AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gisteren

Spider man (2012)
Had er wel meer van verwacht, komt niet in de buit van de batman reeks.
6/10

The campaign
Goeie (komedie) acteurs waar je véél van verwacht. Het is wel grappig maar er zitten jammer genoeg veel dode momenten in de film.
6.8/10

Vandaag

'safe'
Jason statham doing his thang. Gaave vechtscene's, film is niet alledaags gefilmd. Vond hem wel goed kijken.
7/10

Iron sky
Niet alledaagse film, leuk verhaal, leuke humor, lekkere chick, leuk einde,..
7.5/10

dark shadows gekeken, (comedy, fantasy)

6,9/10

De film was leuk, grappig en op zich ook origineel, afgezien het feit dat er vampieren heksen geesten enz in voorkomen.

toch mist het ergns iets, net dat beetje om er 7+ voor te geven.

ofc johnny depp weer in zijn comedische rol, blijft leuk

Gister heb ik Gran Torino gekeken met Clint Eastwood.

Opzich is het een hele goede film maar er zitten alleen te veel lange dode en saaie stukken in.

Er zitten wel een paar hele goede scenes tussen dat hij als oud mannetje de strijd aan gaat tegen de lokale gangs die de buurt hebben overgenomen. En verder van die typische Clint Eastwood badass stukken.

7/10

12 angry men gekeken.

http://www.imdb.com/title/tt0050083/

Ik geef het een 8/10.
Vooral gezien de tijd waarin de film is gemaakt, hoe weinig ervoor is gebruikt. En hoe geboeid ik toch kon zijn door de film.

Gister the bay gezien bij de sneak preview. Slechtste film ooit :)

Gister heb ik Gran Torino gekeken met Clint Eastwood.

Opzich is het een hele goede film maar er zitten alleen te veel lange dode en saaie stukken in.

Er zitten wel een paar hele goede scenes tussen dat hij als oud mannetje de strijd aan gaat tegen de lokale gangs die de buurt hebben overgenomen. En verder van die typische Clint Eastwood badass stukken.

7/10
er zit natuurlijk wel redelijk wat diepgang achter die film waardoor het een bazenfilm is

poging gedaan tot film kijken gisteravond,

begon met tape 407 (aka area 407)
horror film, 2 zusjes gaan met vliegtuig van NY naar LA, hebben eigen camera bij waarmee ze onderweg filmen, plane crash (vliegtuig compleet aan flarden voorstuk volledig weg en overige delen volledig uitgebrand, mensen hebben wat wonden thats it..

midden in de nacht uiteraard en ze horen vreemde geluiden,

dat was het moment waarop ik er dus nog weinig zin in had, en mijn vriendin vond het bloed van die wonden maar niks, dus afgezet na zon 30-40 min. (imdb gaf 3,7 oid)

daarna strange wilderness aangezet (comedie)
ook na half uur afgezet, zat me enorm te ergeren aan die hoofdpersoon, weinig spanning, al waren de grappen soms wel leuk. was het kijken naar een scherm gwoon beu denk ik.

poging gedaan tot film kijken gisteravond,

begon met tape 407 (aka area 407)
horror film, 2 zusjes gaan met vliegtuig van NY naar LA, hebben eigen camera bij waarmee ze onderweg filmen, plane crash (vliegtuig compleet aan flarden voorstuk volledig weg en overige delen volledig uitgebrand, mensen hebben wat wonden thats it..

midden in de nacht uiteraard en ze horen vreemde geluiden,

dat was het moment waarop ik er dus nog weinig zin in had, en mijn vriendin vond het bloed van die wonden maar niks, dus afgezet na zon 30-40 min. (imdb gaf 3,7 oid)

daarna strange wilderness aangezet (comedie)
ook na half uur afgezet, zat me enorm te ergeren aan die hoofdpersoon, weinig spanning, al waren de grappen soms wel leuk. was het kijken naar een scherm gwoon beu denk ik.

Jammer van Strange Wilderness, spanning komt er inderdaad niet echt naar voren en de hoofdpersoon moet je kunnen waarderen. Misschien dat je 'm op een later tijdstip nog eens kunt hervatten, mocht je daar zin in hebben.

