AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik moet ze ook nog zien... Al me Matties verklaren me voor gek :p ben van plan een keer op een dooie zondag ze allemaal te marathonnen xD
Zou ik echt niet doen man xD De drie films samen zijn langer dan 10u

Ik zou ze wel minstens in 720p downloaden kopen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net gezien. Simpele maar aardig goede film.

[IMDB]Iron Sky[/IMDB]

Voor een film die over nazi's op de maan gaat is dit een erg voorspelbare, saaie en humorloze productie. Ook teveel clichés en flauwe grapjes om je aan te ergeren. Paar leuke scenes en aardige graphics kunnen het geheel ook niet redden. Snap niet hoe dit een 6.3 krijgt op imdb. 5/10 voor de moeite, echt een afrader.
T.. Het is een film over nazi's op de maan die de aarde willen veroveren.. Hoe kun je dat nu niet vet vinden?

The Book Of Eli

Begon erg goed maar werd jammer genoeg alsmaar teleurstellender.
Vooral wanneer bleek dat het belangrijke boek die hij meedroeg, beschermde en naar het westen bracht de bijbel was.:o
Uiteindelijk keek ik enkel nog om Mila Kunis bezig te zien. Precies de oppervlakkige cheesy blockbuster versie van The Road. 4,5/10.

The Book Of Eli

Begon erg goed maar werd jammer genoeg alsmaar teleurstellender.
Vooral wanneer bleek dat het belangrijke boek die hij meedroeg, beschermde en naar het westen bracht de bijbel was.:o
Uiteindelijk keek ik enkel nog om Mila Kunis bezig te zien. Precies de oppervlakkige cheesy blockbuster versie van The Road. 4,5/10.

k*t film idd

Vrienden van mij waren laatst ook al zo'n film aan het kijken, die je gewoon moet zien alleen om de titel

Nazis at the center of the earth :roflol:

Of abraham lincoln vampire hunter........ the **** :').

Net Don't say a word gezien. Ik vond het een goede film! imdb geeft imo een lage score 5.9/10, ik vind het een 7.5/10 waard.

En brittany Murphy hhnnnnnngggggg

edit: ik lees nu pas dat ze in 2009 is overleden :eek: RIP

Trouwens, als je niet weet welke films er allemaal zijn.. ik gebruik deze site http://www.movie-forumz.tv/forumdisplay.php?f=1. Goed overzichtelijk en komt er meestal wel nieuwe films tegen. Tenminste, ik dan. Weet niet hoeveel films jullie al hebben gezien. :p

Changeling
Deze stond al heel lang klaar, maar ben er nooit toe gekomen om hem te kijken. Gisteren dan eindelijk maar eens opgezet met de vriendin. De film speelt zich af in de jaren '30-'40 en gaat over een moeder die thuis komt en merkt dat haar kind verdwenen is. Daarna roept ze de hulp in van de LAPD om hem terug te vinden, maar die zijn niet erg behulpzaam.
Het was over het algemeen een erg goeie film en de lengte (2u30) werd op geen enkel moment vervelend. De enige, kleine minpuntjes die ik heb over de film zijn het feit dat de film met momenten wel erg fel op je emotie probeert te werken (acteerprestatie van Angeline Jolie + overdreven muziek) en het Hollywood-einde
het verdwenen kind is uiteraard een held geweest voor de andere jongetjes en wie weet leeft hij nog
. Anders was het een dikke 8 geweest. Nu:
7.5-8/10

Terug
Naar boven