XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The campaign

Grappige film met een typische Will Ferrel rol. Lekker hoe alles op de hak wordt genomen en uitvergroot als het gaat om campagne voeren. Er hadden wel wat meer grappen in gemogen
6.5
http://www.imdb.com/title/tt1790886/
MV5BMTY0NjI3MzM2Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwNDgxNjA5Nw@@._V1._SY317_CR0,0,214,317_.jpg

Ik heb deze gisteren ook gezien. Ik geef hem dezelfde score als jij.
Imo was hij wel wat langdradig met soms een wtf moment
Bv wanneer O bij Elena wordt uitgenodigd in de gastkamer en ze samen eten.
Er is wel 1 groot pluspunt aan deze film!!

Dat is juist een van de betere scenes

Ted

Epic boredom. Wat een tegenvaller. Lelijk. 5.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:37 ----------

De Zuid-Koreanen hebben het afgelopen decennium een aantal ontzettend vette actie films gemaakt. Waaronder het al eerder genoemde brotherhood of war. Nog wat tips:

Oldboy (kent iedereen)
Ajeossi - The man from nowhere
Chugyeogja - The Chaser
Salinui Chueok - Memories of Murder
Dalkomhan Insaeng - A bittersweet life
Choi-jong-byeong-gi Hwal - War of the Arrows

De lijst wordt afgewerkt!

Epic tips.

Memories of Murder was de eerste (oldboy & chaser al gezien). Geniaal. 8!

Dude, hoe kun je nu niet gelachen hebben met Ted?

Ted heb ik een paar keer heel kort hardop moeten lachen. Maar dat was het dan ook.
Was geinig, maar niet extreem grappig.

Four Lions, is vele malen beter en grappiger.
Ik ga al stuk als om aan de film denk.

Onlangs ook Ted gekeken, viel me ook een beetje tegen. Had het idee het meeste ook al gezien te hebben in trailers en reclames op tv.

End of watch. Erg goede film.. heeft ook een 8.0 op imdb. Film wordt gemaakt in een pov perspectief van 2 politiemannen in los angeles. Zeker de moeite waard.

Met die TED films zie je dat het heel erg gehyped en gepromoot wordt. en in die reclames zie je precies de enige paar fragmenten die echt leuk zijn, en verder is de film matig

Idd, bovendien zijn alle grappen zowat ook terug te vinden in de family guy episodes

Gisteren Grown Ups gezien: http://www.imdb.com/title/tt1375670/

Film gaat over een groep vrienden die na het overlijden van hun vroegere basketbalcoach weer bij elkaar komen voor de begrafenis en gelijktijdig het '4th of July' weekend vieren.
Erg Amerikaanse film, hoewel de cast leuk samengesteld is (Adam Sandler, Salma Hayek, Chris Rock etc.) viel de humor toch tegen en bleef het allemaal nogal braaf. Leuk voor als je weinig te doen hebt, anders links laten liggen.

6/10

Laatst bewerkt:
Gisteren Grown Ups gezien: http://www.imdb.com/title/tt1375670/

Film gaat over een groep vrienden die na het overlijden van hun vroegere basketbalcoach weer bij elkaar komen voor de begrafenis en gelijktijdig het '4th of July' weekend vieren.
Erg Amerikaanse film, hoewel de cast leuk samengesteld is (Adam Sandler, Salma Hayek, Chris Rock etc.) viel de humor toch tegen en bleef het allemaal nogal braaf. Leuk voor als je weinig te doen hebt, anders links laten liggen.

6/10

Dat was een vreselijke k*tfilm. Damn, zeg. Typisch Adam Sandler niveau.

Skyfall gezien..
Niet echt wat ik verwacht bij een James Bond film maar wel een leuke actiefilm.
7,5/10

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 13:48 ----------

Safe met Jason Statham gezien.
Same shit different day principe maar wel vermaakt. 7/10

Met die TED films zie je dat het heel erg gehyped en gepromoot wordt. en in die reclames zie je precies de enige paar fragmenten die echt leuk zijn, en verder is de film matig
Binnen het genre vond ik het een prima film. Over het algemeen vind ik komedies echt slecht.

Maar zeker waar dat het teveel gehyped wordt.

21 jumpstreet, echt een facking grappige film imo
Superbad niveau

[IMDB]The Social Network[/IMDB]

Werd afgelopen zaterdag uitgezonden op televisie.

Leuke film, had ook het gevoel dat de hoofdrolspeler zijn rol goed vertolkte (ook al ken ik Mark Zuckerberg niet). Goed tempo in de film, werd naar mijn mening nergens saai.

7.5/10

:)

Laatst bewerkt:
Gisteren Ted ook gezien, afgezien van een aantal grappige gedeeltes viel de film me toch enigszins tegen. Vond de typische 'family guy' humor niet echt goed bij deze film passen. Verwachtingen waren hoger en ook het verloop van de film bleek behoorlijk standaard.

6,5/10

End of watch. Erg goede film.. heeft ook een 8.0 op imdb. Film wordt gemaakt in een pov perspectief van 2 politiemannen in los angeles. Zeker de moeite waard.
+1

Ik heb hem net gezien, zeker een +8/10 waard. In dat pov filmen zijn ze goed geslaagd, het was totaal niet storend.
Af en toe die flash forwards vond ik wel wat minder.

en ik moest srs moeite doen om geen traantje te laten op het einde van de film :o

Terug
Naar boven