XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The Nines: http://www.imdb.com/title/tt0810988/

Vond het een rare film maar daarom juist ook wel interessant. Had volgens mij veel meer potentie in gezeten maar alsnog de moeite om te kijken 6/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The possesion.

Net filmpje. Vrij basic en voorspellend maar toch lekker gebracht.
7/10

The Messenger

Weinig verhaal, toch boeiende film. Goed geacteerd, film bestaat bijna allleen uit dialoog tussen de twee hoofdpersonen. Geweldige rol van Woody Harrelson.

Soms beetje irritante shaky-cam. Dat doet je echt niet meer meeleven. :(

8/10

Taken%2B2%2BPoster.jpg

Was al niet gecharmeerd van het eerste deel en het tweede deel vond ik weinig beter. Nog wat meer persoonlijk drama in deze film dan in het eerste deel en verder veel tough guy confrontaties of relatief korte actiescenes waar Neeson de actieheld mag spelen.

Taken 3 mogen ze achterwege laten, 6/10 voor de moeite.

Van de maker van o.a. Baraka en Chronos. Fricke levert een waar virtueel spektakel dat zijn weerga niet kent. Jammer dat de film in Nederland niet vertoond wordt op een groot scherm.

Baraka vind ik persoonlijk nog iets beter dan Samsara als geheel maar het visuele spektakel in Samsara is ongeëvenaard.

9/10

Taken%2B2%2BPoster.jpg

Was al niet gecharmeerd van het eerste deel en het tweede deel vond ik weinig beter. Nog wat meer persoonlijk drama in deze film dan in het eerste deel en verder veel tough guy confrontaties of relatief korte actiescenes waar Neeson de actieheld mag spelen.

Taken 3 mogen ze achterwege laten, 6/10 voor de moeite.

:eek: Iemand die vooral Taken 1 niet goed vindt kan ik toch niet serieus nemen?!

Sorrie:o

Taken 1 vond ik beetje old skool type film, 1 gozer die even hele organisatie vermoord omdat zijn dochter op het spel staat. Ik kan dit wel waarderen maar het 2e deel vond ik ook niks

Real Steel
7.2/10
Simpele maar toch wel goede film, alleen iets aan de voorspelbare kant.

:eek: Iemand die vooral Taken 1 niet goed vindt kan ik toch niet serieus nemen?!

Sorrie:o

Kinderfilms zijn het, ze hadden alleen al die irritante dochter van oor tot oor moeten opensnijden om het nog een beetje een aantrekkelijke film te maken.

Clichematige actiefilms trek ik gewoon niet zo goed en Taken 1+2 schuwt bijna geen enkel cliche.

Kinderfilms zijn het, ze hadden alleen al die irritante dochter van oor tot oor moeten opensnijden om het nog een beetje een aantrekkelijke film te maken.

Clichematige actiefilms trek ik gewoon niet zo goed en Taken 1+2 schuwt bijna geen enkel cliche.

Je hebt wel een punt. Maar die dochter hadden ze beter voor wat coïtusscènes kunnen gebruiken dan open snijden als je het mij vraagt. Verder vind ik deel één wel beter dan deel twee, omdat er dan echt nog wel een aantal dingen gebeuren die ik niet aan zag komen/verrassend vond. Maar dat komt misschien ook omdat ik minder films heb gezien dan jij.

Get Him to the Greek

Een loser krijgt de kans om zich te bewijzen voor zijn platenmaatschappij door Aldus Snow, een losgeslagen rock star, een show te laten geven. Daarvoor moet hij zorgen dat Aldus veilig aankomt op de plaats van bestemming, wat makkelijker gezegd dan gedaan is aangezien die kerel volledig niet helemaal goed is. Zitten wel wat grappige momenten tussen en kijkt wel leuk weg.

6.5/10

The Words
MV5BMTM2NjgyMjI3OV5BMl5BanBnXkFtZTcwMDkxMjIyOA@@._V1._SY317_.jpg

De opzet van de film is erg cool. Clay Hammond heeft een boek geschreven over Rory Jansen, een beginnend auteur die goed is, maar net niet goed genoeg en bij toeval een ongelofelijk goed verhaal vind en wat hij publiceert onder zijn eigen naam. Echter, gaat dat niet zonder gevolgen en wordt Rory bezocht door de oorspronkelijke schrijver. Zijn dus eigenlijk verschillende verhalen in één verhaal. Met name het 'diepste' verhaal is erg tof, sterk geacteerd op de interactie tussen Olivia Wilde en Dennis Quaid na. Einde daarentegen is heel zwak als je het mij vraagt, waardoor het -1 krijgt.

7/10

Due Date

Ik was ziek, geen **** te doen dus dan ga je ook dit soort films kijken. Ga er verder geen woorden aan vuil maken, met vlagen om kunnen lachen.
6/10

Donderdag chernobyl diaries gekeken. Had best wat verwachtingen, trailer zag er tof uit. Vond t maar een matige film, blij dat ik m niet in de bios heb gekeken. 5/10.
Weinig spannend, erg abrupt en debiel einde.

Premium Rush

Constant actie, maar zonder alle pistolen, explosies en sigaren. Erg vette film.

7,5/10

La Femme Nikita / Nikita (1990)

Kijk dit zie ik veel liever dan al die Amerikaanse over the top rommel. Wel jammer dat ik een versie had met Engelstalige dubbing (meteen duidelijk dat het nep was). Verder wel goede film, maar toch steeds het idee dat er meer in zat. 7,5-

Taken 1 is in zijn genre, actie. Gewoon een prima film. 2 daar in tegen is zwaar bagger.

Taken 1 is in zijn genre, actie. Gewoon een prima film. 2 daar in tegen is zwaar bagger.

Taken was gewoon een heerlijke wraak film, ik vind het zeker geen dertien in een dozijn Hollywood actiefilm. De 2 nog niet gezien maar ik verwacht er niet veel van. Taken had geen vervolg nodig.

La Femme Nikita / Nikita (1990)

Kijk dit zie ik veel liever dan al die Amerikaanse over the top rommel. Wel jammer dat ik een versie had met Engelstalige dubbing (meteen duidelijk dat het nep was). Verder wel goede film, maar toch steeds het idee dat er meer in zat. 7,5-

Is hier een film van?! Ik heb toen altijd wel die serie gevolgd, wel goed opzich
Die nieuwe zooi slaat inderdaad nergens op

Terug
Naar boven