot in wat ergens op slaat. Vooral the dark knight. beide films die ik cker nog wel zou kijken. Dark knight rises ik zat de hele film eigenlijk te wachten tot ie ging beginnen wat dus nooit kwam. Misschien omdat ik hem zo vond tegenvallen dat ik extra hard ben.

Je miste actie?

21 Jump Street

Gewoon hilarisch, prima cast en cameo's. Misschien als je hem voor de tweede keer ziet, dat je minpunten tegen kan komen, maar de eerste indruk was voor mij:

8/10

Shottas

Het is een gangsterfilm dus je moet er van houden, zelf vind ik zulke films altijd wel leuk.
Zit wel een verhaal in.
2jonge kinderen die later gangsters willen worden en jamaica/miami willen bezitten.
wel veel, Rootclat (of hou je dat ook schrijft) en ....clat enz. :p echt typisch jamaicaans.

7,5/10

Net terug van de nieuwe Batman. Idd heel matige film, beetje te vergelijken met de eerste waar ik ook nix aan vond. Plat verhaal, en de personages zijn ook weeral vlakjes.

Zoals beloofd, lijstje van afgelopen vijf maanden op Aruba.

This Means War
Leuke film, zeer vermakelijk en origineel uitgevoerd. Twee geheim agenten die er achterkomen dat ze hetzelfde meisje leuk vinden en elkaar af proberen te troeven. Erg leuk.
8/10

Wanderlust
Verhaal over een stel dat in een sekte van hippies terecht komt. Grappig, maar niet erg sterk. Heeft leuke momenten maar dat is het ook wel.
6/10

21 Jump Street
Beste komedie die ik hier heb gezien. Erg grappig en leuk gespeeld. Verhaal is ook redelijk uniek.
9/10

The Hunger Games
Goed verhaal, erg goede film. Eén van de weinige films die echt voor de volle 100% mijn aandacht kon vasthouden. Jammer van de hype er omheen.
9/10

American Pie: The Reunion
Beetje een tegenvaller ten opzichte van de voorgaande films. Desondanks wel vermakelijk.
7/10

Think Like A Man
Grappige film! Origineel verhaal en leuk gespeeld.
8/10

Marvels The Avengers
AWESOME. Lang op gewacht en het stelde me zeker niet teleur. Goede combinatie tussen actie en humor. Heb 'm zelfs twee keer gezien.
9/10

Battleship
Maat van me keek er lang naar uit, dus ik maar mee gegaan. Opzich grappige film, maar wat een zwak (en makkelijk) einde...
6/10

Men In Black III
Qua verhaallijn de beste film die ik hier heb gezien. Ik was bang voor het standaard slechte aliën/maak dood-verhaal, maar ik ben bijzonder goed verrast. Toppertje.
9/10

Prometheus
Ik wist niet dat de film bedoeld was als de voorloper van de Aliën reeks. Toen ik het nog niet wist vond ik het echt een k*tfilm. Het einde is beter te plaatsen als je het wel weet, maar dat maakt de film niet veel beter.
5/10

Ice Age 4
Vermakelijke film, maar dezelfde opzet zoals de vorige delen. Grappig, nothing more.
7/10

The Amazing Spiderman
Meh, de vorige was véél beter en diepgaander. Slechte acteurs kon ik me vooral aan storen.
6/10

Ted
Leuke, vermakelijke film. Heb goed gelachen, maar daar blijft het ook wel bij.
6,5/10

Savages
Goede film, stereotype verhaallijn, maar opzich goed in elkaar gezet.
7/10

Batman: The Dark Night Rises
Samen met The Expendables 2 de film waar ik het meest naar uit kijk/keek deze zomer. In vergelijking met de vorige film is deze zeker minder goed, maar desondanks wel erg goed. Het einde vond ik goed en jammer tegelijkertijd. Geen vervolg (als zijnde Batman in ieder geval) meer, erg jammer. Bane ging op het laatst wel erg makkelijk neer...
8,5/10

Q

Magic Mike
Best knap dat ze nog een verhaal tussen de stripacts hebben gemaakt. :D
Flinterdun, maar aardig gefilmd.
5/10

Channing Tatum 10/10 :heart:

Zo mager is ie toch niet.
En hij kan dansen. Mannen met ritmegevoel :heart:

Maar laat dit topic niet helemaal ontsporen. Als je niet op mannen valt, is er geen enkele reden om die film te kijken ;)

Batman: The Dark Night Rises
Samen met The Expendables 2 de film waar ik het meest naar uit kijk/keek deze zomer. In vergelijking met de vorige film is deze zeker minder goed, maar desondanks wel erg goed.
Het einde vond ik goed en jammer tegelijkertijd. Geen vervolg (als zijnde Batman in ieder geval) meer, erg jammer. Bane ging op het laatst wel erg makkelijk neer...
8,5/10

Q

Moest je dat er nou bij zetten??

Terug
Naar boven