Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onlangs ook Talledega Nights gezien met Will Ferrell, Sacha Baron Cohen en John C. Reilly. Typisch wat je kan verwachten van een film met deze cast en als je dat soort films wel kan smaken, is dit wel een aanrader.
Onlangs ook Talledega Nights gezien met Will Ferrell, Sacha Baron Cohen en John C. Reilly. Typisch wat je kan verwachten van een film met deze cast en als je dat soort films wel kan smaken, is dit wel een aanrader.
ik heb de film ted gekeken, was opzich grappig maar duurde te lang.
5/10
+1gezien je leeftijd snapte je waarschijnlijk niets van de conversaties...
die had ik ook gedownload omdat ik het vaak voorbij zag komen op spotliteKiller Joe
Mooie rol van Matthew McConaughey. Een redelijk bizarre film, maar wel vermakelijk. Einde was ook best vreemd.
7.5/10

Even kijken dan.
Gisteren en eergisteren gezien,
The Campaign: leuke droge humor met o.a. Will Ferrel en Zach Galifianakis (7/10).
The Watch: film slaat nergens op, daarom kon ik het wel waarderen haha (6,5/10).

Vanavond Savages maar eens checken, is te dl-en btw.
Ik heb hem al binnen, er is helaas nog geen ondertiteling (nog niet goed gezocht)Vanavond Savages maar eens checken, is te dl-en btw.
SAVAGES
Opzich vermakelijke film, goede acteurs, verhaallijn is wel redelijk. Alleen had ik van Oliver Stone meer verwacht. Tevens net iets te lang naar mijn mening (131 minuten)
desalniettemin een redelijk actie / drama film; 7-
![]()
http://www.imdb.com/title/tt1615065/
Savages gezien en toch beetje teleurgesteld. Travolta en Benicio acteren wel naar verwachting. Verhaal kwam traaaag op gang en de eerste helft was onvoldoende, verhaal rammelt ook aan alle kanten. Een mager zesje. Denk dat ik volgende week naar end of watch ga, die is wat sneller verwacht ik.
Savages, goede film.
Lekker grof en best goed geacteerd!!
http://1.bp.blogspot.com/-iJM0tNqiY...gvnUJONE8/s1600/Savages+Benicio+Del+Toro.jpeg