Omni20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren prometheus gezien, wat een mindblowing film zeg. Ik hoop dat er een vervolg opkomt![]()
Maar prometheus is een prequel al op de alien reeks dus het vervolg is er eigenlijk al![]()
Ik ben gisteren Once Upon A Time In America beginnen kijken. Bleek dat het een of andere zotte Director's Cut was van 3u50. Halverwege gestopt en in de week verder kijken. Daardoor was ie soms, zelfs voor mij, wel wat traag. Voor de rest prachtige film natuurlijk, maar had beter de originele versie gezien, denk ik.

Ik ben gisteren Once Upon A Time In America beginnen kijken. Bleek dat het een of andere zotte Director's Cut was van 3u50. Halverwege gestopt en in de week verder kijken. Daardoor was ie soms, zelfs voor mij, wel wat traag. Voor de rest prachtige film natuurlijk, maar had beter de originele versie gezien, denk ik.
Kent iemand nog goede films/docu's over bodybuilding die, naast dat ze je amuseren, je ook nog eens leerzaam zijn?
Kent iemand nog goede films/docu's over bodybuilding die, naast dat ze je amuseren, je ook nog eens leerzaam zijn?
Gisteren prometheus gezien, wat een mindblowing film zeg. Ik hoop dat er een vervolg opkomt![]()
[IMDB]Intouchables[/IMDB]
De rotste week van mijn leven afgesloten met deze film en twee maatjes. Betere keuze had ik niet kunnen maken voor dat moment. Wat een ontzettend leuke film! Goede interactie en die n*ger vult zijn rol prima in. Soms komt het wel erg, hoe moet ik het zeggen, "romantisch" over, maar ik heb me ook af en toe rot gelachen.
8-/10