MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Jawel, alleen het eind was minder.

+1. Vond het een 7,5/10, tot twintig minuten voor het einde, waar het een 6-6.5 werd.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 16:53 ----------

Cabin in the Woods, Silent Hill, Sinister..

Cabin in the woords en Sinister waren allebei best wel goed. Silent Hill vond ik eigenlijk niks aan, echt een zwakke rip-off van de games. De games vond ik wel super, heel veel schrikmomenten mee beleefd.

Ik wacht op DVD5 versie van Here Comes The Boom

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 21:28 ----------

Bas Rutten komt er ook vaak in voor :DD

[IMDB]Drive[/IMDB] heerlijke film om eens een namiddag alleen/met vriendin bij een film te relaxen, eindelijk nog eens iets in de categorie crime/drama dat afwijkt van de cliché en Hollywood standaard. Acteerprestaties bovengemiddeld, goed in beeld gebracht, prima soundtrack en geen irritaties. Ik zit te denken wat er negatief aan was maar kan weinig bedenken eigenlijk. Ja misschien dat de hoofdrolspelers nog wat beter uitgewerkt konden worden? Ik ga een stuk hoger dan imdb 8,2/10 aanrader. Beetje belachelijk/jammer dat hij niet meer in de top 250 staat maar dat krijg je met al die mong*len tegenwoordig die altijd snelle actie willen zien.

Ik vind Ryan Gosling (momenteel) de beste van zijn generatie. DiCaprio is iets minder geworden na Revolutionary Road. En Bale zie ik tien keer liever in een film zoals The Fighter dan in de Batman serie.

Het zegt weer veel over de Oscars dat Gosling niet genomineerd werd voor Drive of Blue Valentine.

[IMDB]Drive[/IMDB] heerlijke film om eens een namiddag alleen/met vriendin bij een film te relaxen, eindelijk nog eens iets in de categorie crime/drama dat afwijkt van de cliché en Hollywood standaard. Acteerprestaties bovengemiddeld, goed in beeld gebracht, prima soundtrack en geen irritaties. Ik zit te denken wat er negatief aan was maar kan weinig bedenken eigenlijk. Ja misschien dat de hoofdrolspelers nog wat beter uitgewerkt konden worden? Ik ga een stuk hoger dan imdb 8,2/10 aanrader. Beetje belachelijk/jammer dat hij niet meer in de top 250 staat maar dat krijg je met al die mong*len tegenwoordig die altijd snelle actie willen zien.
Sowieso is die imdb waardering bij sommige films nogal apart. Sommige films horen echt niet in de top 250 en sommige films zijn echt keizerlijk goed en die hebben een 4 :o

drive is idd een vette film btw

Heb daar al een account sinds 2004 en de laatste jaren loopt het daar echt fout. Wat ze destijds niet allemaal hebben uitgespookt om The Dark Knight om nummer één te krijgen. :rolleyes:

Heb daar al een account sinds 2004 en de laatste jaren loopt het daar echt fout. Wat ze destijds niet allemaal hebben uitgespookt om The Dark Knight om nummer één te krijgen. :rolleyes:
ik vraag me af hoe die ranking werkt. op hoogste cijfer MET meeste stemmen ofzo?

Trouwens snap ik niet hoe Shawshank Redemption op 1 staat en Pappillon op 242 :o

Headhunters was goed! sterke film, had wel engels overgetolkte versie, maar was niet zo heel storend, origineel is noorwegian ofzo?

iig 8/10

Nu pas gezien?

Zeker een film die uniek is tegenwoordig, de old skool filmhoeken/bloed en gore maken van deze film een pareltjé. Gecombineerd met het prima acteerwerk van ryan gosling, die z'n rol geweldig goed neerzet.
Dikke pluim ook voor de muziek in deze film, de muziek is niet enkel goed maar het klikt volledig met de fragmenten waarin het gebruikt word.

Is srs de eerste film die ik op blue-ray heb gekocht :)

geweldige film imo, echt een aanrader voor iedereen.
Sublieme soundtrack ook, deze scene was echt 10/10

http://www.youtube.com/watch?v=QKnQ0WWy4Nk

Ted gezien, wat een laffe k*tfilm. Had er meer van verwacht, iedereen zeggen dat hij goed is, pff.

2/10

Drive was zeker een goede film. Vanavond Argo, heb hoge verwachtingen.

Brotherhood of War. Koreaanse oorlogfilm.

De Zuid-Koreanen hebben het afgelopen decennium een aantal ontzettend vette actie films gemaakt. Waaronder het al eerder genoemde brotherhood of war. Nog wat tips:

Oldboy (kent iedereen)
Ajeossi - The man from nowhere
Chugyeogja - The Chaser
Salinui Chueok - Memories of Murder
Dalkomhan Insaeng - A bittersweet life
Choi-jong-byeong-gi Hwal - War of the Arrows

Ook the Man From Nowhere gekeken. Vond hem iets minder dan de rest. Desalniettemin nog steeds een toffe film.

Chained (I) (2012)

Tegenvaller, zelfs voor de horror niet het kijken waard. Verhaal is veel te ongeloofwaardig en uitvoering vond ik verder ook niet denderend (hoewel beter dan de gemiddelde B-horror film). Een zesje vind ik overrated 5,5/10+.

Terug
Naar boven