XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Niet noodzakelijk maar wel aan te raden om Batman Begins en The Dark Knight gezien te hebben. Het is een trilogie? en aangezien je toch een gedownloade versie van the dark knight rises gaat kijken kun je net zo goed proberen om die andere 2 te eerst te kijken en dan pas Dark Knight Rises.

Niet noodzakelijk maar wel aan te raden om Batman Begins en The Dark Knight gezien te hebben. Het is een trilogie? en aangezien je toch een gedownloade versie van the dark knight rises gaat kijken kun je net zo goed proberen om die andere 2 te eerst te kijken en dan pas Dark Knight Rises.

Bedankt, was er niet van op de hoogte dat Batman Begins het eerste deel uit de trilogie was. Ik ga ze dan gewoon alle drie kijken, mocht het niet noodzakelijk zijn dan is het altijd handig voor het complete verhaal en de kennismaking met de hoofdpersonen.

Bedankt, was er niet van op de hoogte dat Batman Begins het eerste deel uit de trilogie was. Ik ga ze dan gewoon alle drie kijken, mocht het niet noodzakelijk zijn dan is het altijd handig voor het complete verhaal en de kennismaking met de hoofdpersonen.

Het is bij Batman niet noodzakelijk om alle delen te kijken, omdat ze geen verhaal lijn hebben net als LOTR ofzo. Het is gewoon een nieuwe film met een nieuwe bad guy!

Net El secreto de sus ojos op tv gezien. Geweldig!

Mooie beelden, goede dialogen en sterk plot. Kleine dingetjes die terugkomen, maar nergens kan je aan af leiden wat er staat te gebeuren.

Die scene in de lift, een vd spannendste ooit.

8.5/10

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 22:49 ----------

Hoofdpersoon lijkt alleen op agent Rossi uit Criminal Minds, groot minpunt :o

Ik zou je toch aanraden om eerst de andere batman films te kijken, draagt toch wel wat bij aan de filmervaring vind ik!

Idd zou zeker de andere delen eerst bekijken. In het derde deel hebben ze het bijvoorbeeld ook wel over Harvey Dent, iets waar je geen bal van snapt als je het tweede deel niet hebt gezien. En het verklaart bepaalde karaktereigenschappen ed als je alles kent en die je anders mist of niet snapt.

Idd zou zeker de andere delen eerst bekijken. In het derde deel hebben ze het bijvoorbeeld ook wel over Harvey Dent, iets waar je geen bal van snapt als je het tweede deel niet hebt gezien. En het verklaart bepaalde karaktereigenschappen ed als je alles kent en die je
anders mist of niet snapt.

Harvey Dent blijkt onderstaand figuur te zijn uit de reeks BATMAN
maar dat heb ik ook moeten opzoeken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iemand die de laatste reeks van twillight heeft gezien?

Heb afgelopen dagen, The Expendables 2, The Dark Knight Rises, Total Recall & Lawless gezien.

Zijn er nog meer recente films die net uit zijn in 1080p die ik moet zien?

[IMDB]The Cabin in the Woods[/IMDB]

Best goede horrorfilm. Humor aanwezig en (vooral) op het einde ook nog wat "gore".

7/10

Harvey Dent blijkt onderstaand figuur te zijn uit de reeks BATMAN
maar dat heb ik ook moeten opzoeken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I prefer this look

Harvey-Dent-the-dark-knight-27358588-700-300.jpg

[IMDB]The Cabin in the Woods[/IMDB]

Best goede horrorfilm. Humor aanwezig en (vooral) op het einde ook nog wat "gore".

7/10
deze film heb ik ook gekeken van de week.

man man man wat een film. waar de **** ging het echt over? het ging ook zwaar over de top op het laatst

Laatst bewerkt:
deze film heb ik ook gekeken van de week.

man man man wat een film. waar de **** ging het echt over? het ging ook zwaar over de top op het laatst

inderdaad, begon allemaal peppy met een best wel boeiend verhaal, maar naar mate het langer duurde werdt t gewoon verpest

Terug
Naar boven