Jammer van Strange Wilderness, spanning komt er inderdaad niet echt naar voren en de hoofdpersoon moet je kunnen waarderen. Misschien dat je 'm op een later tijdstip nog eens kunt hervatten, mocht je daar zin in hebben.

ja ik denk dat mn mood beetje was gedaalt doordat die film ervoor al redelijk faalde, wil ze allebei nog wel af kijken, zo ben ik dan weer wel :p

Wou ik gister Requiem for a dream kijken, speelt mn mediaplayer geen ISO af

FFFUUUUUUU

toen maar The watch gekeken

Grappige comedy met de bekende gezichten. Goed vermaakt en veel slappe momenten. geen hoogstaande film verder.
Ik wou een 7 geven, maar omdat er veel Eazy E (koning der eindbazen) en M.O.P. enzo in voorkomt geef ik het een 7.5

http://www.imdb.com/title/tt1298649/
MV5BMjU5MzI1NTk1MV5BMl5BanBnXkFtZTcwMzk5NzY5Nw@@._V1._SY317_.jpg

• Like
Waarderingen: Anu
Wou ik gister Requiem for a dream kijken, speelt mn mediaplayer geen ISO af

FFFUUUUUUU

toen maar The watch gekeken

Grappige comedy met de bekende gezichten. Goed vermaakt en veel slappe momenten. geen hoogstaande film verder.
Ik wou een 7 geven, maar omdat er veel Eazy E (koning der eindbazen) en M.O.P. enzo in voorkomt geef ik het een 7.5

http://www.imdb.com/title/tt1298649/
[Link niet meer beschikbaar]

Download Deamon tools en mount de ISO en dan speelt hij hem wel af op je mediaspeler.

Eindelijk Ted eens gaan zien in de cinema vorige week, vond hem best wel leuk, ik hou wel zo'n simpele platte komedies, eventjes hersens op nul en gewoon genieten en lachen :) was wel verbaas door de grote Flash Gordon invloed die doorheen de film zat, had er online echt niks over gehoord en kwam vrij "random" over maar het werkte wel i guess..het bracht wel leuke scenes teweeg

Eindelijk Ted eens gaan zien in de cinema vorige week, vond hem best wel leuk, ik hou wel zo'n simpele platte komedies, eventjes hersens op nul en gewoon genieten en lachen :) was wel verbaas door de grote Flash Gordon invloed die doorheen de film zat, had er online echt niks over gehoord en kwam vrij "random" over maar het werkte wel i guess..het bracht wel leuke scenes teweeg

Ted is nu te downloaden

[IMDB]Savages[/IMDB]

Keek redelijk lekker weg, maar het verhaal blijft oppervlakkig. Mooie plaatjes, maar had op wat meer actie gehoopt (als je bedenkt dat Chon een veteraan is met nog wat maatjes).

Benicio del Toro speelt wel een goede rol als de sadistische, moordende Lado.

7-/10

[IMDB]Savages[/IMDB]

Keek redelijk lekker weg, maar het verhaal blijft oppervlakkig. Mooie plaatjes, maar had op wat meer actie gehoopt (als je bedenkt dat Chon een veteraan is met nog wat maatjes).

Benicio del Toro speelt wel een goede rol als de sadistische, moordende Lado.

7-/10
Ik heb deze gisteren ook gezien. Ik geef hem dezelfde score als jij.
Imo was hij wel wat langdradig met soms een wtf moment
Bv wanneer O bij Elena wordt uitgenodigd in de gastkamer en ze samen eten.
Er is wel 1 groot pluspunt aan deze film!!

Laatst bewerkt:

vond ik salma hayek een groter pluspunt ^^

Dat is idd een pluspunt, net als Salma.

Dat moest misschien het gemis aan haar dochter invullen (?)

Net als dat Lado op het laatst dat filmpje op zijn telefoon laat zien dat hij O verkracht. Dan denk je: Ok, kan ze wraak nemen of wat dan ook, maar gebeurt verder niets mee.

Ted en savages comming my way ^^

Terug
Naar boven