- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harold and Kumar go to White Castle
Superbad
The Hangover
Etcetc
Weet iemand nog n goede 'american pie' achtige film? Niet perse net als, maar een bietje feesterig (humor? karma.
Kennen jullie nog meer films als dit? Waarin je mind gewoon word weggeblazen in het verhaal.
Vond superbad redelijk saai ofja, na 40 min afgezet misschien niet moeten doen?
In plaats daarvan shutter island gekeken. Nondejuh.
Wat een film, als je hem nog niet gezien hebt KIJKEN!
Verhaal is echt een 10/10.
http://www.imdb.com/title/tt1130884/
Imdb 8.0
Kennen jullie nog meer films als dit? Waarin je mind gewoon word weggeblazen in het verhaal.
Superbad zeker uitkijken wordt alleen beter.
http://www.rottentomatoes.com/m/1198124-shutter_island/movies_like_1198124-shutter_island/
Inception was ook cool idd. Ook the game was erg tof. Verder the usual suspects etc, maar van dat aoort films.
Taken 2
Aangezien ik de eerste vet vond de 2de ook maar een kans gegeven.
Zelfde formule van de éérste film, maar zeker vermakelijke film!
Terug vette realistische actie (vergeleken met andere films) en af en toe coole shit hoe hij zaken voor elkaar krijgt. Minder vond ik de 'te' shaky cam bij sommige vechtscene's..
7.5/10

Taken 2
Aangezien ik de eerste vet vond de 2de ook maar een kans gegeven.
Zelfde formule van de éérste film, maar zeker vermakelijke film!
Terug vette realistische actie (vergeleken met andere films) en af en toe coole shit hoe hij zaken voor elkaar krijgt. Minder vond ik de 'te' shaky cam bij sommige vechtscene's..
7.5/10
Kan hier helaas geen torrent van vinden. Heb jij deze misschien?I saw the devil (2010)
Zuid-Koreaanse revenge horrorfilm.
Vrouw wordt vermoord door serial killer. De echtgenote van de vrouw blijkt een special forces gast te zijn die de serial killer gaat opjagen en hem zodoende een koekje van eigen deeg geeft. Voor de rest ga ik niks verklappen anders verpest ik de film, maar het is een must see!
Mocht je niet van bloed houden... deze film dan maar overslaan.
8.5/10
Kan hier helaas geen torrent van vinden. Heb jij deze misschien?