XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

A Gang Story: http://www.imdb.com/title/tt1741542/?ref_=fn_al_tt_1

Prima film die voornamelijk de band tussen twee jeugdvrienden volgt wanneer ze meer en meer in de misdaad terechtkomen. Het verhaal wisselt tussen het heden en verleden door middel van flashbacks dat het één en ander verduidelijkt. Positief aan deze film was vooral de ingetogen rol van de hoofdrolspeler in combinatie met de prachtige locaties en gebruikte muziek. Overigens kan ik Franse films de laatste tijd steeds meer waarderen ter afwisseling op de producties uit Amerika.

8/10

[IMDB]Les Lyonnais[/IMDB]

Film is ok, maar al die flashbacks hebben naar mijn mening echt geen meerwaarde. Het verhaal had ook chronologisch verteld kunnen worden.

6.5/10

[IMDB]Les Lyonnais[/IMDB]

Film is ok, maar al die flashbacks hebben naar mijn mening echt geen meerwaarde. Het verhaal had ook chronologisch verteld kunnen worden.

6.5/10

Had inderdaad ook gekund, maar het is nu wel interessant dat het verhaal naar mate de film vordert duidelijk wordt door de afwisseling tussen huidige fragmenten en de flashbacks. Bij een chronologische volgorde was het misschien meer een soort 'the rise of' film geworden, maar dat kan natuurlijk ook persoonsgebonden zijn.

Ik vond het eerlijk gezegd geen slechte film! Toch een paar keer goed moeten lachen. Natuurlijk niet het niveau van Shaun of the dead.

Net ook gezien, was zeker leuke film met paar grappige momenten, geen hoog niveau maar was ook niet echt nodig. :)

expendables 2, ofwel verstand op 0 en korreltje zout.

Had inderdaad ook gekund, maar het is nu wel interessant dat het verhaal naar mate de film vordert duidelijk wordt door de afwisseling tussen huidige fragmenten en de flashbacks. Bij een chronologische volgorde was het misschien meer een soort 'the rise of' film geworden, maar dat kan natuurlijk ook persoonsgebonden zijn.

Er zijn films waar het werkt, kan er nu alleen niet even snel eentje benoemen :o
Ik zie ook niet echt waar je uit die flashbacks de enorme goede band van die twee kunt ontdekken.

[IMDB]The Dark Knight Rises[/IMDB]

Minder dan de eerste twee delen, maar ik ben fan.

Helaas blijft de brute actie eigenlijk teveel achterwege en had ik Bane wel wat meer de in de film willen zien. Toch de grote 'schurk'.

7.5/10

[IMDB]Secretary[/IMDB] (2002)

Meh wat overgewaardeerd vind ik. Ja vrij goed gespeeld en ik snap de psychologie ervan ook volledig maar het was gewoon te saai en oninteressant voor hoe lang het duurde. Score ligt voor mij daarom beneden de 7.

The Hobbit

Leuke film, en persoonlijk was ik niet erg fan van de Lord of the rings trilogie maar deze verraste me toch wel mede dankzij de humor van de hobbits. Spijtig genoeg wel weer 3 delen.

8/10

The Hobbit

Leuke film, en persoonlijk was ik niet erg fan van de Lord of the rings trilogie maar deze verraste me toch wel mede dankzij de humor van de hobbits. Spijtig genoeg wel weer 3 delen.

8/10

0015706e0030ca22b049b21a1a02d84d72.jpg

Dat zal dan wel de producer geweest zijn die meer movies/geld wilde. :)

Godver, ik had een hele reactie getypt klik ik het venster weg :(. Wat voor punt zou jij hem geven Rob G?

Godver, ik had een hele reactie getypt klik ik het venster weg :(. Wat voor punt zou jij hem geven Rob G?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lyc8orFpYg1r40myeo1_500.gif

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-review-topic-27968/index344.html#post7310093

Mijn review op mijn filmtopic op Facebook:

Tja. Wat zo mooi had kunnen zijn bleek een niet uit te zitten ruk van bijna 3 uur. Visueel overdonderend. Geschoten in POV (hey normaal ben ik groot fan van POV films). Psychedelica gebruik wat tot in perfectie in beeld wordt gebracht. Shockerende scene's. Alle ingredienten voor een goede zit. Maar dit was echt niet uit te zitten. Eindeloos lang. Zichzelf herhalend tot in den treuren. Na 1 uur en 40 minuten kon ik het niet meer aan en door geskipped naar het einde. Irriversible had mijn volle waardering. Maar dit was niet te doen. Kijk de 1e 45 minuten en dan heb je het gehad. Zeker iets wat je gezienmoet hebben. Maar niet van begin tot eind. Score is lastig. Zou hij zich tot <90 minuten beperkt hebben dan ging ik voor een hoge score. Nu hou ik het bij een 6,5.

end of watch

75/100

[IMDB]Battle Los Angeles[/IMDB]
In slaap gevallen/10

Vind films met een buitenaardse invasie altijd wel leuk om naar te kijken ,denkend aan [IMDB]Independence Day[/IMDB] of [IMDB]War of the Worlds[/IMDB]. Maar dit kon me maar niet boeien. Jammer, want ik had meer verwacht na het zien van de trailers.

Laatst bewerkt door een moderator:
De sounttraxk requim for a dream is echt prachtig. De film heb ik vanwege dat nummer ooit gedownload maar nooit bekeken. Wel de moeite waard dus?

Ook meteen een van de meest irritante soundtracks ooit omdat elke wannabe pro video editor juist die soundtrack onder de video plakt. :o

Nr2: let the bodies hit the floor, voor elke fragmovie die je tegen komt.

De sounttraxk requim for a dream is echt prachtig. De film heb ik vanwege dat nummer ooit gedownload maar nooit bekeken. Wel de moeite waard dus?

Moet je gezien hebben. Soundtrack is gelijk aan de film.

[IMDB]Cloud Atlas[/IMDB]

Ik denk dat ik het boek ook moet lezen, want ik snapte niet echt waar de film naartoe wilde. Film duurt ruim 3 uur, verveelde niet, maar wist me ook nergens echt te boeien.

Moet je gezien hebben. Soundtrack is gelijk aan de film.

[IMDB]Cloud Atlas[/IMDB]

Ik denk dat ik het boek ook moet lezen, want ik snapte niet echt waar de film naartoe wilde. Film duurt ruim 3 uur, verveelde niet, maar wist me ook nergens echt te boeien.

Eeuwige wederkeer van Nietzsche, althans dat haalde ik er uit. Vond het wel een goede film eigenlijk ook al is de film door critici behoorlijk neergesabeld.

Wel een hoop wankele verbindingen tussen de verschillende tijdperken maar toch enkele interessante verhaallijnen.

Het verhaal van Cavendish komt in eerste instantie als minst boeiend over maar is van alle verhalen het meest amusant. De componist die zijn magnus opus gestolen ziet worden heeft ook wel een verhaallijn die boeit. De stukken waar Tom Hanks de hoofdrol heeft vond ik zelf minder boeiend.

Terug
Naar boven