- Waardering
- 761
Ben van plan om The Dark Knight Rises te gaan kijken, maar iemand die me kan vertellen of het voor deze film noodzakelijk is om The Dark Knight eerst te hebben gezien?
Niet noodzakelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben van plan om The Dark Knight Rises te gaan kijken, maar iemand die me kan vertellen of het voor deze film noodzakelijk is om The Dark Knight eerst te hebben gezien?
Niet noodzakelijk maar wel aan te raden om Batman Begins en The Dark Knight gezien te hebben. Het is een trilogie? en aangezien je toch een gedownloade versie van the dark knight rises gaat kijken kun je net zo goed proberen om die andere 2 te eerst te kijken en dan pas Dark Knight Rises.
Bedankt, was er niet van op de hoogte dat Batman Begins het eerste deel uit de trilogie was. Ik ga ze dan gewoon alle drie kijken, mocht het niet noodzakelijk zijn dan is het altijd handig voor het complete verhaal en de kennismaking met de hoofdpersonen.
Onlangs ook Ted gekeken, viel me ook een beetje tegen. Had het idee het meeste ook al gezien te hebben in trailers en reclames op tv.

Idd zou zeker de andere delen eerst bekijken. In het derde deel hebben ze het bijvoorbeeld ook wel over Harvey Dent, iets waar je geen bal van snapt als je het tweede deel niet hebt gezien. En het verklaart bepaalde karaktereigenschappen ed als je alles kent en die je
anders mist of niet snapt.
bazen film, bazen sceneNet the mechanic gezien. Geen super hoogstaande film, maar kijkt makkelijk weg!
En Jason is altijd +1
6.5/10
http://www.youtube.com/watch?v=39L8egLr518
Heb afgelopen dagen, The Expendables 2, The Dark Knight Rises, Total Recall & Lawless gezien.
Zijn er nog meer recente films die net uit zijn in 1080p die ik moet zien?
Harvey Dent blijkt onderstaand figuur te zijn uit de reeks BATMAN
maar dat heb ik ook moeten opzoeken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
deze film heb ik ook gekeken van de week.[IMDB]The Cabin in the Woods[/IMDB]
Best goede horrorfilm. Humor aanwezig en (vooral) op het einde ook nog wat "gore".
7/10
deze film heb ik ook gekeken van de week.
man man man wat een film. waar de **** ging het echt over? het ging ook zwaar over de top op het laatst