MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

De laatste 3 zijn gebaseerd op de boeken en daar is het personage van Bond iets anders. In alle drie de films blijft Bond gewoon hetzelfde zoals het moet zijn ; kalm en precies.

Onlangs ook Talledega Nights gezien met Will Ferrell, Sacha Baron Cohen en John C. Reilly. Typisch wat je kan verwachten van een film met deze cast en als je dat soort films wel kan smaken, is dit wel een aanrader.

Onlangs ook Talledega Nights gezien met Will Ferrell, Sacha Baron Cohen en John C. Reilly. Typisch wat je kan verwachten van een film met deze cast en als je dat soort films wel kan smaken, is dit wel een aanrader.

Zeker leuke film, mits je er van houdt

Super coole film, zeker 1 van de betere in het genre.

Black Swan

Wat een heerlijk intense film. Weet eigenlijk niet eens wat ik nu net gezien heb.
Prachtig gedaan.

8/10

[IMDB]The Watch[/IMDB]

Af en toe kunnen lachen, maar stelt verder niet zoveel voor.

6/10

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 10:37 ----------

[IMDB]The Amazing Spider-Man[/IMDB]

Visueel mooi, maar de uitwerking van het verhaal valt me dan weer tegen. Zou van mij ook wel wat rauwer mogen, maar dat past niet echt bij Spiderman.

7/10

Even kijken dan.

Gisteren en eergisteren gezien,

The Campaign: leuke droge humor met o.a. Will Ferrel en Zach Galifianakis (7/10).
The Watch: film slaat nergens op, daarom kon ik het wel waarderen haha (6,5/10).

ik heb de film ted gekeken, was opzich grappig maar duurde te lang.

5/10

Killer Joe

Mooie rol van Matthew McConaughey. Een redelijk bizarre film, maar wel vermakelijk. Einde was ook best vreemd.

7.5/10

Killer Joe

Mooie rol van Matthew McConaughey. Een redelijk bizarre film, maar wel vermakelijk. Einde was ook best vreemd.

7.5/10
die had ik ook gedownload omdat ik het vaak voorbij zag komen op spotlite :P
vond het maar een rare film....

Anyway mijn review

WILD HOGS (2007)
Comedy
Verhaal gaat over een paar vrienden die vastgeroest zitten in hun leven en weer even wild en vrij willen zijn.
Vermakelijke film. Redelijk originele comedy. geef het een 7
http://www.imdb.com/title/tt0486946/
MV5BMTQ4MTE5MjY5OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNDEwMzUzMw@@._V1._SY317_CR0,0,214,317_.jpg

Safe

Echt actiefilm. Flinterdun verhaal, Statham vs Chinese maffia vs Russische maffia vs politie, hoge bodycount in het centrum van NY.
Kijkt wel lekker weg!

6.5/10

The Avengers
Iedereen zal wel weten waarover dit verhaal gaat. Het is al bij al wel een vermakelijke actiefilm, maar sommige momenten vond ik em toch te langdradig. 130 minuten is gewoon veel te veel voor zo'n film. De 8.4 op IMDB is ook erg overdreven.
7-7.5/10

Total Recall 2012: erg flauw afkooksel van het origineel met onze Arnold, pluspuntje zijn wel Jessica Biel & Kate Beckinsale 5/10

Even kijken dan.

Gisteren en eergisteren gezien,

The Campaign: leuke droge humor met o.a. Will Ferrel en Zach Galifianakis (7/10).
The Watch: film slaat nergens op, daarom kon ik het wel waarderen haha (6,5/10).

En ik ga deze dan eens checken. :D

Vanavond Savages maar eens checken, is te dl-en btw.

Laat even weten hoe ie was. Recensies zijn heel uiteenlopend nl.

Vanavond Savages maar eens checken, is te dl-en btw.
Ik heb hem al binnen, er is helaas nog geen ondertiteling (nog niet goed gezocht)

Tijdje geleden had ik wel een goede review gelezen

Edit:
SAVAGES
Opzich vermakelijke film, goede acteurs, verhaallijn is wel redelijk. Alleen had ik van Oliver Stone meer verwacht. Tevens net iets te lang naar mijn mening (131 minuten)
desalniettemin een redelijk actie / drama film; 7-

MV5BMTk0ODIyNDAyMF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTQ5Nzg3Nw@@._V1._SY317_.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1615065/

Savages gezien en toch beetje teleurgesteld. Travolta en Benicio acteren wel naar verwachting. Verhaal kwam traaaag op gang en de eerste helft was onvoldoende, verhaal rammelt ook aan alle kanten. Een mager zesje. Denk dat ik volgende week naar end of watch ga, die is wat sneller verwacht ik.

Ted; 7.8

The campaign; 7.0

Savages; 7.8

Terug
Naar boven