XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

+1

Ik heb hem net gezien, zeker een +8/10 waard. In dat pov filmen zijn ze goed geslaagd, het was totaal niet storend.
Af en toe die flash forwards vond ik wel wat minder.

Pracht van een film en in mijn ogen een must-watch.
Spannend, grappig en ontroerend tegelijk
en ja, ik moet wel een traantje laten :treuren:

Ik had ook brok in mijn keel hoor die scène. Vind die jake gyllenhaal ook erg goede acteur.. jarhead ook erg goed

end of watch vind ik ook wel nice.
Enige minpunt vind ik dat er te veel 'gangsterpraatjes' aan te pas komen bij die mexicanen..

Ted gekeken,
Had korte trailer op tv gezien, na aanleiding van de reacties hier geen verdere trailers gezien zodat er niks gespoiled zou zijn.

vondt de film hartstikke leuk krijgt toch 8 van me. gewoon omdat die acteur die in dat berenpak zit een held is
:windup:

21 Jump Street gisteren gezien. Zeker een leuke komedie waar ik een paar keer hard mee gelachen hebben.
7-7.5/10

Brotherhood of War. Koreaanse oorlogfilm.

De Zuid-Koreanen hebben het afgelopen decennium een aantal ontzettend vette actie films gemaakt. Waaronder het al eerder genoemde brotherhood of war. Nog wat tips:

Oldboy (kent iedereen)
Ajeossi - The man from nowhere
Chugyeogja - The Chaser
Salinui Chueok - Memories of Murder
Dalkomhan Insaeng - A bittersweet life
Choi-jong-byeong-gi Hwal - War of the Arrows

Heb er 2 nog niet gezien van dat lijstje, zal ze eens checken :)

Eindelijk se7en gekeken, na zo'n lange tijd is het met toch gelukt om die film even te downloaden.

Zeker een super thriller!
Enige nadeel is dat het langdradig is.

imdb: 8,7

End of watch.

9/10.

Ik heb em toevallig gister ook gezien, 9 vind ik iets wat hoog aangezien er nog wat saaie momenten inzitten. Maar een goede 8 scored die zeker.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 14:43 ----------

Ik heb deze gisteren ook gezien. Ik geef hem dezelfde score als jij.
Imo was hij wel wat langdradig met soms een wtf moment
Bv wanneer O bij Elena wordt uitgenodigd in de gastkamer en ze samen eten.
Er is wel 1 groot pluspunt aan deze film!!

Ik kon dat wijf dus niet uitstaan.

vieze sl*t dat ze speelt daar

Is er al een goede torrent van End of Watch?

War of the Arrows was goed. Niet al te diep, lekkere actiefilm met prachtige beelden. Wat meer mainstream, maar niet minder tof. Volg ook hier imdb met een 7+

Enige minpuntje was toch wel die tijger

Toch zo'n film die weinig mensen kennen, maar toch echt de moeite waard is om te kijken.

[IMDB]Choi-jong-byeong-gi Hwal[/IMDB]

Of: War of the Arrows.

Goede film, deed me enigszins denken aan Apocalypto. Goede actiescènes in een lekker tempo en visueel mooi in beeld gebracht.

7+/10

Enige minpuntje was toch wel die tijger

Toch zo'n film die weinig mensen kennen, maar toch echt de moeite waard is om te kijken.

Mja ik vond die scene eigenlijk wel cool. Past wel beetje in het over the top aziatische sprookjes achtige sfeertje van de film. Het had er niet per see in gehoeven, maar het stoorde me niet.

Mja ik vond die scene eigenlijk wel cool. Past wel beetje in het over the top aziatische sprookjes achtige sfeertje van de film. Het had er niet per see in gehoeven, maar het stoorde me niet.

Was ook niet duidelijk met wat ik bedoelde:D

Zag er namelijk niet uit die tijger, de scene zelf was wel cool

Ben van plan om The Dark Knight Rises te gaan kijken, maar iemand die me kan vertellen of het voor deze film noodzakelijk is om The Dark Knight eerst te hebben gezien?

Terug
Naar boven