Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Sinister
Horror

Geef het een 5 Geen moer aan en het einde was dramatisch slecht.

Je zal vast een keer schrikken als je een koptelefoon op hebt, maar daar is ook alles mee gezegd.

http://www.imdb.com/title/tt1922777/

Ik vond het net één van de betere horrorfilms die ik de afgelopen tijd gekeken heb. Dan moet ik er wel bijzeggen dat ik niet al te veel horrorfilms gekeken heb, maar toch. Ik geef hem een 6,5/10, wat voor een horrorfilm niet slecht is :)

Ik kijk sowieso geen trailer en bij deze film weer blij om. Gewoon aanzetten zonder kennis. Ik vond hem echt rete tof.

Verder Terribly Happy erg tof. Deense film.

Memories of Murder en I Saw The Devil, Koreaanse toppers.

Taxidermia oude topper.

Celda 211 was geniaal.

The Secret in Their eyes.

Beetje laatste goede wat ik heb gezien.

Black Snake Moan. Had er niet veel van verwacht, zat te denken aan een soort van "I Spit on Your Grave" oid maar pakte totaal anders uit. Begon matig maar werd steeds beter naarmate het dichter bij het einde komt. Het verhaal vond ik wat matig en kon beter vertelt worden, maar de acteerprestaties en regie maken veel goed. Geen topfilm maar wel het kijken waard, met name voor Samuel L. Jackson en Christina Ricci. 6,8

looper - vet!

8/10

heb je noorse audio of engels dubbed gekeken?

Noors natuurlijk. Dubbed films kijken doen ze maar in Duitsland ofzo. Charme van een film zit hem wel in de taal. Ze zullen er sowieso wel snel een lelijke hollywood remake van gaan maken.

Iemand die me nog een goede horror met veel schrikmomenten en kippenvel kan aanraden?

The campaign gekeken, met Will Ferell.
Vond hem maar matig tbh. Ik verwachtte meer na Blades of Glory gezien te hebben.
6/10

Taken 2 is btw ook in de bios nu he?

Terug
Naar boven