MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

'D'jango Unchained: 8.8

Geweldige film. Één van Tarinto's beste. Heb ze allemaal gezien. Ondanks de bijna 3 uur lengte, geen moment verveeld.

Ik ben gisteren Once Upon A Time In America beginnen kijken. Bleek dat het een of andere zotte Director's Cut was van 3u50. Halverwege gestopt en in de week verder kijken. Daardoor was ie soms, zelfs voor mij, wel wat traag. Voor de rest prachtige film natuurlijk, maar had beter de originele versie gezien, denk ik.

hmmm dacht dat dat de gewone versie was van bijna 4 uur, je hebt een ingekorte versie van 2u20. Is het iig waard om op een druilerige zondagmiddag voor in de zetel te gaan zitten

Gisteren prometheus gezien, wat een mindblowing film zeg. Ik hoop dat er een vervolg opkomt :)

Ik vond dat ook toen ik hem voor het eerst zag, maar had de alien-reeks toen nog niet gezien. Vooral de 1e "Alien" is wel een aanrader

Maar prometheus is een prequel al op de alien reeks dus het vervolg is er eigenlijk al :)

Maar prometheus is een prequel al op de alien reeks dus het vervolg is er eigenlijk al :)

Met een vervolg bedoel ik een sequel na prometheus maar chronologisch gezien een prequel voor alien. Als ik wat rondlees op het internet zou scott hier niet direct zien als een complementair stukje wat ik wel oke vind.

Ik ben gisteren Once Upon A Time In America beginnen kijken. Bleek dat het een of andere zotte Director's Cut was van 3u50. Halverwege gestopt en in de week verder kijken. Daardoor was ie soms, zelfs voor mij, wel wat traag. Voor de rest prachtige film natuurlijk, maar had beter de originele versie gezien, denk ik.

Ik vond de ingekorte versie al ontzettend traag. :D

Kent iemand nog goede films/docu's over bodybuilding die, naast dat ze je amuseren, je ook nog eens leerzaam zijn?

[IMDB]Intouchables[/IMDB]

De rotste week van mijn leven afgesloten met deze film en twee maatjes. Betere keuze had ik niet kunnen maken voor dat moment. Wat een ontzettend leuke film! Goede interactie en die n*ger vult zijn rol prima in. Soms komt het wel erg, hoe moet ik het zeggen, "romantisch" over, maar ik heb me ook af en toe rot gelachen.

8-/10

Intouchables was echt een toppertje.

Dat is de normale lengte hoor, 3 uur en 49 minuten. De verknipte en verdoete versie is een stuk korter maar het aanzien eigenlijk niet waard. Dat is de Amerikaanse bioscoopversie waar Leone aardig pissig om is geworden toen deze werd uitgebracht.

Juist de bijna 4 uur durende versie is de beste versie, er is een nog langere versie die je als een soort van directors cut kan zien. Leone heeft deze versie zelf niet meer kunnen uitbrengen maar zijn familie wel. Die versie is 256 minuten lang en er zou nog een versie zijn die meer dan 5 uur duurt. Of die versie ooit uitkomt is onzeker, de 256 minuten versie is in 2012 vertoond op het filmfestival van Cannes.

Het origineel van Leone was ooit 269 minuten maar de familie heeft nog cuts waarmee de film voorbij de 5 uur gaat, zou die versie graag zelf nog wel willen zien. Maar de 256 minuten-versie ga ik zeker kijken als deze dit jaar opnieuw wordt uitgebracht.

Kent iemand nog goede films/docu's over bodybuilding die, naast dat ze je amuseren, je ook nog eens leerzaam zijn?

leerzaam weet ik niet, maar dit jaar komt pain & gain in de bios, die wil ik sowieso zien, geen idee in welke mate die over bodybuilding gaat. zag in de trailer wat grote boys spuiten zetten en goede mate van geweld en auto's.

The Hobbit afgelopen weekend gezien (3D)

8/10
Mooi gemaakt weer prachtige film, merkte wel dat het anders is opgezet dit keer en nog meer richting genre "avontuur" gaat. Goed vermaakt en de 3 uur waren snel voorbij. goede links ook met de 3 delen van LOTR (dus wel aan te raden om die ook te zien)

Gisteren The Crazies gezien. Is eigenlijk totaal niet mijn soort film, maar de vriendin ziet dat wel eens graag. Ik ga mee met IMDB. 6,7/10

[IMDB]Intouchables[/IMDB]

De rotste week van mijn leven afgesloten met deze film en twee maatjes. Betere keuze had ik niet kunnen maken voor dat moment. Wat een ontzettend leuke film! Goede interactie en die n*ger vult zijn rol prima in. Soms komt het wel erg, hoe moet ik het zeggen, "romantisch" over, maar ik heb me ook af en toe rot gelachen.

8-/10

Eens, echter kan de score wel op een 9 komen voor mij.

Terug
Naar boven