Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Batman dark knight rises.

Ik ga geen uitgebreide review schrijven.

Acteer werk was erg goed (zowat heel de inception cast was aanwezig).
Opbouw goed.
Verhaal goed.

Ik kan hoogstens 1 negatief punt opnoemen wat ik niet ga doen ivm spoiler.

Beste film van de laatste jaren. 9.5/10

The Dark Knight Rises

9/10 - Simpel weg omdat een 10 niet echt haalbaar is. Voor mij de hoogste score sinds The Dark Knight. Super acteerwerk, Bane ook zeer goed gecast (Tom Hardy). Heeft heel wat kilo's moeten pakken zelfs na Warrior. Christian Bale spreekt voor zich. Ik vond Anne Hathaway ook goed gecast als Catwoman ook al wordt dat term niet gebruikt in de film.

Enige negatieve voor mij is de speeltijd (bijna 3 uur). Ik heb alleen een Pathe in de buurt en daar is geen pauze. De halve bios is wel ergens in de film gaan pissen en dan mis je toch weer een paar minuten - heb ik zelf een enorme hekel aan maar als je blaas op knappen staat. :)

Dark knight rises, 9/10
Ietsjes minder dan de vorige, maar nog steeds epic

Dark Knight Rises
Wat een spektakel!
Geweldig verhaal, leuk ook hoe er opeens allerlei bekende karakters in verweven zijn.
Je moet m ook echt in de bios op IMAX zien.
Leuke grapjes ook + een bizarre plotwending. Prima geacteerd, al is de schurk wat minder als in de vorige film.
Geen moment verveeld en niet eens gemerkt dat ie zo lang duurde eigenlijk

9/10

Kriebels! :D

Geloof dat ik toch maar naar de bios moet dan!

Sommige critics hebben er harde kritiek op als ik dat zo lees. Score op RT van critics is stuk lager dan vorige film.

Misschien toch eens naar Antwerpen gaan om hem in IMAX te kijken.

De 2de film; dark knight, vond ik veruit de minste van de trilogie.
En wat betreft de critics **** them. Wat een totale bullshit dat de film langdradig of wat dan ook zou zijn. Dit is een film van Inception formaat, in mijn ogen zelfs een tikkeltje beter. Steekt met kop boven deel 2 uit.

De 2de film; dark knight, vond ik veruit de minste van de trilogie.
En wat betreft de critics **** them. Wat een totale bullshit dat de film langdradig of wat dan ook zou zijn. Dit is een film van Inception formaat, in mijn ogen zelfs een tikkeltje beter. Steekt met kop boven deel 2 uit.
Vind het net andersom :D Al met al een mooie trilogie.

Vind het net andersom :D Al met al een mooie trilogie.

Harvey Dent stoorde me mateloos in de vorige film, dat hij nog kon leven met een half afgeblazen gezicht. Het realistische miste ik dus in die film. Dat maakt de 1 ste en 3de deel zo goed in mijn ogen, dat het menselijk is... en dat we niet met een of andere spidermonkey te maken hebben.

Maar idd, hoe je het ook went of keert, mooie trilogie. Zo niet een van de beste.

Even off topic. Hoe zit het eigenlijk met die bioscopen in Nederland? Zijn die wat goed? Want ik zie vaak Nederlanders die in België naar de bioscoop komen (metropolis, antwerpen)

Harvey Dent stoorde me mateloos in de vorige film, dat hij nog kon leven met een half afgeblazen gezicht. Het realistische miste ik dus in die film. Dat maakt de 1 ste en 3de deel zo goed in mijn ogen, dat het menselijk is... en dat we niet met een of andere spidermonkey te maken hebben.

Maar idd, hoe je het ook went of keert, mooie trilogie. Zo niet een van de beste.

Als je op dat soort dingen gaat zeiken dan kan je beter naar een andere genre gaan kijken. Voor realisme kan je beter naar speelfilms gaan kijken ipv films gebaseerd op strips.

Als je op dat soort dingen gaat zeiken dan kan je beter naar een andere genre gaan kijken. Voor realisme kan je beter naar speelfilms gaan kijken ipv films gebaseerd op strips.

Ik zeik niet..

De opbouw in de 1ste en 3de film vind ik erg goed gedaan. De diepte punten in 1 en 3. Dat miste ik in 2. Begrijp me niet verkeerd, deel 2 vond ik hartstikke goede film, enkel steekt deel 1 en 3 er boven uit in mijn ogen.

Laatst bewerkt:
[IMDB]Orphan[/IMDB]

Prima horror/thriller. Goed geacteerd (vooral de kinderen en moeder) en spanning goed opgebouwd en erin gehouden tot het einde. Plot is wel wat standaard buiten de twist die veel goedmaakte. Ik volg de imdb score.

Ik zal morgen even een stuk of 13 films becijferen die ik hier op Aruba heb gezien. Het kan zijn dat ik films gezien heb die in NL nog niet uit zijn, maar dat weet ik niet zeker.

De eerste film waar ik vanavond heen ben geweest was Savages. Redelijke hardcore films over een ontvoering van een meisje, jongens moeten haar redden, beetje een standaard plot. Soms redelijk hardcore omdat er werkwijzes van drugskartels in verwerkt zijn, verhaallijn (zoals ik al zei) redelijk standaard maar met goeie twists. Al met al een 7/10.

To be continued (maandag Batman, kan niet wachten!).

Q

[IMDB]Orphan[/IMDB]

Prima horror/thriller. Goed geacteerd (vooral de kinderen en moeder) en spanning goed opgebouwd en erin gehouden tot het einde. Plot is wel wat standaard buiten de twist die veel goedmaakte. Ik volg de imdb score.

Klopt gruwelijke film die je zeker nog kan verrassen! goed gecast is ze ook btw. 7,5/10

The dark Knight Rises hoef ik denk ik geen woorden meer over te zeggen. De pagina staat er hier vol mee. Geweldige film! een must see!
9,5/10

beste trilogy ever?

afgezien van LOTR maar is persoonlijk.

Paradise lost 3 purgatory gisteren nog eens op acht en eerder dit jaar op canvas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=Tk9mpVDtqSM

A further investigation into the arrest of three teenagers convicted of killing three young boys in Arkansas who spent nearly 20 years in prison before being released after new DNA evidence indicated they may be innocent.
8.1/10 op IMDB en volledig terechte score, prachtige docu met beelden van 1994 tot 2011; hallucinant om te zien hoe je schuldig kunt bevonden zijn met flinterdun bewijs. wrong time; wrong place, wrong friends, wrong face and you're ****ed... Goeie muziek ook

Mochten er geïnteresseerden zijn; de film begint met een vermelding dat er beelden van de crime scene getoond zullen zijn en dat het niet voor gevoelige kijkers bestemd is. Ze tonen effectief de lichamen van die jongens in close up, dus het is geen loze waarschuwing.

Die moet ik ook nog eens checken, die hierboven staat.

Captain America: The First Avenger
Tjah, wat moet je hierover zeggen. Gewone stripheldenfilm. Helemaal niets speciaals. Had er wel wat meer van verwacht.
6-6.5/10

Terug
Naar boven