harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind het net andersomDe 2de film; dark knight, vond ik veruit de minste van de trilogie.
En wat betreft de critics **** them. Wat een totale bullshit dat de film langdradig of wat dan ook zou zijn. Dit is een film van Inception formaat, in mijn ogen zelfs een tikkeltje beter. Steekt met kop boven deel 2 uit.
Al met al een mooie trilogie.Vind het net andersomAl met al een mooie trilogie.
Harvey Dent stoorde me mateloos in de vorige film, dat hij nog kon leven met een half afgeblazen gezicht. Het realistische miste ik dus in die film. Dat maakt de 1 ste en 3de deel zo goed in mijn ogen, dat het menselijk is... en dat we niet met een of andere spidermonkey te maken hebben.
Maar idd, hoe je het ook went of keert, mooie trilogie. Zo niet een van de beste.
Als je op dat soort dingen gaat zeiken dan kan je beter naar een andere genre gaan kijken. Voor realisme kan je beter naar speelfilms gaan kijken ipv films gebaseerd op strips.
[IMDB]Orphan[/IMDB]
Prima horror/thriller. Goed geacteerd (vooral de kinderen en moeder) en spanning goed opgebouwd en erin gehouden tot het einde. Plot is wel wat standaard buiten de twist die veel goedmaakte. Ik volg de imdb score.
8.1/10 op IMDB en volledig terechte score, prachtige docu met beelden van 1994 tot 2011; hallucinant om te zien hoe je schuldig kunt bevonden zijn met flinterdun bewijs. wrong time; wrong place, wrong friends, wrong face and you're ****ed... Goeie muziek ookA further investigation into the arrest of three teenagers convicted of killing three young boys in Arkansas who spent nearly 20 years in prison before being released after new DNA evidence indicated they may be innocent.