XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Fire with fire

5/10

beetje bekend verhaal

Heeft iemand season 1 van homeland gezien?

Weet iemand snel nog een goede film die vanavond kan kijken ?

Liefst Drama:)

De bekende zoals, Green mile, Shawshank Redemption, Forrest Gump & Intouchables al gezien :D

Book of Eli

Nog leuker als je m een tweede keer ziet.
Prachtige beelden, vette actiescenes en origineel verhaal.

7.5/10

Zag nu opeens dat Gary Oldman Gordon is in de nieuwe Batmanfilms. :eek: Mind was blown.

Book of Eli

Nog leuker als je m een tweede keer ziet.
Prachtige beelden, vette actiescenes en origineel verhaal.

7.5/10

zeer sterk verhaal!

zoek een (goede) film voor vnv met goede humor, beetje american pie look a like, al veel te veel gezien dus mogelijkheden krimpen. iemand tips?

zeer sterk verhaal!

zoek een (goede) film voor vnv met goede humor, beetje american pie look a like, al veel te veel gezien dus mogelijkheden krimpen. iemand tips?

Strange Wilderness? De humor moet je wel liggen (behoorlijk droog) maar hij beviel mij prima.

Vanavond `Requiem for a dream` kijken. morgen de review!

schijnt een epische gekke film te zijn?

Average? Heeft niets met drugscene te maken. Is gewoon een verschrikkelijke film. Aangrijpend, echt een van de indrukwekkendste films die ik ooit gezien heb.

Ligt aan de manier van filmen, de muziek, echt doffe ellende :D

Zag nu dat Pi en Black Swan ook van dezelfde regisseur zijn. Herkenbare stijl.

hm eerst ajax kijken natuurlijk. denk dat het dan morgen wordt. maar ben benieuwd!

één van de weinige films die ik persoonlijk een beetje overrated vind. Zeker geen slechte film, maar ook niet zo speciaal.

omg heiligschennis. Toch wel één van de meest speciale hedendaagse films die ik al gezien heb. Maar je moet een drama en Aronofsky liefhebber zijn.

Requiem of a Dream net gekeken, weet niet wat ik ervan moet vinden haha..

Nu 12 angry men aan het binnenhalen, kijk normaliter nooit oude films (Slechte eigenschap), maar ik gooi mijn vertrouwen dit keer op Big T (en zijn top 10) en probeer er eentje uit.

http://www.imdb.com/title/tt0050083/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven